no-img
نوین اطلس

درمان افسردگی چیست


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درمان افسردگی چیست
zip
تیر ۱۱, ۱۳۹۷

درمان افسردگی چیست


موضوعات: درمان افسردگی شدید، درمان سریع افسردگی، درمان افسردگی خفیف، درمان افسردگی بدون دارو، درمان قطعی افسردگی

درمان افسردگی شدید

مشکلات بیرونی و محیطی مشکلاتی هستند مانند از دست دادن شغل و یا شکست عشقی که به نظر می رسد هیچ راه حلی برای آن ها وجود ندارد. در بسیاری از موارد افسردگی بر اثر ترکیبی از این مشکلات محیطی در افراد ایجاد می شود.

بسیاری از مردم به جای تلاش برای حل مشکلاتشان از آن ها فرار می کنند. در بین این افراد بعضی برای فرار از مشکلاتشان به مواد مخدر روی آورده و بعضی دیگر به روابط عاطفی با دیگران. همه ی این افراد با انجام چنین اقداماتی تصور می کنند مشکلاتشان حل شده است غافل از اینکه درواقع به آن ها دامن زده اند.

این اقدامات نه تنها مشکلاتتان را حل نمی کند بلکه باعث می شود مشکلات دیگری نیز به آن ها اضافه شود. گام اول برای جلوگیری از افسردگی این است که مانع انباشته شدن مشکلات به این شکل شوید

ادامه ی مطلب در:

پیشگیری از افسردگی

درمان سریع افسردگی

وقتی برای مدت طولانی در احساس ناراحتی و سرخوردگی به سر می بریم دیگر فراموش می کنیم شادی چه حسی دارد. این بخشی از طبیعت انسان است. هنگامی که برای مدتی طولانی احساس بدی داشته باشیم تمامی احساسات خوبی را که پیش از آن تجربه کرده ایم از یاد برده و تصور می کنیم که این احساسات بد برای همیشه پابرجا خواهد بود.

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی افراد افسرده این است که تصور می کنند این افسردگی هیچ گاه پایان نمی پذیرد. اگر در حال حاضر افسرده هستید باید به خود یادآوری کنید که تمام احساسات بد گذشته ی شما پایان یافته اند و احساسات بدی که هم اکنون درگیر آن هستید نیز از این قاعده مستثنا نیست.

ادامه ی مطلب در:

درمان سریع افسردگی

درمان افسردگی خفیف

اکثر انسان های افسرده مشکلاتی دارند که در اعماق ضمیر ناخودآگاهشان دفن شده و به نظر می رسد راه حلی برای آن ها نیست. ذهنتان تلاش می کند با مشغول نگه داشتن شما باعث مشکلات مهم زندگی را فراموش کنید.

اشکال این روش آنجاست که با افسردگی خفیف به زندگی خود ادامه می دهید و نمی توانید متوجه دلیل آن شوید.

فرار از مشکلات و نادیده گرفتن آن ها می تواند باعث ایجاد خلق و خوی بد شده و احساس افسردگی در شما به وجود بیاورد.

 

ادامه ی مطلب در:

درمان افسردگی خفیف

درمان افسردگی بدون دارو

بعضی افراد تصور می کنند بدون هیچ دلیلی افسرده شده اند درحالی که دلیل افسردگی جایی در ضمیر ناخودآگاهشان پنهان شده است.

بعضی مردم عادت کرده اند مشکلات زندگی و نشانه های ضمیر ناخودآگاهشان را نادیده بگیرند و به همین دلیل ناگهان خودشان را در حالت افسردگی پیدا می کنند.

ادامه ی مطلب در:

درمان افسردگی شدید بدون دارو

درمان قطعی افسردگی

درمان طبیعی افسردگی در صورتی امکان پذیر است که شکاف ها و معایب خود را پیدا کرده و مهارتتان را در برخورد با مشکلات تقویت کنید. زمانی که موفق به اصلاح عیب ها و تقویت مهارت های خود در بر خورد با مشکلات شوید نه تنها افسردگی تان درمان می شود بلکه دیگر هرگز افسرده نخواهید شد.

 

ادامه ی مطلب در:

درمان طبیعی افسردگی

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
افسردگی

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.