no-img
نوین اطلس

ترمیم رابطه دوستی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ترمیم رابطه دوستی
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۶, ۱۳۹۷

ترمیم رابطه دوستی


موضوعات: چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم، ترمیم رابطه عاشقانه، برخورد مناسب برای ترمیم رابطه، چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم، برگرداندن مرد به رابطه، چگونه عشقم را برگردانم، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، احیا رابطه

چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم

اگر می خواهید رابطه خود را ترمیم کنید باید بدانید به صورت کلی “احساس” یک رویداد ناخودآگاه است و از از کنترل مستقیم خودآگاه ما خارج می باشد. احساساتی از قبیل ترس، وحشت، غصه، افسردگی، شادی و یا عشق همه از از ضمیرناخودآگاه شکل می گیرند و تحت کنترل اراده ی ما نیستند.

ادامه ی مطلب در :

ترمیم رابطه ی عاشقانه

ترمیم رابطه عاشقانه

وقتی رابطه ای به هر دلیل با مشکل مواجه شود،اولین چیزی که ضربه می بیند، اعتماد و اطمینانی است که پایه های محکم یک رابطه را تشکیل می دهد و وقتی این دیوارها آسیب ببینند یا فرو بریزند، نخستین چیزی که برای بازسازی آن لازم است، زمان است. وقتی مشکلی در رابطه به وجود می آید، مثلا خیانت یکی از طرفین اتفاق می افتد، نمی توان از شخص آسیب دیده انتظار داشت خیلی زود مشکل را پشت سر بگذارد؛ چراکه زمان برای جبران و ترمیم این رابطه نیاز است.

همچنین بدانیم در مدتی که طرفین به یکدیگر زمان می دهند، هرکس باید به طور فردی مشکل را بررسی کرده یا کسی را داشته باشد که بتواند به او کمک کند. در این مدت نیز روابط باید عادی شود تا از شدت خشم و هیجان دو طرف، به ویژه شخص آسیب دیده، کم شود. درکنار آن لازم است به مشاور یا متخصص مراجعه شود؛البته اگرهر دو با هم به مشاور مراجعه کنند، قطعا نتیجه بهتری می گیرند والبته یادمان باشد که گذشت زمان هم عامل بسیار مهمی است. در ادامه مقاله ۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده را هم بخوانید.

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

یکی از مناسب ترین برخورد هایی که هنگام سرد شدن طرف مقابل و برای ترمیم این گونه رابطه می توانید انجام دهید نشان دادن عدم وابستگی و تمایل شدید عاطفی به طرف مقابل است. عدم وابستگی باعث می شود جذاب تر به نظر برسید زیرا این پیام را به او می دهید که به دست آوردن شما آسان نبوده و تلاش بیشتر او را طلب می کند. یک تحقیق نشان داده است که انسان ها معمولا چیزهایی را به یاد می آورند که ناتمام باقی مانده باشد و کارهای تمام شده ی خود را فراموش می کنند. به همین دلیل وقتی برای عشق تان حل شده و صد در صد نباشید او نیز فکرش درگیر شما باقی خواهد ماند.

ادامه ی مطلب در:

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

آیا می دانستید بیشتر روابط را می توان نجات داد؟ شاید باور کردن این موضوع سخت باشد اما واقعیت دارد. بسیاری توانسته اند رابطه ی خود را ترمیم کرده و با عشق سابق خود آشتی کنند. حتی روابطی برگردانده شده که دلیل آن خیانت، تنوع طلبی، از بین رفتن علاقه، مشکلات اقتصادی شدید و حتی بدترین شرایطی که می توانید تصور کنید مثل حکم زندان بوده است. حتی مواردی بوده که پس از سال ها زبطه ی تمام شده ی خود را مجدد شروع کرده اند.

ادامه ی مطلب در:

راه های برگرداندن عشق از دست رفته

برگرداندن مرد به رابطه

توصیه ی من به شما این است که بعد از جدایی کمی صبر و تحمل داشته باشید. حتی اگر احساس کردید میخواهید رابطه ی قبلی تان را دوباره شروع کرده و فرد مورد علاقه تان را به زندگی خود برگردانید بهتر است برای تصمیم گیری زمان بیشتری به خود اختصاص دهید.

