no-img
نوین اطلس

دعای آمدن خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای آمدن خواستگار
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

دعای آمدن خواستگار


نوین اطلس دات کام این مطلب را برای آمدن خواستگار برای دخترانی که خواستگار ندارند گردآوری کرده است. اگر می خواهید خواستگار مناسبی داشته باشید دعا برای آمدن خواستگار مناسب برای شما مفید است. می توانید از این دعاها برای جذب خواستگار مورد علاقه تان یا برای آمدن خواستگار مورد علاقه استفاده کنید. برای دختران دم بخت که خواستگار ندارند یا خواستگار کمی دارند دعا برای آمدن خواستگار برای دختر و دعا برای دخترانی که خواستگار ندارند پیشنهاد می شود. برای زیاد شدن خواستگارهایتان دعا برای جلب خواستگار زیاد را بخوانید.

دعای آمدن خواستگار مناسب برای ازدواج و برای دختر

ذکر و دعا برای آمدن خواستگار خوب و مناسب برای ازدواج سوره طه را بر آب بخوانید و آب را بر روی سر دختر بریزید. حتما با وضو بخوانید. برای آمدن خواستگار برای دختر هر روز سوره مبارکه نور آیات ۳۲ الی ۴۰ را بخوانید.

با وضو بخوانید. اگر دختری شوهر خواهد برای جذب خواستگار مورد علاقه این دعا را نوشته به گوشه مقنعه خود ببندد و شب نیز زیر سرگذارد.

دعا برای زیاد شدن خواستگار و جذب خواستگار مورد علاقه 

برای زیاد شدن خواستگار در خواص الآیات آمده که این نوشته را بر گردن دختری ببندند که شوهر نکرده باشد زود شوهر کند :

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تََذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین

بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً کـــ۰۸ هـ د۱۱۱ ۸ اول ۲۲ م م م باسم فلان

آیه ی مجرب برای دخترانی که خواستگار ندارند

برای دختری که خواستگار دارد از آیت الله بهجت جهت گشایش بخت دختران دستوری خواستند. در جواب فرمودند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای دختری که خواستگار ندارد

دعا برای خواستگار خوب داشتن

دعا برای خواستگار زیاد

چگونه مردی را برای ازدواج جذب کنیم

چگونه همسر دلخواهم را بیابم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.