no-img
نوین اطلس

راه های جذب مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های جذب مردان
zip
تیر ۵, ۱۳۹۷

راه های جذب مردان


موضوعات: راه های جذب پسران در دانشگاه، راههای جذب مردان مغرور، جذب مردان به خود، قانون جذب مردان، برای جذب مردان چه باید کرد، راه های جذب دوست پسر، راه های جذب پسران در چت

راه های جذب پسران در دانشگاه

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که ربط این موضوع با جذب پسر مورد علاقه ام چیست؟

ادامه ی مطلب در :

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

راههای جذب مردان مغرور

همه ی پسران و مردان مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب مرد با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس برای جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور قبل از هر چیز باید ارزش خود را افزایش دهید. در ادامه به راه هایی اشاره می کنم که به شما برای جذب مرد مورد علاقه تان کمک می کند:

ادامه ی مطلب در:

راه های عاشق کردن پسران مغرور

جذب مردان به خود

خودت را دوست داشته باش: برای اینکه دیگران نسبت به شما احساس خوبی داشته باشید لازم است که اول خود شما از خودتان راضی باشید. خودتان را دوست داشته باشید و به هیچ عنوان در مقابل دیگران از خود عیب جویی نکنید. همچنین اگر خودتان را دوست داشته باشید اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کرده و این اعتماد به نفس بسیار جذاب است و باعث جلب توجه دیگران خواهد شد.

به ظاهرتان اهمیت بدهید: اولین چیزی که از شما به چشم می خورد و باعث جلب توجه می شود ظاهر شماست. ورزش کنید و اندامتان را در حالت متناسب حفظ کنید. لباس های زیبا بپوشید و به آرایش موها و صورت خود اهمیت دهید. البته به هیچ عنوان از لباس های زننده و آرایش های مصنوعی استفاده نکنید و تا جایی که ممکن است طبیعی باشید. همچنین یک نکته ی مهم در حفظ ظاهر این است که در هر مکانی با ظاهر مخصوص به همان مکان حضور داشته باشید

ادامه ی مطلب در:

راه های جلب توجه پسر

قانون جذب مردان

برای انتخاب یک مرد مناسب باید شخصیت واقعی خود را شناخته و همان فردی باشید که هستید

یکی از چالش برانگیز ترین مسائلی که دختران جوان با آن رو به رو هستند ناتوانی در انتخاب و جذب همسر مناسب و ایده آل شان برای ازدواج است.

بسیاری از آن ها با این مشکل مواجه می شوند که مردان دلخواه شان به آن ها توجهی نمی کنند و در مقابل مردانی به دور از ویژگی های مورد نظرشان به آن ها درخواست ازدواج می دهند.

تحقیقات نشان داده این مسئله به صورت یک معضل بزرگ بین دخترانی که به سن ازدواج رسیده اند فراگیر شده است.

فکر می کنید دلیل آن چیست؟

چرا مردان مورد علاقه تان به شما توجهی نشان نمی دهند و در مقابل مردانی از شما درخواست ازدواج می کنند که هیچ یک از ویژگی های مورد نظرتان را ندارند؟

براساس قانون جذب مردانی را به خود جذب می کنید که دقیقا مانند خود شما باشند نه آن چیزی که در ذهن خود ساخته اید

ادامه ی مطلب در :

جذب مرد مناسب برای ازدواج

برای جذب مردان چه باید کرد

جذب کردن در روابط بین فردی به معنای وجود پتانسیل عاشق شدن و انگیزه برای ایجاد ارتباط است. به عبارت دیگر اگر شما بتوانید پسر یا دختری را به خود جذب کنید در واقع توانسته اید در وی انگیزه ای جهت ایجاد ارتباط با خود به وجود بیاورید. در این شرایط می توانیم اینگونه بگوییم که پتانسیل اینکه شخص مورد نظرتان عاشق تان شود نیز در شما وجود دارد.

اما عاشق کردن به مرحله ی بعد از جذب مربوط می شود. عاشق کردن به معنای ایجاد احساس علاقه و تمایل احساسی به ادامه ی برقراری ارتباط است. وقتی فردی به شما جذب شود اکنون این فرصت برای شما فراهم می شود که مرد یا زن مورد علاقه ی خود را عاشق خود کنید و رابطه ی خود را پایدار کنید.

همانطور که اکنون خودتان نیز حدس زده اید برای عاشق کردن دیگران قبل از هر چیز باید فرد مورد نظر را به خود جذب کنید اما برای اینکار باید شرایط و موقعیت های مختلف را در نظر داشته باشید. هر زمان که قصد جذب کرد پسر یا دختری را داشتید باید به این سه نکته که شامل انگیزه و هدف، مکان و زمان، شخصیت و جنسیت است توجه داشته باشید.

ادامه ی مطلب در:

راهنمای جامع عاشق کردن و جذب دیگران

راه های جذب دوست پسر

در راه جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج باید گفت هیچ کس به فردی که بیش از حد و به سادگی در دسترس بوده و یا کاملا دست نیافتنی باشد جذب نخواهد شد. به همین دلیل است که حضور بیش از حد شما در کنار یک شخص از جذابیت هایتان کم کرده و تلاش غیر معمول برای به دست آوردن یک فرد خاص باعث می شود که دیگر برای او خواستنی نباشید و چنین رفتارهایی، رفتارهای زنانه ی مورد علاقه ی مردان نخواهد بود.

چیزی که در جذب مردان و پسران برای ازدواج مهم به شمار می رود این است که هر یک از ما ویژگی ها، توانایی ها و موقعیت های متفاوتی داریم. برای تعیین معیارهای ازدواج خود باید این عوامل را در نظر گرفته و مسلما کسی را برای ازدواج انتخاب می کنیم که امتیازات مشابهی با ما داشته باشد .مثلا اگر با توجه به شرایط و موقعیتتان نمره ی ۵۰۰ را به خود اختصاص دهید هیچ گاه به فردی که از نظر شما نمره ی ۱۰۰ یا ۵۰۰۰ دارد جذب نخواهید شد زیرا این بدان معنی است که تفاوت های بسیار زیاد و مختلفی بین شما وجود دارد.

ادامه ی مطلب در :

جذب مردی که دوستش داریم

رسیدن به عشق با قانون جذب

سایت روانشناسی نوین بینش

رفتارهایی که مردان دوست دارند

اسرار جذب زنان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.