no-img
نوین اطلس

دعای گشایش بخت فوری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای گشایش بخت فوری
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

دعای گشایش بخت فوری


اگر می کنید بخت شما بسته شده است نوین اطلس دات کام در این مطلب دعاهایی برای گشایش بخت فوری به شما معرفی می کند. دعا برای باز شدن بخت پسر برای پسرهایی که در ازدواجشان گره وجود دارد پیشنهاد می شود. گشایش بخت در قرآن که یکی از راه های بخت گشایی تضمینی است را معرفی می کنیم. دعای بخت گشایی قوی از دیگر موضوعات این مطلب می باشد برای دخترانی که خواستگار ندارند دعای بخت گشایی سریع دختر گردآوری شده است. دعای مقنعه برای گشایش بخت یک دعای خیلی خوب برای باز شدن بخت بسته می باشد.  باز شدن بخت با سوره یاسین نیز یکی از راه های امتحان شده است.

سوره ی قرآن برای باز شدن بخت پسر

برای باز شدن بخت پسر novinatlas.com سوره ی قرآنی جن را به شما معرفی می کند. سوره ی جن را بنویسید. در آب کمی حل کنید (با مداد یا آب زعفران) و موقع خروج از حمام با آن آب غسل کنید. این عمل را هر پنجشنه انجام دهید. شرایط ازدواج برای پسر فراهم شده و خیلی زود به خانه ی بخت می رود.

گشایش بخت و ازدواج در قرآن

برای گشایش بخت و ازدواج از امام صادق (علیه السلام) نقل شده است: اگر تمام خواستگاری های دختر به هم می خورد سوره ی احزاب را بنویسید داخل ظرف در بسته گذاشته ودر مکان بلندی داخل اتاق بگذارید (مثل کمد یا هر بلندی دیگری). این سوره در قرآن برای سریع تر شدن ازدواج و بخت گشایی بسیار کاربرد دارد.

از بین بردن طلسم بخت با دعایی قوی

برای از بین بردن طلسم بخت نوین اطلس دات کام دریافته هر کس ۴۵ بار حرف (ص) {منظور خود حرف ص است نه صلوات} را در شب جمعه در کاسه ی چینی به مشک و زعفران بنویسد ودر حین نوشتن بگوید : (یا قاهِرُ یا قَدیم ) و آن را بشوید و بخورد، اگر بخت او بسته باشد طلسم بخت از بین می رود و ازدواج می کند.

دعای سریع برای دختران بخت بسته

دعای سریع برای دختران بخت بسته ختم بسم الله و صلوات است. ختم بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات  به تعداد چهارده هزار مرتبه  دعایی سریع برای بخت گشایی می باشد. ابتدا غسل کنید و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات بگویید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت کنید.

و سپس صد مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بگویید. پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخوانید و بعد از نماز، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهید و دوباره صد مرتبه صلوات بگویید. این عمل را آنقدر تکرار کنید تا چهارده هزار صلوات و بسم الله تمام شود.

گشایش بخت با دعای مقنعه

برای گشایش بخت دختر مادر نماز هفت بانو بخواند. این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از

۱.حضرت خدیجه

۲. حضرت فاطمه (س)

۳. فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی

۴. ام البنین (س) مادر قمر بنی هاشم

۵. حضرت زینب (س)

۶. حضرت معصومه مدفون در قم

۷. نرجس خاتون مادر امام مهدی(عج ).

بهترین زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته (یعنی چهار پنجشنبه یا چهار جمعه) خوانده می شود. بعد از هر نماز مجرب است که دعای مقنعه را تلاوت کنید.

باز کردن بخت بسته شده با سوره یاسین

سوره یس را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود) قبل از گذاردن نوشته در داخل کوزه، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب دارچین تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید. این عمل برای باز کردن بخت بسته شده بسیار مجرب است.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بخت گشایی سریع دختر

خواندن سوره طه برای ازدواج

ختم سوره مزمل برای ازدواج

چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.