no-img
نوین اطلس

چگونه موفق شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه موفق شویم
zip
تیر ۱۶, ۱۳۹۷

چگونه موفق شویم


موضوعات: چگونه موفق باشم، چگونه برنامه ریزی کنیم تا موفق شویم، فرد موفق کیست، چگونه در کار خود موفق باشیم، چگونه ادم مهمی شویم

چگونه موفق باشم

چگونه موفق باشیم

استقامت و پشتکار

حتی اگر محصول شما افتضاح است.

حتی اگر در حال فروش محصولاتی هستید که زندگی مردم را سخت تر می کند.

حتی اگر در حال فروش محصولات کاملا بی فایده هستید.

ادامه ی مطلب در:

چگونه موفق باشیم

چگونه برنامه ریزی کنیم تا موفق شویم

اگر چیزی را برای مدت طولانی تماشا کنید توسط آن برنامه ریزی می شوید. تعجب نکنید چرا اکنون باورهای به خصوصی دارید و چرا گاهی اوقات درگیر تفکرات منفی می شوید؛ ممکن است سال ها برای فکر کردن به روش خاصی برنامه ریزی شده باشید.

این موضوع فقط در مورد فیلم نیست، در مورد بازی ها نیز همینطور است. چه بازی هایی همیشه انتخاب می کنید؟ مهم نیست کجا بازی می کنید، مهم این است که بازی نیز همان تاثیر رسانه را روی ذهن شما خواهد گذاشت.

ادامه ی مطلب در:

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای موفقیت

فرد موفق کیست

رسیدن به موفقیت و اثبات خود به دیگران یک خواسته ی طبیعی انسان است. با این حال مردم به دلایل مختلفی به دنبال موفقیت هستند. یکی از دلایل آن این است که نمی دانند موفقیت واقعی در چیست.

برای بسیاری از افراد معمول است که به مردم اطرافش نگاه کرده تا اهداف و نیازهایش را بدون توجه به چیزی که درون خودش وجود دارد تعیین کند.

بسیاری از افراد تنها به دلیل فشار اطرافیان و هم سالان به سمت اهداف بزرگی می روند که برایشان اهمیتی ندارد. زمانی که یک فرد واقعا نداند چه میخواهد، می تواند به راحتی فکر کند خواسته ی او همان خواسته ی دیگران است.

ادامه ی مطلب در:

موفقیت در چیست

چگونه در کار خود موفق باشیم

کارآفرینان به ایده هایشان باور دارند حتی اگر همه ی مردم این ایده ها را رد کنند و با آن مخالف باشند. هیچ کارآفرین وجود ندارد که استقامت نداشته و بارها پس از تجربه ی شکست دوباره از اول شروع نکرده باشد. برخی افراد تصور می کنند کارآفرینان خیلی زود به موفقیت خود رسیده اند، اما حقیقت این است که بسیاری از آن ها قبل از به دست آوردن خواسته هایشان بارها و بارها شکست خورده اند.

ادامه ی مطلب در:

چگونه کارآفرین باشیم

چگونه ادم مهمی شویم

بسیار ناامید کنده است که می بینیم بیشتر وبسایت ها وقتی جمله ی چگونه معروف شویم را در گوگل سرچ می کنیم، توصیه می کنند که مثلا شنونده ی خوبی باشید، به دیگران کمک کنید یا جرات تعریف کردن جک را داشته باشید.

خوب گوش دادن بدون شک به شما کمک می کند بهتر بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید، کمک به دیگران ممکن است شما را به بهشت نزدیک تر کند تعریف کردن جک ممکن است باعث شود بیشتر به نظر جالب باشید اما هیچ کدام از این نصایح ناقض نمی تواند در معروف کردن شما تاثیر چندانی داشته باشد.

ادامه ی مطلب در:

چگونه معروف شویم

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

دعا برای اعتماد به نفس



موضوعات :
موفقیت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.