no-img
نوین اطلس

برگرداندن خواستگار رفته


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برگرداندن خواستگار رفته
امتیاز 1.00 ( 2 رای )
zip
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

برگرداندن خواستگار رفته


موضوعات این مطلب از نوین اطلس دات کام به برگرداندن خواستگار رفته اختصاص دارد. اگر خواستگار شما رفته است و می خواهید برگردد و با شما ازدواج کند دعای برگرداندن خواستگار رفته و دعای مجرب برای برگشتن خواستگار به شما کمک می کند. همچنین دعایی برای بازگشت خواستگاری که رفته نیز از دعاهای مجرب می باشد.

اگر شخصی را از دست داده اید از دعا برای برگشتن شخصی که رفته کمک بگیرید. دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق و دعای برگشتن عشق از دست رفته دعاهایی هستند برای زمانی که معشوقتان شما را ترک کرده است. طلسم بازگشت خواستگار در کنار طلسم برای برگشت خواستگار نیز برای بازگشت خواستگار و ازدواج با او کاربرد فراوان دارند.

دعایی برای برگرداندن خواستگاری که رفته

برای برگرداندن خواستگاری که رفته دعای زیر را به دانه ی گندم بخوانید و روز جمعه بعد از اذان صبح زیر درخت کاجی خاک کنید.بسیار مجرب است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

دعای قوی و سریع برای برگشتن خواستگار 

برای برگشتن خواستگار دعای زیر بسیار مجرب است.

بسم الله الرحن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَهُ

همچنین نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند برای برگشتن خواستگار رفته اذکار زیر را هر روز زیاد بخوانید زیرا تاثیر سریع و قوی خواهد داشت.

یس وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِیدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

طلسم برگشتن شخصی که رفته

برای برگشتن شخصی که رفته دعای زیر را به کاغذی بخوانید ودر موم بپیچید و زیر سر بگذارید.

وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَیْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِیَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ کَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِی بِرَحْمَهٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِکَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ صدق الله العلی العظیم

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق به رابطه و برگشتن عشق از دست رفته

اگر معشوقتان شما را ترک کرده است این نوین اطلس دات کام این دعا را پیشنهاد می کند. دعای زیر برای برگرداندن معشوق به رابطه یک دعای سریع الاجابه بوده و خیلی زود معشوقتان را به رابطه برمی گرداند. این دعا را هر روز ۱۰۰ مرتبه کف دست خود بخوانید و به سر و صورت بکشید تا مقصود حاصل شود.

عَسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّهً وَاللَّهُ قَدِیرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ

همچنین می توانید برای برگشتن عشق از دست رفته ی خود آیه ی مجرب زیر را هر روز بعد از نماز عشا یک دور تسبیح با نیت خالص تلاوت کنید.

«اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود.»

طلسم برای بازگشت خواستگار

برای بازگشت خواستگار و درخواست ازدواج دوباره آیه ی شریفه ی زیر را به پارچه ای بخوانید و هربار که نماز به جای می آورید این پارچه را به دست خود ببندید. این طلسم برای بازگشت خواستگار بسیار مجرب است.

«یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان. بسم الله الرحمن الرحیم : ” ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض لیقولن خلقهن العزیز العلیم “.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای برگشتن خواستگار

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

دعای برگرداندن یار

راه های برگرداندن معشوق

راه های برگرداندن معشوق با تکنیک ان ال پی عشق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.