no-img
نوین اطلس

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۶, ۱۳۹۷

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه


موضوعات: برگرداندن مرد به رابطه، ترمیم رابطه شکست خورده، چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم، بازگشت به رابطه شکست خورده، چگونه رابطه ی تموم شده را دوباره شروع کنیم، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، بازگشت مردان به رابطه، بهترین راه برای برگرداندن عشقم

برگرداندن مرد به رابطه

حرکت یا تکلیف اول شناخت اشتباهاتی است که انسان ها معمولا پس از جدایی و طلاق مرتکب می شوند؛ سپس می توانید از این اشتباهات پرهیز کنید و شانس بازگشت به رابطه ی تمام شده خود را افزایش دهید. اشتباهاتی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد نه تنها باعث می شود رابطه سابق تان خراب تر شود بلکه موجب می شود احساس شکست در رابطه و ترد شدن پیدا کنید. قبل از اینکه در مورد ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده صحبت کنیم اول باید با مقدماتی آشنا شوید که به ما کمک می کند با اولین تکلیف از ۴ تکلیف برای برگرداندن عشق مان آشنا شویم. حرکت یا تکلیف اول از ۴ حرکت برای برگرداندن عشق از دست رفته را در ادامه توضیح خواهیم داد.

ادامه ی مطلب در:

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ترمیم رابطه شکست خورده

اگر می خواهید رابطه خود را ترمیم کنید باید بدانید به صورت کلی “احساس” یک رویداد ناخودآگاه است و از از کنترل مستقیم خودآگاه ما خارج می باشد ( نگاه کنید به ضمیر ناخودآگاه چیست). احساساتی از قبیل ترس، وحشت، غصه، افسردگی، شادی و یا عشق همه از از ضمیرناخودآگاه شکل می گیرند و تحت کنترل اراده ی ما نیستند.

ضمیر ناخودآگاه بر اساس تجربیات، آرزوها، نیازها و گذشته اش اطلاعاتی را در خود ذخیره کرده است و براساس این اطلاعات احساسات را برای محافظت از ما ارسال می کند .به عبارت دیگرضمیرناخودآگاه مثل یک سیستم کامپوتر است که بر اساس “داده ها” و ” اطلاعات” خود عکس العمل نشان می دهد. مثلا در ضمیر ناخودآگاه ما این اطلاعات برنامه ریزی شده است که بلندی مساوی است با خطر سقوط و مرگ. در نتیجه وقتی در یک مکان بلند قرار می گیریم ضمیر ناخودآگاه ما با ارسال احساس ترس قصد دارد ما را از این مکان خطرناک دور کند.

ادامه ی مطلب در:

ترمیم رابطه ی عاشقانه

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

مرحله ی اول: عدم پیروی از غریزه – اشتباهات مهلک این بخش را ” غرایز” می نامم چون همه این این اشتباهات مستقیما در نتیجه ی دنبال کردن غرایز ما شکل می گیرد. بیش تر توصیه ها در این برنامه ی ۵ مرحله ای، بر ضد این غرایز هستند. وقتی با آنها آشنا شوید، دلیلش را بهتر متوجه خواهید شد اما در آغاز اجازه دهید در مورد اشتباهات مهلکی صحبت کنیم که برای برگرداندن عشق سابق خود باید به هر قیمتی از آن ها دوری کنید. توجه داشته باشید این غرایض از ضمیر ناخودآگاه ما ناشی می شوند.

برای دریافت ادامه ی مطلب به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید. 

چگونه رابطه ی تموم شده را دوباره شروع کنیم

اگر بخواهم تعریف مشخصی از بازگشت یک رابطه ی تمام شده ارائه دهم می توان گفت برگرداندن رابطه ی تمام شده یعنی شروع دوباره ی آن رابطه پس از مدت کوتاهی که از جدایی و پایان آن رابطه می گذرد. فردی که بخواهد رابطه ی تمام شده ی خود را دوباره از سر بگیرد معمولا به دنبال جبران شکاف هایی است که بعد از جدایی در زندگی ایجاد می شود.

تلاش برای شروع دوباره ی یک رابطه می تواند حتی قبل از پایان آن رابطه اتفاق بیفتد؛ زمانی که فرد متوجه شود رابطه اش در راستای جدایی قرار گرفته است تمام سعی و تلاش خود را برای ترمیم رابطه به کار خواهد گرفت. در چنین موردی هدف اصلی برای بازگشت به رابطه جلوگیری از تجربه های تلخ و دردهای پس از جدایی می باشد.

ادامه ی مطلب در:

بازگشت به رابطه تمام شده

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

آیا می دانستید بیشتر روابط را می توان نجات داد؟ شاید باور کردن این موضوع سخت باشد اما واقعیت دارد. بسیاری توانسته اند رابطه ی خود را ترمیم کرده و با عشق سابق خود آشتی کنند. حتی روابطی برگردانده شده که دلیل آن خیانت، تنوع طلبی، از بین رفتن علاقه، مشکلات اقتصادی شدید و حتی بدترین شرایطی که می توانید تصور کنید مثل حکم زندان بوده است. حتی مواردی بوده که پس از سال ها زبطه ی تمام شده ی خود را مجدد شروع کرده اند.

ادامه ی مطلب در:

راه های برگرداندن عشق از دست رفته

بازگشت مردان به رابطه

تکنیک مقاله اول – دلایل بازگشت به رابطه تمام شده

در این مقاله با دلیل و علل سرد شدن رابطه تمام شده اشاره می شود و توضیح می دهیم چگونه می توانیم با جبران اشتباهات به سمت بازگشت به رابطه تمام شده حرکت کنیم. در این مرحله توضیحاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند متوجه ارزش بازگرداندن رابطه خود بشوید و بهترین راه را برای برگرداندن عشق به زندگی انتخاب کنید.

تکنیک مقاله دوم – راه های برگرداندن عشق از دست رفته

این مقاله تکنیک هایی را آموزش می دهد که باعث افزایش جذابیت کلی شما می شود. این جذابیت نه تنها راهی را برای برگرداندن عشق از دست رفته معرفی می کند بلکه در عاشق کردن یک پسر یا دختر برای اولین بار نیز می تواند به کار گرفته شود. همچنین در این مرحله تکنیک هایی را می آموزید که به باعث می شود معشوق تان برای ارسال پیام به شما تحریک شود.

ادامه ی مطلب در :

دوره بازگشت به رابطه

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

گاهی افراد برای اثبات ارزش و شایستگی خود برای بازگشت مرد یا زن مقابلشان به رابطه تلاش می کنند، به خصوص زمانی که جدایی از طرف آن ها اتفاق نیفتاده باشد. بازگشت عشق قبلی و از سر گرفتن رابطه از نظر آن ها دلیل محکمی بر ارزش دوست داشته شدن می باشد.

تلاش برای اثبات ارزش و شایستگی از طریق برگرداندن یک رابطه ی تمام شده هم در سطح خودآگاه و هم در سطح ناخودآگاه اتفاق می افتد. هنگامی که این تلاش در سطح خودآگاه اتفاق بیفتد شما از هدف خود (احساس ارزشمندی) کاملا آگاه هستید اما در سطح ناخودآگاه تلاش شما بری بازگشت به رابطه ی قبلی تان کاملا ناخواسته و ناخودآگاه اتفاق می افتد و حتی ممکن است طرف مقابلتان منحصر به فرد تر از قبل به نظر برسد.

مطالب مرتبط:

چگونه از طلاق جلوگیری کنیم

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده

مراحل آشتی با مردی که قهر کرده

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.