no-img
نوین اطلس

مردان مغرور در عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مردان مغرور در عشق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۶, ۱۳۹۷

مردان مغرور در عشق


موضوعات: خصوصیات پسران مغرور، نشانه عاشق شدن پسر مغرور، نشانه های عاشق شدن مردان مغرور، چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور، جذب مردان به خود، نشانه مرد مغرور عاشق، راه های جذب پسران در دانشگاه

خصوصیات پسران مغرور

مردان مغرور لبخند نمی زنند و نظرشان را درباره ی طرف مقابل ابراز نمی کنند. درواقع طرف مقابلشان هیچ گاه نمی تواند حدس بزند که این مرد چه فکری در مورد او می کند. از طرفی همانطور که پیشتر نیز اشاره کردم مسائل ناتمام و نامشخص بیشتر باعث درگیری افکار می شوند  و شخص همواره به دنبال جوابی برای سوال هایش می رود.

ادامه ی مطلب در:

خصوصیات پسران مغرور

نشانه عاشق شدن پسر مغرور

فضای شخصی: فضای شخصی به فاصله ای می گویند که بین شما و دیگران وجود دارد. وقتی به شخصی علاقه مند شوید در مقایسه با زمانی که علاقه ی چندانی به شخص مقابل خود نداشته باشید فضای شخصی کمتری بین خود و شریک دلدادگی تان ایجاد خواهید کرد. اگر توجه کنید متوجه می شوید کسانی که به شما علاقه مند هستند فاصله ی کمتری با شما دارند نسبت به دیگران.

جهت گیری بدن: اگر شخص مورد نظر هم جهت شما قرار بگیرد نشانه ی قدرت مندی از جذب در زبان بدن است. هم جهت شدن به این معنی است که شانه های طرف مقابل شما دقیقا هم عرض با شانه های شما قرار بگیرد و پنجه های پاهایش کاملا رو به شما باشد.

حرکات ارزیابی کننده ی مثبت: در زبان بدن، اگربا انگشت روی ابروهایتان دست بکشید نشان می دهد که به طرف مقابل خود علاقه دارید یا نگرش تان نسبت به وی مثبت است.

هیچ چیز خاصی نمی خواهم: اگر شخصی به شما علاقه داشته باشد معمولا به خاطر هر دلیل جزئی با شما تماس خواهد گرفت ( مثلا: در مورد چیزهایی از شما می پرسد که خود نیز می داند). اگر این شخص به اندازه ی کافی باهوش باشد ممکن است دلایل بهتری برای تماس با شما پیدا کند اما به هر حال وقتی دفعات این تماس ها افزایش پیدا کند نشان می دهد که یک احساس مثبت در مورد شما وجود دارد.

ادامه ی مطلب در :

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

پیام دوست داشتن بدون حرف زدن نامزد شما قرار نیست که با حسادت زندگی شما را مختل کند اما اگر بدون ایجاد چنین دردسری دوست داشته باشد که بیش از دیگران در کنارتان باشد، بدانید که عاشق تان شده است. زمانی که با دیگر دوستان تان سر یک میز نشسته اید و صحبت می کنید، ممکن است بی آن که چیزی بگوید به شما این پیام را بدهد که دوست دارد روی تان را بگردانید و بیشتر با او صحبت کنید تا دیگران. این حرف ممکن است از طریق سکوت طولانی او یا نگاه های مکررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بی توجه نباشید.

احساس او حسادت دیگران را برانگیخته؟ اگر برخی فامیل هایش به شما کمی حسادت می کنند، می توانید مطمئن باشید که او به شما متفاوت تر از دیگران نگاه می کند. قطعا آدم های اطرافش این تفاوت را در رفتارهایش مشاهده کرده اند و به همین دلیل احساس می کنند که شما جایگاه شان را گرفته اید. برای کسانی که سال هاست او را می شناسند، تشخیص عاشق شدن او از یک رابطه ساده کار سختی نیست، پس اگر آن ها احساس می کنند که او عاشق شماست، حرف شان را دست کم نگیرید.

چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور

سناریوی اول: این فرد به شخص مغرور توجه ی لازم را کرده و او را ستایش می کند.

واکنش فرد مغرور: سعی می کند بیشتر به آن شخص نزدیک شده و از وی استفاده کند تا منابع ارضا کننده ی غرور و خودشیفتگی خود را تامین کند.

سناریون دوم: آن فرد، شخص مغرور را مورد انتقاد قرار می دهد یا به وی بی اعتنایی می کند.

واکنش فرد مغرور: آن پسر یا دختر مغرور از شما متنفر می شود و سعی می کند به شکلی انتقام بگیرد یا شجاعانه تلاش می کند نظر شما را در مورد خود تغییر دهد. این موضوع بستگی به ارزش کلی شما پیش وی دارد.

سناریوی سوم: آن فرد، شخصیت مغرور را فقط نادیده می گیرد، نه انتقاد می کند و نه توجه ی لازم را به وی نشان می دهد ( چه منفی و چه مثبت) – یک موقعیت خنثی را حفظ می کند.

ادامه ی مطلب در:

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

جذب مردان به خود 

خودت را دوست داشته باش: برای اینکه دیگران نسبت به شما احساس خوبی داشته باشید لازم است که اول خود شما از خودتان راضی باشید. خودتان را دوست داشته باشید و به هیچ عنوان در مقابل دیگران از خود عیب جویی نکنید. همچنین اگر خودتان را دوست داشته باشید اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کرده و این اعتماد به نفس بسیار جذاب است و باعث جلب توجه دیگران خواهد شد.

به ظاهرتان اهمیت بدهید: اولین چیزی که از شما به چشم می خورد و باعث جلب توجه می شود ظاهر شماست. ورزش کنید و اندامتان را در حالت متناسب حفظ کنید. لباس های زیبا بپوشید و به آرایش موها و صورت خود اهمیت دهید. البته به هیچ عنوان از لباس های زننده و آرایش های مصنوعی استفاده نکنید و تا جایی که ممکن است طبیعی باشید. همچنین یک نکته ی مهم در حفظ ظاهر این است که در هر مکانی با ظاهر مخصوص به همان مکان حضور داشته باشید

ادامه ی مطلب در:

راه های جلب توجه پسر

نشانه مرد مغرور عاشق

لبخند زدن زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید. در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید. شخصیت مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

راه های جذب پسران در دانشگاه

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که ربط این موضوع با جذب پسر مورد علاقه ام چیست؟

ادامه ی مطلب در :

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

مطالب مرتبط:

چگونه در فضای مجازی مخ بزنیم

خصوصیات متولدین آذر

سکوت مرد عاشق



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.