no-img
نوین اطلس

دعای جلب محبت خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جلب محبت خواستگار
zip
تیر ۱۹, ۱۳۹۷

دعای جلب محبت خواستگار


موضوع این مطلب جلب و افزایش محبت خواستگار می باشد تا امر ازدواج او با شما خیلی زود اتفاق بیفتد. دعاهایی که نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما معرفی می کند طلسم جذب خواستگار و دعا برای جلب خواستگار زیاد می باشد. دعا برای سریع آمدن خواستگار باعث می شود روند ازدواج شما سریع تر پیش برود.

دعای جلب محبت خواستگار محبت را نسبت به شما افزایش می دهد. دعا برای آمدن خواستگار خوب کمک می کند خواستگاری مناسب پیدا شود. با ذکر جذب خواستگار و دعا برای جذب خواستگار خوب می توانید علاقه ی خواستگار را نسبت به خود افزایش دهید و با دعای جذب خواستگار در جلسه اول می توانید در همان جلسه ی اول خواستگار را به خود علاقه مند کرده و با او ازدواج کنید.

طلسم جذب خواستگار برای دختر 

جهت جذب خواستگار برای دختر و تسهیل امر ازدواج، با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه زیر را بر آبی پاک قرائت کنید و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کنید و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کنید ، به اذن خداوند متعال دعای جلب محبت خواستگار نتیجه خواهد داد و همچون طلسم جذب، خواستگار های دختر را فراوان می کند.
سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

۱-سوره الفلق ( ۷ مرتبه)
۲-سوره الناس ( ۷ مرتبه)
۳-سوره الإخلاص ( ۷۱ مرتبه)
۴-سوره طه ( ۲ مرتبه)
۵-سوره الکافرون ( یک مرتبه)

دعا برای افزایش خواستگار

جهت بخت گشایی و افزایش خواستگار دستورالعمل زیر پیشنهاد می شود:

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ( ۳۲نور) را به وقت اذان بخوانید سپس این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید:

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

دعا برای جلب محبت و سریع ازدواج کردن 

novinatlas.com دریافته است دعای زیر برای جلب محبت و سریع ازدواج کردن بسیار مجرب می باشد:( همچنین نگاه کنید به دعای محبت سریع الاجابه)

چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند. باشد که زودتر ازدواج کنید.(نگاه کنید به دعای جلب محبت معشوق)

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

دعای قوی و مجرب برای جلب محبت خواستگار

برای جلب محبت و ازدواج با شخصی که دوست دارید، یعنی خواستگارتان این روایت بسیار قوی و مجرب است: از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

دعا برای پیدا شدن خواستگار خوب

ختم دعاها و آیات زیر را برای پیدا شدن خواستگار خوب گردآوری کرده ایم. این ختم را به مدت ۶۰ روز و به هنگام غروب آفتاب انجلم دهید.

سوره فتح آیات ۱ و ۲

تمام سوره نصر

سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان … لقومٍ یتفکرون)
سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی … یفقهوا قولی)
سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم … فجمعنا هم جمعاْ)
سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ … و هو رب العرش العظیم)

ذکری قوی برای جذب و جلب محبت خواستگار مناسب 

برای جذب خواستگار مناسب آیه ی شریفه ی زیر را هر روز در قنوت نماز و در سجده ی بعد از نماز بخوانید.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

جذب کردن محبت خواستگار به خود در جلسه اول

حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) فرمودند:هر یک از شما که بخواهد خواستگار خود را در جلسه ی اول جذب کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را بخواند سپس آیه ی زیر را تلاوت کند:

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

طلسم جذب خواستگار

دعای آمدن معشوق به خواستگاری

دعا برای دختری که خواستگار ندارد

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟

نکات مهم قبل از ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.