no-img
نوین اطلس

دعای بخت گشایی قوی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بخت گشایی قوی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۴, ۱۳۹۷

دعای بخت گشایی قوی


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعاهای بخت گشایی قوی به شما معرفی می کنیم. دعای بخت گشایی مجرب و بخت گشایی تضمینی دعاهایی بسیار قوی هستند که برای دخترها و پسرهای بخت بسته کاربرد داردند. همچنین بخت گشایی با قرآن یکی دیگر از روش های تضمینی بخت گشایی می باشد.  دعای گشایش بخت فوری باعث می شود در کمترین زمان ازدواج کنید. دعای بخت گشایی پسران برای پسرهای بخت بسته مورد استفاده قرار می گیرد. بخت گشایی در خزائن الاسرار و طلسم شکن و بخت گشای قوی نیز از دعاهای مجرب بخت گشایی می باشند.

سوره ی بخت گشایی مجرب

برای بازشدن بخت بسته شده (مخصوصا دختر) و البته پسران دم بخت که ازدواجشان مشکل شده است و برای گشایش بخت و ازدواج کردن و رفتن به خانه بخت سوره ی مزمل بسیار مجرب است. novinatlas.com  پیشنهاد می کند برای اینکه بخت گشایی سریع تر شود مجرب است که سوره مزمل را از اخر به اول بخوانید. برای دخترانی که خواستگار ندارند یا بخت آنها گره خورده و قصدازدواج دارند برای زیادشدن خواستگار و برای آمدن خواستگار مناسب ایه اول سوره مزمل را زیاد بخوانید.

دعای بخت گشایی تضمینی

برای باز شدن بخت بسته شده و تسریع در امر ازدواج روزی ۴۱ دفعه آیت الکرسی بخوانید و سپس سوره های مبارکه زیر را قرائت کند:
سوره الفلق (۷ مرتبه)
سوره الناس (۷ مرتبه)
سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه)
سوره طه (۲ مرتبه)
سوره الکافرون (یک مرتبه)

راه بخت گشایی با قرآن

نوین اطلس دات کام دریافته سوره ی فاطر یکی از راه های مجب بخت گشایی با قرآن است. آیه ی زیر از سوره ی فاطر را به مدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه بخوانید تا اسباب ازدواج و خوشبختی شما فراهم شود.

إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا (۴۱فاطر)

دعای گشایش بخت سریع

روایت شده است که خواندن و مداومت بر تلاوت آیه ۲۱ سوره روم را برای گشایش بخت سریع بسیار مفید و کارساز است. این آیه به شرح زیر می باشد. با وضو بخوانید.

«وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَکُمْ مَوَدَّهً وَ رَحْمَهً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَکَّرُونَ»

دعای بخت گشایی برای پسران

امام صادق (ع) به ابوبصیر می فرمایند: اگر می خواهی پسرت به خانه ی بخت برود ابتدا دو رکعت نماز به جا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند را بگو و آیه ی زیر را ۳۰۰ مرتبه تلاوت کن. اگر این آیه را با وضو و در حالی که دستانت را رو به آسمان بلند کرده ای بخوانید یک دعای بسیار قوی و سریع جهت بخت گشایی برای پسران می باشد:

«اللهم أنی اُرید أن أتزوّج، اللهم فاقدر لی مِن النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لی فی نفسها و فی مالی، و اوسعهن رزقا و اعظمهن برکه، و اقدر لی منها ولدا طیبا تجعله خلفا صالحا فی حیاتی و بعد موتی»

بخت گشای قوی در خزائن الاسرار و طلسم شکن ازدواج

از آیت الله بهجت در خزائن الاسرار نقل شده است جهت بخت گشایی دختران جوان دستور زیر بسیار مفید است:

آیه ی  «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا» به پوست گردو بخوانید و پوست گردو را خورد کنید و زیر درختی دفن کنید و هر روز به درخت آب بدهید. خیلی زود بخت شما باز می شود و به خانه ی همسر خود می روید.

تلاوت این آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام دهید. بهترین زمان، پس از انجام فریضه نماز است. پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای گشایش بخت فوری

قویترین طلسم بخت گشایی

باز کردن بخت بسته شده

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد

ترغیب مرد به ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.