no-img
نوین اطلس

آیا عشق واقعی وجود دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آیا عشق واقعی وجود دارد
zip
تیر ۹, ۱۳۹۷

آیا عشق واقعی وجود دارد


موضوعات: نشانه های عشق واقعی در پسران، آیا عشق دو طرفه است؟، عشق واقعی چگونه عشقی است، نشانه عشق واقعی، عشق واقعی یعنی، عشق واقعی وجود ندارد

نشانه های عشق واقعی در پسران

بعضی افراد به صورت ناخودآگاه و ذاتی شخصیت رمانتیک ندارند؛ البته نه به این معنا که از ابراز علاقه خودداری می کنند بلکه شیوه ی ابراز احساسات آن ها کمی با افراد رمانتیک متفاوت است. اگر طرف مقابل شما رفتار عاشقانه ای از خود نشان نمی دهد برای فهمیدن دلیل آن کافی است متوجه شوید که آیا او شخصیت رمانتیکی دارد یا نه.

به عنوان مثال اگر طرف مقابل شما به تماشای غروب خورشید علاقه داشته باشد به این معنی است که با شخصیت رمانتیکی رو به رو هستید و او از شما رابطه ای عاشقانه می خواهد. البته توجه داشته باشید که اگر فردی چنین رفتارهایی را به صورت ظاهری و تنها برای رسیدن به اهداف دیگری مانند سکس از خود نشان دهد دیر یا زود از این تلاش خود خسته شده و هدف واقعی خود را آشکار خواهد کرد.

ادامه ی مطلب در:

عشق واقعی پسر به دختر

آیا عشق دو طرفه است؟

تا به حال برای شما پیش آمده که مرد مورد علاقه تان بعد از اطمینان پییدا کردن از عشق شما نسبت به رابطه تان سرد شود؟

چیز عجیبی که در این باره وجود دارد این است مردی که نسبت به رابطه سرد می شود به نظر می رسید عمیقا عاشق معشوق خود می باشد و هیچ وقت نمی تواند علاقه اش را به او از دست بدهد. در واقع اگر این موشوع برای شما عجیب است دلیلش عدم دانش و آگاهی تان درباره ی روانشناسی عشق می باشد. اگر دانش کافی در مورد روانشناسی عشق به دست آورید این مسائل برای شما روشن تر از قبل خواهند بود.

ادامه ی مطلب در:

چرا عشق در مردان از بین می رود

عشق واقعی چگونه عشقی است

اگر مردم تصور کنند رابطه ی عاطفی همان چیزی است که در فیلم ها تماشا کرده اند وقتی با واقعیت عشق در مردان و زنان رو به رو شوند بسیار نا امید خواهند شد. به علاوه اگر فردی تصور کند تمام مشکلات زندگی اش با رابطه ی عاطفی و عشق حل خواهد شد خیلی زود متوجه می شود که بعد از ورود به یک رابطه ی عاطفی بازهم مشکلات قبلی سر جای خود بوده و در نتیجه با ضربه ی روحی سختی رو به رو خواهد شد.

به طور خلاصه اگر عشق را در واقعیت درک نکنید و انتظارات غیر واقع بینانه از رابطه ی عاطفی خود داشته باشید شادی، رضایتمندی از زندگی و رابطه ی تان با خطر جدی مواجه خواهد شد.

ادامه ی مطلب در:

عشق واقعی چگونه عشقی است

نشانه عشق واقعی

او بارها شما را می بخشد و گذشت می کند
اگر یک زن را چندین بار نا امید و ناراحت کرده اید و او بازهم شما را بخشیده و گذشت کرده است می توانید اطمینان حاصل کنید که او عاشقانه شما را دوست داشته و به سادگی از دستتان نخواهد داد.

شما را در رسیدن به رویاها و اطرافتان تشویق و حمایت می کند
یکی از نشانه های عشق واقعی یک زن نسبت به شما این است که با حوصله به اهداف و برنامه های زندگیتان گوش می کند. او شما را به دنبال کردن رویاهایتان تشویق کرده و در این راه تا جایی که بتواند از هر لحاظ شما را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در سخت ترین و تاریک ترین لحظات کنار شما بوده و ترکتان نمی کند
زندگی همیشه روزهای سخت و تاریکی خواهد داشت. یکی از نشانه های دوست داشتن زنان و عشق آن ها نسبت به شما این است که در این روزهای سخت و تاریک نه تنها شما را ترک نمی کند بلکه سعی می کند بیشتر از پیش در کنار شما بوده، به شما روحیه و انگیزه اعطا کند و از هیچ کمکی نسبت به شما دریغ نخواهد کرد.

ادامه ی مطلب در:

عشق واقعی زنان چگونه است

عشق واقعی یعنی

در ضمیر ناخودآگاه همه ی انسان ها بر اساس تجربیات گذشته شان لیستی از معیار های مختلف شکل گرفته است. این لست الگوی عشق نام دارد و شامل همه ی ویژگی هایی است که در شریک زندگی هر فرد باید وجود داشته باشد. بر اساس روانشناسی عشق مردم عاشق کسی می شوند که با بیشترین معیارهای موجود در الگوی عشقشان مطابقت نشان دهد.

درواقع تجربیات گذشته نیاز های روانی مختلفی را درون شما ایجاد کرده و اگر فردی بتواند این نیازها را ارضا کند ضمیر ناخودآگاه سعی می کند این فرد را در کنارتان حفظ کرده و درنتیجه به او علاقه مند خواهید شد.

عشق واقعی معمولا احساسی نشات گرفته از تلاش ضمیر ناخودآگاه شماست تا فردی را که باعث بهبودی حالات روحی می شود در کنارتان حفظ کند.

ادامه ی مطلب در:

عشق واقعی یا عشق حقیقی چیست؟

عشق واقعی وجود ندارد

از لحاظ علمی ما زمانی عاشق می شویم که هورمون ها و مواد شیمیایی خاصی در بدن مان آزاد می شوند. در ابتدای هر رابطه ای این هورمون ها بسیار شدید هستند در نتیجه شور و اشتیاق دو طرف نسبت به یکدیگر بسیار زیاد است.

بر اساس مطالعات انجام شده این شور و اشتیاق با گذشت زمان (در بیشتر موارد حدود ۷ سال) کمرنگ شده و از بین می رود. اولین باور غلط رایج در مورد تعریف عشق واقعی این است که مردم فکر می کنند عشق هیچگاه از بین نمی رود، در صورتی که علوم زیست شناسی، روانشناسی و واقعیت موجود چیز دیگری می گوید.

وقتی با کسی که می تواند نیاز های روانی برآورده نشده ی ما را ارضا کند رو به رو می شویم احساس عشق را تجربه می کنیم. افرادی که به عشق واقعی باور دارند این موضوع را درک نمی کنند و بسیاری از آن ها هیچ وقت به این درک نمی رسند زیرا در این موضوع همه چیز در ضمیر ناخودآگاه ما اتفاق می افتد.

این دقیقا به این معنی است: اگر بتوانید کسی را پیدا کنید که بتواند نیاز های روانی برآورده نشده ی شما را ارضا کند، پس می توانید به راحتی شریک عشقی قدیمی خود را فراموش کنید.

ادامه ی مطلب در:

چرا عشق واقعی وجود ندارد

مطالب مرتبط:

فال عشق واقعی وازدواج

دوست داشتن چه نشانه هایی دارد

نشانه های عشق واقعی در زنان

عشق+جدایی=حسرت

تفاوت عشق با سوء استفاده ی عاطفی

عشق واقعی یا عشق حقیقی چیست؟

آیا عشق بی قید و شرط وجود دارد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.