no-img
نوین اطلس

دعای مجرب برای جذب خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای مجرب برای جذب خواستگار
zip
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

دعای مجرب برای جذب خواستگار


دعاهای مجربی برای جذب خواستگار در این مطلب از نوین اطلس دات کام به شما معرفی می شود. دعای جلب محبت خواستگار دعایی است که با افزایش مهر و محبت خواستگار نسبت به شما باعث می شود با شما ازدواج کند. ذکر جذب خواستگار ذکری مجرب است که خواستگارتان را به شما علاقه مند می کند. اگر شخص به خصوصی مورد نظر شما باشد دعایی که به ما کمک می کند با خاستگار مورد نظر ازدواج کنیم.

دعای مجرب برای جذب خواستگار  برای باعث می شود سریع تر ازدواج کنید. دعا برای آمدن خواستگار برای دختر در کنار دعا برای دختری که خواستگار ندارد تعداد خواستگارهای شما را افزایش می دهد. دعا برای آمدن خواستگار مناسب  دعا برای آمدن خواستگار خوب کمک می کند خواستگار خوب و مناسبی پیدا کنید.

دعای جلب محبت خواستگار و جذب او

برای جلب محبت خواستگار هنگام اذان در جایی که زندگی میکنید، با صوت جهر و آشکار {صدای بلند مثل نماز صبح}، اذان بگویید.

برای جذب خواستگار نیز می توانید پس از نماز صبح ۵۰ آیه از قرآن را با صوت جهر و آشکار تلاوت نمایید.

دعا برای سریع آمدن خواستگار مورد نظر برای دختر: بخت گشایی

برای آمدن خواستگار مورد نظر نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دو سوره ی معوّذتین (فلق و ناس) را زیاد بخوانید. همچنین برای سریع آمدن خواستگار می توانید پیش از خواب ۴قل(یعنی سوره های کافرون،توحید،ناس و فلق) را هر شب بخوانید.

برای بخت گشایی و باطل کردن طلسم بخت و آمدن خواستگار novinatlas.com توصیه می کند همیشه همراه خود قرآن داشته باشید. همچنین برای دختری که خواستگار ندارد مجرب است آیه الکرسی را فراوان بخواند وآن را نوشته و در خانه نصب کند.

سوره شعرا برای آمدن خواستگار خوب، بااخلاق، باتقوا و مناسب

سوره شعرا آیات ۲۳ تا ۳۱ برای آمدن خواستگار خوب، بااخلاق، باتقوا و مناسب کاربرد سریع و فراوان دارد. این آیات را به دانه ی سیب بخوانید و آن را در باغچه یا گلدانی در خانه ی خود دفن کنید. بسیار مجرب است.

قَالَ فِرْعَوْنُ وَمَا رَبُّ الْعَالَمِینَ ﴿۲۳﴾ قَالَ رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا إن کُنتُم مُّوقِنِینَ ﴿۲۴﴾قَالَ لِمَنْ حَوْلَهُ أَلَا تَسْتَمِعُونَ ﴿۲۵﴾ قَالَ رَبُّکُمْ وَرَبُّ آبَائِکُمُ الْأَوَّلِینَ ﴿۲۶﴾ قَالَ إِنَّ رَسُولَکُمُ الَّذِی أُرْسِلَ إِلَیْکُمْ لَمَجْنُونٌ ﴿۲۷﴾

قَالَ رَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَمَا بَیْنَهُمَا إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ ﴿۲۸﴾قَالَ لَئِنِ اتَّخَذْتَ إِلَهًا غَیْرِی لَأَجْعَلَنَّکَ مِنَ الْمَسْجُونِینَ ﴿۲۹﴾قَالَ أَوَلَوْ جِئْتُکَ بِشَیْءٍ مُّبِینٍ ﴿۳۰﴾ قَالَ فَأْتِ بِهِ إِن کُنتَ مِنَ الصَّادِقِینَ ﴿۳۱﴾

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای آمدن خواستگار خوب

دعای قرآنی برای آمدن خواستگار

دعای آمدن شخص مورد نظر به خواستگاری

روش جذب خواستگار مناسب

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.