no-img
نوین اطلس

بهترین راه عاشق کردن مردها


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بهترین راه عاشق کردن مردها
zip
تیر ۶, ۱۳۹۷

بهترین راه عاشق کردن مردها


موضوعات: راه های جذب پسران برای ازدواج، راههای جذب مردان مغرور، راه های جذب پسر مورد علاقه، راه های جذب پسران در دانشگاه، جذب مردان به خود، روش های دلبری از دوست پسر

راه های جذب پسران برای ازدواج

بهترین راه برای جذب دیگران به خصوص جذب مردان و پسران مغرور این است که وقتی بیشترین احساس نیاز را به شما دارد از او دور شده و زمانی که تصمیم می گیرد از شما دست بکشد به او بازگردید.

در همان زمان باید از دوستان مشترک بخواهید که در غیاب شما درباره ی خوبی های تان با طرف مقابل صحبت کرده و به این صورت ضمیر ناخودآگاه او را برنامه ریزی کنند. هرچقدر بیشتر از ویژگی های خوب شما صحبت شود طرف مقابلتان بیشتر حس می کند که فرد بسیار با ارزشی را از دست داده است. همیشه هم لازم نیست با دیگران هماهنگ کنید، همین که واقعا خودتان را عالی و در بهترین حالت نشان دهید باعث می شود سر زبان ها بیفتید. مثلا وقتی بهترین نمره ها را در کلاس کسب می کنید یا به دلیل شوخ طبعی و خوش برخورد بودن همه به ارتباط با شما علاقه دارند. در این شرایط بدون اینکه نیازی به هماهنگ کردن باشد دیگران در مورد نکات مثبت شما صحبت خواهند کرد.

ادامه ی مطلب در :

جذب پسر مورد علاقه به ازدواج

راههای جذب مردان مغرور

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس برای جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهید. در ادامه به راه هایی اشاره می کنم که به شما برای جذب مرد مورد علاقه تان کمک می کند:

ادامه ی مطلب در:

راه های عاشق کردن پسران مغرور

راه های جذب پسر مورد علاقه

بهره گیری از زبان بدن: با استفاده از زبان بدنتان نشان دهید برای صحبت کردن با طرف مقابلتان آماده هستید و علاقه دارید این مکالمه را ادامه دهید. سرتان را بالا بگیرید. اخمو نباشید و لبخند بزنید. دست به سینه نباشید و سعی کنید با برداشتن قدم های کوچک به او نزدیک تر شوید.

او را به قرار گذاشتن با شما ترغیب کنید: برای این کار از علاقه مندی های مشترکتان استفاده کنید. مثلا اگر طرف مقابل به شما گفت یک رستوران جدید در مرکز شهر تاسیس شده که غذاهای فوق العاده ای دارد و دوست دارد غذاهایش را امتحان کند می توانید بگویید:” بله من هم تعریف این رستوران را زیاد شنیدم و خیلی علاقه دارم به این رستوران بروم اما متاسفانه تا امروز فرصت و بهانه ای برای این کار پیدا نکردم”. با این حرف او را ترغیب می کنید به شما بگوید پس خوب است آخر هفته باهم به این رستوران برویم.

ادامه ی مطلب در:

راه های جلب توجه پسر

راه های جذب پسران در دانشگاه

مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که باید کاملا به صورت غیر مستقیم توجهتان را به او نشان دهید. درواقع او را سردرگم کنید؛ به او نشان دهید که بالا ترین امتیاز را دارید اما اجازه ندهید از علاقه ی شما به خودش اطمینان پیدا کند.

ادامه ی مطلب در:

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

جذب مردان به خود

جذب کردن در روابط بین فردی به معنای وجود پتانسیل عاشق شدن و انگیزه برای ایجاد ارتباط است. به عبارت دیگر اگر شما بتوانید پسر یا دختری را به خود جذب کنید در واقع توانسته اید در وی انگیزه ای جهت ایجاد ارتباط با خود به وجود بیاورید. در این شرایط می توانیم اینگونه بگوییم که پتانسیل اینکه شخص مورد نظرتان عاشق تان شود نیز در شما وجود دارد.

ادامه ی مطلب در:

راهنمای جامع عاشق کردن و جذب دیگران

روش های دلبری از دوست پسر

۱ مثل والد جنس مخالف وی رفتار کنید: انسان ها به صورت ناخودآگاه به دنبال فردی هستند که ظاهر و رفتار وی مثل والد جنس مخالف آنها باشد. ( البته در شرایطی که با وی خوب هستند)

۲ نشان دهید مثل شریک دلدادگی سابق او نیستید: بسیاری افراد معیارهای خود را پس از شکست در یک رابطه تغییر می دهند. وقتی نشان دهید مثل آخرین فرد بدجنسی که با وی بود نیستید، امتیاز بیشتری نسبت به هر شخص دیگری خواهید داشت.

۳ نیاز روانشناختی فرد مورد نظر را بشناسید: هر شخصی نیاز های روانشناختی دارد و به همین دلیل بهترین فرد برای وی کسی است که بتواند بیشتر این نیازها را برطرف کند.

ادامه ی مطلب در:

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مطالب مرتبط:

روانشناسی شناخت پسران

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

خصوصیات متولدین اسفند

مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد و با او ازدواج می کند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.