no-img
نوین اطلس

دعا برای آمدن خواستگار برای دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای آمدن خواستگار برای دختر
zip
تیر ۲۰, ۱۳۹۷

دعا برای آمدن خواستگار برای دختر


موضوع این نوشته از نوین اطلس دات کام آمدن خواستگار برای دختران دم بخت می باشد. دعا برای آمدن خواستگار مناسب افراد خوبی را به خواستگاری از شما متمایل می کند. با خواندن دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه می توانید فرد مورد علاقه تان را به خواستگاری و پیشنهاد ازدواج به شما بکشانید. دعا برای آمدن خواستگار خوب یکی از دعاهای مجرب دیگر برای پیدا شدن خواستگارهای خوب و مناسب می باشد. هم چنین برای زیاد شدن خواستگار دعا برای جلب خواستگار زیاد پیشنهاد می شود.  دعا برای دخترانی که خواستگار ندارند نیز در انتها مطلب به آن اشاره شده است.

چگونه خواستگار مناسب داشته باشید

اگر می خواهید خواستگار مناسب داشته باشید سوره ی مبارکه آل عمران کاربرد فراوان دارد. سوره مبارکه ی آل عمران را روزهای شنبه و چهارشنبه بر آب بخوانید و آب را بر روی سر دختر بریزید . توجه کنید حتما سوره را با وضو بخوانید.

جذب خواستگار مورد علاقه با دعا

اگر دختری می خواهد شوهر کند برای جذب خواستگار مورد علاقه ی خود دعای زیر را به پارچه ی حریر سفید بخوانید و پارچه را به یقه ی لباس ببندد.

بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً کـــ۰۸ هـ د۱۱۱ ۸ اول ۲۲ م م م باسم فلان

هم چنین می توانید برای جذب خواستگار مورد علاقه ی خود هر روز سوره مبارکه نور آیات ۳۲ الی ۴۰ رو بخوانید.

سوره ی طه برای داشتن خواستگار خوب

برای داشتن خواستگار خود نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند بیست و یک روز هر روز یک مرتبه سوره طه را بخوانید تا در مدت اندکی خواستگار خوبی پیدا کنید. از دیگر خواص سوره طه این است که هر دختری ۴۱ بار هر روز آن را بخواند قسمت پسری خوب و مورد علاقه ی او می شود.

روایت هایی برای جلب خواستگار زیاد

آیت الله مکارم جهت گشایش بخت دختران و جذب خواستگار زیاد فرموده اند: هر دختری که می خواهد خواستگار خوب و زیاد داشته باشد آیه ی شریفه ی زیر را به مقداری گندم بخواند و در آب ریزد و در گوشه ای از خانه بگذارد.

«رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»

دعاها خوراکی و نوشتنی برای دخترانی که خواستگار ندارند

برای دختری که خواستگار ندارد novinatlas.com پیشنهاد می کند دعای زیر را در کاغذی بنویسد و در جیب خود قرار دهد و همراهش داشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم اه اه اه اه له له له هیسا ” هیسه بلا هبهامین لا لا لا ابن جا لعجیل لعجیل لعجیل فافع مار

همچنین می توانید روزی یک بار سوره ی یوسف را به سیب بخوانید و آن را بخورید. این دعاهای نوشتنی و خوراکی برای بخت گشایی بسیار مجرب است.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای خواستگار زیاد

دعا برای جذب پسر برای ازدواج

دعا برای آمدن خواستگار خوب و ازدواج

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

روش جذب خواستگار مناسب

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.