no-img
نوین اطلس

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم – عشق و غرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم – عشق و غرور
zip
تیر ۵, ۱۳۹۷

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم – عشق و غرور


موضوعات: نشانه های عاشق شدن پسر مغرور، جذب مردان به خود، راه های جذب غیر مستقیم پسران، راه های جذب پسران در دانشگاه، چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور، خصوصیات پسران مغرور، چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

نشانه های عاشق شدن پسر مغرور

۱: امور مالی
مردی که برای ازدواج آمادگی دارد، به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک حساب بانکی مشترک با هم باز کنید. برای خرید ماشین یا خانه حتماً با شما مشورت خواهد کرد. یا می‌بینید که نگران پس‌اندازش است و دلیل آن را هم به شما نمی‌گوید. اینها نشانه‌های بزرگی هستند که نشان می‌دهد مرد زندگی‌تان برای فراتر از رابطه‌ای که الان دارید آمادگی دارد. اگر برنامه‌ای در ذهن خود برای سپری کردن باقی عمرش در کنار شما نداشت، زیر بار چنین تعهداتی نمی‌رفت.

۲: بچه‌ها
بااینکه شاید هنوز برای بچه‌دار شدن آماده نباشد اما ممکن است موضوع آن را به میان آورد. ممکن است درمورد بچه‌دار شدن خودش و شما شوخی کند یا درمورد اینکه بچه‌هایتان چه شکلی خواهند شد یا چطور بزرگشان خواهید کرد. اگر می‌بینید که درمورد بچه‌دار شدن با شما حرف می‌زند، چه شوخی و چه جدی، پس مطمئناً برنامه دارد که این اتفاق روزی بیفتد. بچه تعهد بسیار بزرگی است و معمولاً کسی درمورد آن بیهوده حرف نمی‌زند. حتماً آماده شروع زندگی طولانی مدت و تشکیل خانواده کنار شماست.

۳: شما همانی هستید که می‌خواهد
ممکن است از مردی که آماده ازدواج است بشنوید که، «تو همانی هستی که همیشه می‌خواستم». چرا؟ طرف شما به هیچ عنوان به کس دیگری برای ازدواج فکر نمی‌کند. شما مهمترین فرد در زندگی او هستید و اصلاً دلش نمی‌خواهد این وضعیت تغییر کند.

۴: خانواده
آیا او شما را به مراسم‌ها و مهمانی‌های خانوادگی دعوت می‌کند؟ اگر اینکار را می‌کند، پس از همین حالا شما را عضوی از خانواده خود می‌داند. او می‌خواهد با خانواده‌اش آشنا شوید و دوست دارد آنها هم شما را بشناسند. حتی ممکن است دوست داشته باشد شما هم او را با خانواده‌تان آشنا کنید. این نشانه حتمی آمادگی او برای ازدواج است.

جذب مردان به خود

برای اینکه بتوانید احساس عشق را در همسر یا دوست خود بوجود بیاورد و او را کاملا وابسته و جذب خود کنید باید شخصیت او را بهتر بشناسید. باید متوجه شوید که مرد مقابل شما چه شخصیتی دارد آیا او فردی مغرور است آیا اوشخصیتی حساس دارد با کمک تکنیک های تحلیل شخصیت و تست تیپ شخصیتی متوجه شوید طرف مقابل شما چه نوع تیپ شخصیتی دارد نحوه برخورد با افراد خود شیفته با حساس متفاوت است حتی تیپ شخصیتی تقریبا حساس و یا تقریبا خود شیفته کاملا باهم تفاوت دارند.

آنچه که در جذب یک شخص به شما کمک میکند شناخت نیاز های ناخود آگاه و تحلیل تیپ شخصیتی آن فرد است.

راه های جذب غیر مستقیم پسران

برای وابسته کردن مرد به خود باید اقداماتی مهم و تاثیر گذار را انجام بدید. شاید فکر کنید این کار سخت است و شما توانایی انجام این کار را ندارید اما باید به اطمینان خاطر بدم که متوانید از عهده این کار بربیاید زیرا شما در درون خود یک فرد جذاب هستید فقط باید این جذابیت رو تقویت کنید و به نمایش بگذارید.

راه های جذب پسران در دانشگاه

ابتدا نکات مثبت خود را افزایش دهید: مردان عاشق کسانی می شوند که نکات مثبت مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر نکات مثبت بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این نکات مثبت ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است نکات مثبت خود را در چشم او افزایش دهید.

اعتماد بنفس خود را افزایش دهید: انسان ها همیشه جذب یک شخص با اعتماد بنفس بالا میشوند، هیچ وقت یک فرد ضعیف و بودن اعتماد بنفس مورد توجه دیگران قرار نمیگیرد و این مضوع باعث میشود این شخص در روابط اجتماعی خود دچار مشکل شود پس اگر شخصی بدون اعتماد بنفس هستید باید این روند را تغییر بدهید و اعتماد بنفس خود را افزایش دهید.

چگونگی رفتار با دوست پسر مغرور

مردان مغرور دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. به دلیل احساس خودشفتگی و غرور بیش از حد در آنان خود را فردی با امتیاز های ویژه میبینند. نفوذ به افراد مغرور کمی سخت تر از بقیه تیپ های شخصیتی است، راه های جذب مردان مغرور را میتوانید در مقاله چگونه یک فرد مغرور را عاشق کنم مطالعه کنید.

خصوصیات پسران مغرور

مردان مغرور هیجان زده نمی شوند، چشم هایشان درخششی نخواهد داشت و نسبت به علاقه ی زن ها بی قراری نمی کنند. آن ها همیشه چهره ی جدی خود را که باعث سردرگمی زن ها می شود حفظ می کنند.

از دیگر خصوصیات پسران مغرور این است که هیچ گاه برای انجام کارهایشان نظر دختری را نمی پرسند در صورتی که پسران مهربان همیشه به نظر طرف مقابلشان اهمیت می دهند حتی اگر این نظرخواهی در حد یک پرسش ساده مطرح شود. این در حالی است که پسر مغرور انتظار دارد طرف مقابلش همه جوره با کارهای او سازگاری نشان دهد.

پسران مهربان همیشه برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه شان تلاش می کنند حتی اگر در ابتدا با جواب منفی رو به رو شوند. اما از سوی دیگر پسر مغرور اگر با جواب منفی دختری رو به رو شود دیگر هیچ شانسی به او نخواهد داد مگر اینکه آن دختر به سختی تلاش کند.

ادامه مطلب در :

خصوصیات پسران مغرور

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید.

نکات مثبت را در خود بوجود بیارید و این نکات را افزایش دهید: زمانی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید نکات مثبت خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن انکات مثبت این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک انتقال دهنده بزرگ عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش عاشقانه حرف زدن – راه های عاشق کردن یک مرد

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

چگونه در چت جذاب باشیم و غرور خود را حفظ کنیم

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.