no-img
نوین اطلس

دعا برای سریع آمدن خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای سریع آمدن خواستگار
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

دعا برای سریع آمدن خواستگار


اگر می خواهید خیلی زود و سریع خواستگار پیدا کرده و ازدواج کنید این مطلب برای شما نوشته شده است. دعا برای آمدن خواستگار مناسب و دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه از دعاهای مجربی هستند که به شما کمک می کنند فردی مناسب و کسی که واقعا دوست دارید به خواستگاری تان بیاید. یکی از موضوعات جالب این مطلب  فال آمدن خواستگار است که در مورد آن صحبت می کنیم. دعا برای دخترانی که خواستگار ندارند را خواهیم داشته و دعا برای جلب خواستگار زیاد باعث افزاش مردانی که به شما علاقه نشان می دهند خواهد شد. طلسم جذب خواستگار نیز به شما کمک می کند دل خواستگار خود را ببرید.

آیه برای پیدا شدن خواستگار مناسب

آیه ی زیر برای پیدا شدن خواستگار مناسب بسیار مجرب است. نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند این آیه را هر روز به مقداری آرد یا نمک یا هر پودر خوراکی دیگری بخوانید و همراه غذای خود از آن بخورید. با نیت انجام دهید.

یا جامِعَ الناس لِیومٍ لارَیبَ فیه اِنَ اللهَ لایخلِفُ المیعاد اِجمَع بَینی وبَینَ زوجِ المومِن

سوره ی قرآنی دخترانی که خواستگار ندارند و جذب خواستگار مورد علاقه

برای دخترانی که خواستگار ندارند سوره طه را بر آب بخوانید و آب را بر روی سر دختر بریزید حتما با وضو بخوانید. همچنین برای جذب خواستگار مورد علاقه سوره احزاب برای زیاد شدن خواستگار بسیار مجرب است و کاربرد فراوان دارد. این سوره را هر روز بعد از نماز ظهر یک بار بخوانید.

چگونه خواستگار زیاد داشته باشید

اگر می خواهید خواستگار زیاد داشته باشید و شوهر پیدا کنید novinatlas.com پیشنهاد می کند این دعا را نوشته به گوشه مقنعه خود ببندید و شب نیز زیر سرگذارید:

‹‹بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعونهوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً کـــ۰۸ هـ د۱۱۱ ۸ اول ۲۲ م م م باسم فلان»

جذب خواستگار و طلسم او به عشق خود

برای جذب خواستگار و طلسم او به عشق خود هر روز سوره مبارکه نور آیات ۳۲ الی ۴۰ را با ضو بخوانید و پس از ان دعای زیر را ۳ بار تلاوت کنید. هنگام تلاوت دعا  نیت خالص داشته باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تََذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

حدیث در مورد خواستگاری

دعا برای درست شدن خواستگاری

دعا برای دختری که خواستگار ندارد

آموزش جذب مردان

چگونه در فضای مجازی مخ بزنیم

راههای جذب مردان مغرور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.