no-img
نوین اطلس

دعای آمدن معشوق به خواستگاری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای آمدن معشوق به خواستگاری
امتیاز 4.62 ( 13 رای )
zip
تیر ۲۰, ۱۳۹۷

دعای آمدن معشوق به خواستگاری


برای آمدن معشوق به خواستگاری نوین اطلس دات کام موضوعات این مطلب را به شما پیشنهاد می کند. دعای آمدن شخص مورد نظر به خواستگاری کمک می کند فردی که دوست دارید از شما خواستگاری کند. دعای قرآنی برای رسیدن به معشوق و دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور همانطور که از نامشان پیداست شما را به معشوقتان می رسانند. دعا برای بهم رسیدن دو نفر کمک می کند به کسی که می خواهید برسید.

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق را بخوانید تا به عشق زندگی خود برسید. دعای رسیدن به شخص مورد علاقه در کنار دعایی برای رسیدن به معشوق در علوم غریبه دعاهایی هستند که شما را به عشق مورد علاقه ی خود می رسانند. دعای عاشق کردن معشوق از راه دور نیز فرد مورد علاقه تان را حتی با فاصله ی زیاد عاشق و دلباخته ی شما می کند.

آیه ی قرآنی برای آمدن فرد مورد نظر به خواستگاری و رسیدن به معشوق

برای رسیدن به معشوق ذکر یا لطیف کاربرد فراوان دارد و بسیار مجرب است. سعی کنید هر روز ذکر یالطیف راهرروز ۱۲۹ مرتبه بخواند. همچنین آیه ی قرانی زیر برای آمدن فرد مورد نظر به خواستگاری در کنار ذکر یا لطیف کاربرد فراوان دارد. می توانید این آیه را هر روز ۳ بار به وقت اذان بخوانید .

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ  إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ  وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور)

دعای نوشتنی برای رسیدن به معشوق از راه دور

برای رسیدن به معشوق از راه دور آیه شریفه زیر را بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و گلاب را بخورید. نوین اطلس دات کام دریافته این دعا تاثیری سریع دارد.

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ» ( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود)

ختم برای بهم رسیدن دو نفر

برای بهم رسیدن دو نفر یکی از آن ها یا هر دو ختم زیر را انجام دهند:

به مدت چهل روز  بعد از هر نماز واجب یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند:

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن

آیه ی شریفه برای ازدواج با معشوق

برای ازدواج با مشعوق آیه ی شریفه ی زیر امتحان شده است. آیه را به گلاب بخوانید و گلاب را در ظرفی شیشه ای بریزید و هر روز کمی از آن را با ذکر نام معشوق به صورت خود بزنید.

لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین

به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

دعای رسیدن به عشق زندگی تان

برای رسیدن به عشق زندگی تان ختم دعای مقنعه را بردارید. هر روز مقدار کمی شله زرد یا حلوا بپزید و هنگام پخت دعا را بخوانید و سپس شله زرد یا حلوا را به گرسنه یا یتیمی بدهید تا از آن بخورد. ۴۰ روز این عمل را تکرار کنید تا به حاجت برسید. مجرب است.

دعایی از علوم غریبه برای رسیدن به معشوق 

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که برای رسیدن به معشوق سوره احزاب را بر پارچه ای تمیز و سفید بنویسید و در ظرف نقره یا مسی قرار داده و آن ظرف را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهید معشوق بیقرار شده و می توانید خیلی زود او را به سمت خود بکشانید.

دعای عاشق کردن فردی که از شما دور است

برای عاشق کردن فردی که از شما دور است novinatlas.com پیشنهاد می کند آیه ی شریفه ی زیر را بخوانید و به تسبیحی بدمید و هر روز با این تسبیح ۱۰۰ صلوات و ۱۰۰ بسم الله بگویید. بسیار مجرب و مفید است.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای بهم رسیدن دو نفر

ذکر الحلیم برای رسیدن به معشوق

دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه

جملات تاکیدی برای جذب معشوق

قانون جذب معشوق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.