no-img
نوین اطلس

متن های عاشقانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متن های عاشقانه
zip
تیر ۱۳, ۱۳۹۷

متن های عاشقانه


موضوعات: متن عاشقانه زیبا و کوتاه، متن عاشقانه کوتاه و جذاب، متن عاشقانه برای عشقم، متن عاشقانه دوستت دارم، متن عاشقانه جدید

متن عاشقانه زیبا و کوتاه

اگر می خواهید یک متن عاشقانه ی دوستت دارم برای همسر یا عشق خود ارسال کنید به یاد داشته باشید که بهترین زمان وقتی است که وی در حالت شاد و پر انرژی قرار دارد. در این لحظه هر اقدامی از سوی شما باعث می شود ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل تان آن اقدام شما را مثل “ ابراز علاقه” مرتبط کند با احساسات خوب و لذت بخش. درست است که عامل اصلی احساس شادی در وی این جملات و متن ها نمی باشد اما ضمیر ناخودآگاه تفاوت این دو را متوجه نمی شود، در نتیجه به مرور زمان ابراز علاقه ی شما را با احساسات مثبت و مسرت بخش مرتبط می کند. این امر باعث می شود هر زمان طرف مقابل شما در شرایطی ناراحت کننده و غمگینی قرار داشت با ارسال متن های عاشقانه و ابراز علاقه باعث ایجاد حس مثبت و خوب در وی شوید.

ادامه ی مطلب در:

متن عاشقانه برای بازگرداندن عشق

متن عاشقانه کوتاه و جذاب

تفاوت بین افرادی که پس از شکست عشقی بهبودی خود را به دست می آورند با افرادی خودشان را در فراموش کردن معشوق و تحمل شکست عشقی ناتوان یافت می کنند در ساختار باورهای آن هاست. اگر بتوانید با کمک جملات و متن های درست ساختار باورهای خود را تغییر دهید دیگر با فراموش کردن یک فرد خاص دچار مشکل نخواهید بود.

یکی از دلایل اصلی شکست افراد در فراموش کردن معشوق، عشق یکطرفه یا عشق اول ایجاد باورهای محدود کننده و نادرست از طریق فیلم ها، ترانه ها و جملات عاشقانه در ذهن آن ها می باشد.

ادامه ی مطلب در:

جملات فراموش کردن عشق

متن عاشقانه برای عشقم

یکی از اصلی ترین دلایل ناتوانی افرد در مقابله با شکست عشقی باورهای نادرست و محدود کننده ای می باشد که از طریق ترانه ها، فیلم ها و نقل قول های عاشقانه در ذهن آن ها شکل گرفته و رشد کرده است.

نقل قول ها و جملات عاشقانه ی مربوط به شکست عشقی می توانند باورهای صحیح شما را تقویت کرده و به شما کمک کنند به راحتی با شکست عشقی کنار بیایید اما در عین حال چنین نقل قول هایی ممکن است باورهای نادرست شما را تقویت کرده و مانع عبور از شکست عشقی شوند.

قبل از اینکه به نقل قول های شکست عشقی و تاثیر آن ها در کمک به کنار آمدن با آن اشاره کنم لازم است ابتدا درباره ی باورهای اصولی و پایه ای که مانع عبور از شکست عشقی می شوند برای شما توضیح دهم.

ادامه ی مطلب در:

متن شکست عشقی و جدایی

متن عاشقانه دوستت دارم

احساسات ناخوشایند و حسرت بعد از جدایی امری معمول و کاملا طبیعی است و مردم معمولا پس از جدایی جملات و متن هایی را جستجتو می کنند که طنین انداز دردهایشان باشد. جملات غمگین و عاشقانه معمولا بیانگر احساسات افراد شکست خورده در عشق بوده و درنتیجه احساس خوبی به آن ها می دهد اما آیا می دانید چنین جملاتی مانع بهبودی شما می شوند؟

در طی مدتی که به دیگران مشاوره ی شکست عشقی ارائه می دهم متوجه شدم یکی از بزرگترین و رایج ترین موانع موجود بر سر راه بهبودی پس از جدایی در افراد جستجوی جملات و ترانه های عاشقانه و غمگین بعد از شکست عشقی و جدایی می باشد.

کسانی که بعد از جدایی چنین جملات و متن هایی را جستجو می کنند راه بسیار طولانی تری برای عبور از شکست عشقی نسبت به دیگران در پیش خواهند داشت.

ادامه ی مطلب در:

جملات عاشقانه شکست عشقی

متن عاشقانه جدید

گاهی اوقات یک عذر خواهی ساده می تواند بسیاری از مشکلات شما با همسر و یا دوستانتان را حل کند. وقتی دوست و یا همسرتان از شما ناراحت می شود انتظار دارد برای دلجویی وی اقدامی کنید. البته همانطور که در مطلب قبلی در مورد متن عاشقانه برای بازگرداندن عشق توضیح دادم اگر شرایط رابطه شما بسیار بحرانی باشد و بارها عذر خواهی کرده باشید و مورد قبول واقع نشده باشد ارسال چنین پیام هایی توصیه نمی شود.

ادامه ی مطلب در:

جملات برگشتن عشق

مطالب مرتبط:

جدایی عاشقانه

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

پروفایل عاشقانه

پروفایل عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.