no-img
نوین اطلس

نماز ازدواج و دعای خوشبختی در ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نماز ازدواج و دعای خوشبختی در ازدواج
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۴, ۱۳۹۷

نماز ازدواج و دعای خوشبختی در ازدواج


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعا برای خوشبخت شدن را به شما معرفی می کنیم تا خوشبختی خود را در زندگی تضمین کنید. همچنین به چندین راه در قسمت راه های استجابت دعا برای ازدواج برای سریع تر مستجاب شدن دعاهایتان اشاره می کنیم. دعا برای خوشبختی در ازدواج یکی دیگر از دعاهای مجربی است که این مطلب در اختیار شما می گذارد. در آخر نیز نماز ازدواج امام صادق به شما معرفی می شود.

دعا برای خوشبخت شدن 

novinatlas.com از روایات متعدد متوجه شده است تلاوت آیه ۲۱ سوره روم دعایی بسیار کارساز و مفید برای خوشبخت شدن می باشد. تلاوت این آیه حداقل یک بار در شبانه روز در زندگی شما مودت، آرامش و رحمت قرار می دهد و کاری می کند رفع و دفع مشکلات برایتان آسان باشد. اگر بتوانید این آیه را بر قابی چاپ کنید و به دیوار خانه ی خود بزنید که بسیار مجرب است.

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّهً وَ رَحْمَهً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ

راه های استجابت دعا برای ازدواج

از امیرالمؤمنین نقل شده که برای خوشبختی در ازدواج دو رکعت نماز گذارید و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخوانید و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارید. اگر می خواهید دعای شما سریع تر مورد استجابت قرار گیرد را های زیر برخی راه های استجابت دعا برای ازدواج است:

  • قبل یا بعد از دعا غسل کنید.
  • به دیگران نیکی کنید.
  • بدگویی نکنید.
  • دعا را با نیت پاک و خالص انجام دهید.
  • فقط برای امر حلال استفاده کنید.
  • هر شب از خدا برای گناهان خود طلب بخشش و مغفرت کنید.

دعا برای خوشبختی در ازدواج

ختم دعای زیر برای خوشبختی در ازدواج بسیار مجرب است. نوین اطلس دات کام توصیه می کند این ختم را روزهای یکشنبه و سه شنبه به وقت اذان صبح انجام دهید.

سوره فتح آیات ۱ و ۲
تمام سوره نصر
سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان … لقومٍ یتفکرون )
سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب … ان کنتم مومنین)
سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ … علی امر قدر قدر )

نماز ازدواج امام صادق

نماز ازدواج امام صادق به شکل زیر خوانده می شود:

دورکعت نماز بخوانید .در هر رکعت بعد از حمد  سوره ی “یس” را خوانده وبعد از نماز حمد الهی را بجا آورید (الحمدالله را ۱۰۰ مرتبه بگوید) وسپس بگویید:

اَللهمَ ارْزُقْنی زَوْجَهً صالِحَهً وَدوداً وَلوُداً شَکوُراً قََنوعاً غَیوراً اِنْ اَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَاِنْ اَسَاءْتُ غَفَرَتْ وَاِنْ ذَکَرْتُ اَللّهَ تَعالیَ اَعانَتْ وَاِنْ نَسیتُ ذَکَّرَتْ وَاِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِها حَفِظَتْ وَ اِنْ دَخَلْتُ عَلَیْها سَرَّتْنی وَاِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَ اِنْ اَمَرْتُها اَطاعَتْنی وَاِنْ اَقْسَمْتُ عَلَیْها اَبَرَّتْ قَسَمِی وَاِنْ غَضَبْتُ عَلَیْها اَرْضَتْنی یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرامِ هَبْ لی ذالِکَ فَاِنَّما اَسْئَلَهَ وَلا اَجِدُ اِلّا ما مَنَنْتَ وَاَعَْطََیْتَ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

نماز برای ازدواج

دعا برای درست شدن ازدواج

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

رازهای زندگی زناشویی موفق

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج

راز خوشبختی در زندگی زناشویی

دعای جعفر طیار برای باز شدن بخت

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.