وقتی رابطه ی تمام شده ای از سر گرفته شود طرف مقابل شما مانند گذشته رفتار نمی کند به خصوص زمانی که جدایی از جانب او اتفاق افتاده باشد. دلیل این مسئله واضح است؛ معیارهای ضمیر ناخودآگاه این فرد دستخوش تغییراتی شده و دلیل پایان دادن رابطه عدم تطابق شما با معیارهای جدید بوده است. اکنون اگر حتی دوباره به رابطه با شما بازگردد نمی تواند مانند گذشته رفتار کند و این تغییرات رفتاری شما را آزرده خاطر خواهد کرد. زیرا همواره او را با شخصیت گذشته اش مقایسه کرده و قطعا شخصیت جدید در مقابله شخصیت قبلی شکست می خورد. در نتیجه احساسات شما نسبت به این فرد از بین رفته و رابطه تان دیر یا زود به جدایی دوباره ختم می شود.

ادامه ی مطلب در:

بازگشت به رابطه تمام شده

چگونه عشقم را برگردانم

مهمترین نقش فال هایی که ما برای پیشبینی وضعیت آینده و رویداد های مختلف می گیریم ایجاد باورهای مختلف در ذهن ما است. برای مثال اگر فالی باور مرگ را در سنی خاص در ما ایجاد کنید ( خطرناک ترین نوع فال، فال هایی هستند که مربوط به زمان مرگ و زندگی شما هستند) باعث می شود ضمیر ناخودآگاه ما در آن سن مثلا ما را متوجه قرمز بودن چراغ راهنما نکند و یا اجازه ندهد چاهی را که در جلو پایمان است ببینیم و یا باعث هول شدن ما در موقعیتی خطرناک شود و در نتیجه باعث شود یک حادثه خطرناک در زندگی ما اتفاق بیفتد. این موضوع در مورد عشق، ازدواج، سنجش عشق و غیره نیز به همین شکل است. باور به برگشت عشق و یا عدم بازگشت عشق از طریق فال، طلسم و تصویر سازی ذهنی فقط می تواند تاثیر منفی داشته باشد. به عبارت دیگر حتی اگر فال شما باعث ایجاد باور مثبت شود باز هم احتمال بازگشت عشق کاهش پیدا می کند.

ادامه ی مطلب در:

فال برگشتن عشق

احیا رابطه

۱. خنده، شوخی، بازی. زوجهایی که با هم می خندند و بیشتر می خندند از رابطه شان راضی تر هستند. برای اینکه میزان خنده های مشترک تان را بالا ببرید با هم شوخی کنید. شوخی کردن و سر به سر هم گذاشتن می تواند شما را به همدیگر نزدیک ‌تر کند -بدیهی است که نوع شوخی ها باید متناسب با روحیات همسر باشد-. به علاوه مطالعات روانشناختی نشان می دهند که شوخی و خنده در زمان بروز مشکلات و اختلافات، زهر مسائل را می‌گیرد و به مثابه سپر یا ضربه گیر عمل می کند. از بازی هم غافل نشوید. چه کسی گفته که بازی فقط برای بچه هاست؟ شطرنج، گل یا پوچ، اسم-فامیل، بازی های رایانه ای و یا هر بازی دو نفره دیگری که در دسترس شما باشد و به آن علاقمند باشید خوب است. می توانید بچه ها را هم وارد بازی کنید. بازی های ورزشی بخصوص در فضای باز هم مفید است. مهم نیست چقدر وسطی، زو، والیبال، فوتبال یا بد مینتون بلد هستید مهم این است که وقتی را برای کنار هم بودن و لذت بردن از این فرصت فراهم آورید.

۲. در انداختن طرحی نو. کارهای جدیدی را که برای هر دوی شما هیجان انگیز است امتحان کنید. این راهکار از دو جهت مفید فایده است: اول اینکه شما را به مانند یک تیم در کنار هم قرار می دهد دوم اینکه کمک میکند خاطره جدیدی از کنار هم بودن در ذهن تان نقش ببندد. وقتی کار هیجان انگیزی را که هر دو کمابیش به آن علاقمند هستید انجام می دهید احساس می کنید رابطه تان از حالت یکنواختی قبل خارج شده است، به همسرتان نزدیکتر شده اید، شادترید و به طور کلی رضایت شما از با هم بودن بیشتر شده است. برای اینکه طرح نویی دراندازید نیازی نیست کارهای خیلی خاص، پرهزینه و عجیبی انجام دهید. برای مثال اگر یک منطقه ی زیبا و خوش آب و هوایی در شهر محل زندگی شما هست که تا به حال فرصت نشده به آنجا بروید چادر و دیگر وسایل پیکنیک را جمع کنید و تعطیلات آخر هفته را در آنجا بگذرانید. مثل دو جهانگرد ماجراجو!

سایت روانشناسی نوین بینش

چگونه یک رابطه شکست خورده راترمیم کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.