no-img
نوین اطلس

ذکر جذب خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ذکر جذب خواستگار
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

ذکر جذب خواستگار


در این مطلب از نوین اطلس دات کام می خواهیم در مورد ذکر جذب خواستگار صحبت کنیم. اذکاری که به شما معرفی می کنیم دعای جلب محبت خواستگار برای افزایش مهر و محبت و علاقه ی فرد نسبت به شما می باشد. همچنین ذکر برای آمدن خواستگار باتقوا، خوب و مناسب را معرفی می کنیم تا خواستگاری با شرایط خود برای شما بیاید و با او ازدواج کنید. برای جذب خواستگار در جلسه اول نیز دعاهایی معرفی شده است. اگر فرد به خصوص مورد نظر شما است ذکر برای آمدن خواستگار مورد نظر به شما پیشنهاد می شود.

ذکر برای سریع آمدن خواستگار باعث می شود سریع تر به فرد مورد نظر خود برسید و ازدواج کنید.  نیایش برای آمدن خواستگار برای دختر نیز یک نیایش بخت گشایی می باشد. جذب خواستگار در ۲۱ روز همانطور که از نامش پیداست ختمی مجرب می باشد که در ۲۱ روز شرایط را برای ازدواج با شما فراهم می کند. دعا برای دختری که خواستگار ندارد برای پیدا شدن خواستگار نیز معرفی شده است.

ذکر جذب خواستگار باتقوا، خوب و مناسب

برای جذب خواستگار باتقوا، خوش اخلاق، خوب و مناسب که شما هم عاشقش باشید و با او ازدواج کنید پیشنهاد می شود ذکر زیر را در جلسه ی خواستگاری به چایی یا قند خوانده تا از آن بخورد و در محبت شما غرق شود.

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

سوره طه برای آمدن خواستگار خوب و مناسب  و جذب وی در جلسه اول

برای پیدا کردن خواستگار خوب و مناسب بیست و یک روزو هر روز یک مرتبه سوره طه را بخوانید تا در مدت اندکی خواستگار پیدا کنید و به خانه ی بخت بروید.

اگر می خواهید خواستگار خود را در جلسه ی اول جذب کنید نوین اطلس دات کام توصیه می کند ذکر زیر روی کاغذی نوشته و در جلسه ی اول خواستگاری آن را به لباس خود ببندید.

“بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً کـــ۰۸ هـ د۱۱۱ ۸ اول ۲۲ م م م باسم فلان”

دعا برای آمدن شخص مورد نظر به خواستگاری

اگر می خواهید شخص مورد نظرتان به خواستگاری بیاید هر روز سوره مبارکه نور آیات ۳۲ الی ۴۰ را با وضو بخوانید. این دعا برای آمدن شخص مورد نظر به خواستگاری بسیار موثر است پس آن را در امر حلال استفاده کنید.

چگونه خیلی سریع خواستگار پیدا کنید

در خواص الآیات آمده که اگر دختری که خواستگار ندارد این دعا را جایی بنویسد و به گردن خود آویزان کند خیلی سریع خواستگار پیدا کرده و به خانه ی شوهرش می رود.

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تََذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین

ذکر جذب خواستگار و ازدواج با او در ۲۱ روز

برای جذب خواستگار و ازدواج با او در ۲۱ روز در روایات آمده است که می توانید به مدت ۲۱ روز هر روز سوره ی مزمل را به مقداری مخلوط آب و گلاب و زعفران دم کشیده بخوانید و از آن بخورید. این کار را در هنگام شب و قبل از نماز عشا انجام دهید. بسیار مجرب و موثر است.

ذکر برای آمدن خواستگار برای دختری که خواستگار ندارد

جهت بخت گشایی و آمدن خواستگار برای دختری که خواستگار ندارد دختر می تواند این ذکر را بنویسد و همراه داشته باشد. هنگام نوشتن دعا وضو داشته باشید و نیت کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدُ لله رَبّ العالمین یَرجونَ تِجارَه ً لَن تــَـبور.

اگر واقعا به دنبال خواستگار هستید

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

کاهش استرس در روز خواستگاری

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

دعا برای آمدن خواستگار مورد نظر

حدیث در مورد خواستگاری

دعای مجرب جهت برگرداندن خواستگار

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جستجوی سایت همسریابی دوهمدم

بهترین سایت همسریابی

همسریابی رایگان

ربات همسریابی رایگان

سایت همسریابی موقت کاملا رایگان

همسریابی رایگان بدون ثبت نام



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.