no-img
نوین اطلس

چه دعایی بخوانیم خواستگارمان برگردد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چه دعایی بخوانیم خواستگارمان برگردد
zip
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

چه دعایی بخوانیم خواستگارمان برگردد


نوین اطلس قصد دارد در این مطلب شما را با دعاهایی آشنا کند که به کمک آن ها بتوانید خواستگار رفته ی خود را خیلی زود برگردانید. برخی از دعاهایی که novinatlas.com  در این مطلب در اختیار شما می گذارد به شرح دعا برای برگشتن خواستگار یا درواقع دعای مجرب برای برگشتن خواستگار وطلسم بازگشت خواستگار می باشد. همچنین می توانید برای بازگشت معشوق خود دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق را مطالعه کنید.اگر فرد غایبی دارید دعا برای بازگشت غایب یا دعا برای برگشتن شخصی که رفته کمک می کند او را برگردانید. اگر با عشق خود دعوا کرده اید و می خواهید او را برگردانید نوین اطلس دات کام دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق و دعای برگشتن عشق از دست رفته را در اختیار شما قرار داده است که می توانید از آن بهره ببرید.

دعا برای برگشتن خواستگار

اگر خواستگار شما به هر دلیلی رفته باشد و بخواهید او را برگردانید دستور دعای زیر مجرب است. حتی اگر خودتان خواستگار را رد کرده باشید و پشیمان شده اید می توانید برای برگشتن خواستگار خود از دعای زیر که نوین اطلس در اختیار شما می گذارد استفاده کنید.

آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزندرو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

دعایی مجرب که باعث می شود خواستگارتان برگردد

نوین اطلس دات کام دعایی مجرب تهیه کرده است که باعث می شود خواستگار رفته تان برگردد. مهم نیست چقدر زمان گذشته باشد و یا خواستگار شما به چه دلیلی رفته است شما می توانید با تکرار عمل زیر او را به سمت خود برگردانید.

هر کس خواهد خواستگار را عاشق خود کند و او را به سمت خود برگرداند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

وقتی با معشوق خود دعوا کرده باشید او شما را ترک کرده باشد این دعا کمک می کند او را به سمت خود برگردانید. این دعا خیلی سریع مورد اجابت قرار می گیرد.

در روایات آمده بهتر است این دعا را روی کاغذی نوشته و زیر درختی خاک کنید.

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعا برای بازگشت فرد غایب

این دعا برای این است که بتوانید فرد غایب را برگردانید. اگر دوست یا معشوق شما به هر دلیلی رفته و خواهان بازگشت او هستید نوین اطلس دات کام این دعا را به شما توصیه می کند.

این دعا را هر روز بعد از نماز مغرب و عشا بخوانید و نیت کنید که خواهان بازگشت طرف مقابل خود هستید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾ وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا ﴿۹﴾ و باسماء العظیم الانس و دعوت الجبروت و بحق آدم نورک الانس و بحق الجن والانس و الی هذه الاسماء و بحق حم عسق و بحق اسماء الله تعالی و بحق خاتم سلیمان ابن داود و بحق کهیعص انه ولی و اله آدم سیده

طلسم تضمینی برای بازگشت خواستگار

برای بازگشت خواستگاری که رفته و قصد برگشتن ندارد نوین اطلس دات کام دعای زیر را توصیه می کند. این دعا به تحقیق وبسایت novinatlas.com  بسیار تضمینی بوده و خواستگار را طلسم می کند تا به سمت شما برگردد.

اگر می خواهید این طلسم سریع تر جواب دهد روزی ۷۰ بار هنگام غروب آفتاب آن را بخوانید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا
وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا

دعا برای برگشتن شخصی که شما را رها کرده و رفته

اگر شخصی شما را رها کرده است طبق دستور زیر عمل کنید. به تحقیق نوین اطلس دات کام این دعا کمک می کند محبت شخص رفته به شما بیشتر شود و او را به سمت خود برگردانید.

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است
بسم الله الرحمن الرحیم
اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

اگر با معشوق خود دعوا کرده اید و کدورتی بین شما پیش امده است دعای زیر به بازگشت او کمک می کند.

عزیمت زیر رو در روز چهار شنبه ساعت شمس یا مشتری بنویس در همان روز هم در آتش بیانداز تا مطلوب به محبت و عشق تو گرفتار شود

۱۱۱ ۲ ۹ ۱۱۱ مما کو دو لام

دعای برگشتن عشق از دست رفته

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

 

مطالب مرتبط:

حدیث در مورد خواستگاری

دعا برای برگشتن خواستگار

دعا برای بازگشت خواستگار

دعا برای درست شدن خواستگاری

دعای مجرب برای بازگشت خواستگار

طلسم بازگشت خواستگار



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.