no-img
نوین اطلس

جذب همسر دلخواه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب همسر دلخواه
امتیاز 3.00 ( 3 رای )
zip
تیر ۵, ۱۳۹۷

جذب همسر دلخواه


موضوعات: جذب همسر الهی، قانون جذب برای ازدواج سریع، قانون جذب همسر ایده ال، جملات تاکیدی برای جذب همسر دلخواه، دوره جذب همسر دلخواه، کانال تلگرام جذب همسر دلخواه

جذب همسر الهی

همسر الهی در واقع یعنی کسی که هم فرکانس با شماست و در مدار شما قرار داره. اگر شما فرد بدبینی باشید همسری نصیبتون میشه که احساستون رو بدتر میکنه چون همه چیز طبق قوانین الهی عمل میکنه اون قوانین ثابت هستند، اما اگر فردی باشید که همواره افکار مثبت و باورهای صحیح داشته باشید در مداری قرار دارید که متناسب با اون مدار شرایط اتفاقات ادم ها و ایده هایی از جنس باورهاتون در اون مدار موجوده و سر راه شما قرار میگیره. پس وقتی میگیم همسر الهی یعنی همسری که متناسب با مدار ماست و طبق قوانین جهان هستی این اتفاق میفته. اما فقط یک فرد نیست که ما میتونیم باهاش ازدواج کنیم بلکه با توجه به مداری که قرار داریم و فرکانسی که از افکار غالب ما ارسال میشه افراد متفاوتی با ما هم فرکانس و هم مدار هستند

قانون جذب برای ازدواج سریع

اول از همه باید بدانید که قانون جذب عشق برای ازدواج سریع اگر چه بسیار جالب و خوب است، اما نباید انتظار داشته باشید که قانون جذب برای ازدواج یک شبه برای شما پاسخ بدهد. چند روز کار کنید و تمرین کنید و درخواست کنید و انتظار داشته باشید که به سرعت نور نتیجه بگیرید.

اجازه بدهید که آرام آرام با قوانین جهان آشنا شوید.

عجول نباشید و تلاش کنید.

این را هم بدانید که ازدواج تنها راه خوشبختی شما نیست.

ازدواج یک مسیر است که می تواند شما را به خوشبختی یا بدبختی بکشاند؛ پس برای آن زیاد عجله نکنید.

یکی از مهمترین چیزهایی که نیاز دارید صبر است و گرنه می شوید مثل خیلی های دیگری که می خواستند ره صد ساله را یک شبه بروند و پس از نا امیدی، قانون جذب را دروغی بزرگ خوانده اند.

به این فکر کنید که چه بعضی ها بگویند که این یک دروغ بزرگ است و چه نگویند هزاران هزار نفر سالانه و ماهانه و روزانه از قانون جذب به موفقیت های شگرفی رسیده اند که باورش هم برای اطرافیان و هم برای خودشان غیر ممکن است.

اتفاقاتی شبیه معجزه هر روز در زندگی هزاران نفری که به قانون اعتقاد دارند می افتد اما چیزی که هست این ها معجزه نیست بلکه آشنایی و عمل به قوانینی است که ازل وجود داشته اند و اکنون که ما به این راز پی برده ایم پس چرا از آن استفاده نکنیم؟

قانون جذب برای ازدواج سریع

قانون جذب برای ازدواج موفق
بهتر است به جای اینکه صرفا ازدواج را درخواست کنید یک ازدواج موفق را درخواست کنید.

خیلی ها بوده اند که خیلی زود ازدواج کردند اما به شکست خورده اند. این را بدانید که اولین کیس برای ازدواج لزوما بهترین نیست. صبور باشید و همه جوانب را بسنجید. مرحله بعدی قانون جذب باور بود. مطمئن باشید فردی که شما می خواهید حتما خواهد آمد. این باور را با احساس خوب و هرروز در خود بپرورانید. حواستان باشد که بهتر است قانون جذب را برای جذب معشوق تان استفاده نکنید.

بگذارین کمی موضوع را باز تر کنم.

مثلا درخواست من از زندگی داشتن آرامش و احترام متقابل باشد.

از کجا مطمئن هستید که معشوقتان همان کسی است که می تواند شما را به این خواسته برساند.

دست خدا را باز بگذارید تا بهترین ها را به شما هدیه بدهد. همان کسی که تمام خواسته های دیگر شما نیز در کنار او برقرار می شود. آرامش، احترام، سلامتی، اعصاب آرام، نداشتن کشمکش، تفریحات مختلف، سفر، ورزش و …

به خدا اعتماد کنید. خداوند خالق قوانین است. قانون جذب، قانونی از قانون های خداوند است. کار کردن قانون جذب مستقیما به اراده خداوند است. شرکی در کار نیست. همه چیز در دستان خداست.

قانون جذب همسر ایده ال

در اولین گام قانون جذب معشوق باید به طور دقیق و واضح تمام خصوصیاتی که مدنظرتون هست که همسر آینده تون داشته باشه رو به طور کامل روی یه برگه مینویسید. مثلا مهربان باشه، تحصیل کرده باشه، زیبا باشه، خونه و ماشین شخصی داشته باشه، نجیب، صادق، وفادار و قابل اعتماد باشه و هر چیز دیگه ای که در نظرتون هست.

تجسم

این مرحله بسیار مهمه و به طرز عجیبی ارتعاشتون رو میبره بالا. اما نه تجسم ساده، با روشی که من عرض میکنم.

برای رسیدن به عشق با قانون جذب شما در طول روز باید تو ذهنتون با همسر دلخواهتون حرف بزنید. راجع به موضوعات مختلف. حتی میتونید تصور کنید که دارید با یکی ازدوستاتون راجع به اینکه همون همسری که دلتون میخواست رو جذب کردید و الان باهاش کاملا احساس خوشبختی دارید، حرف بزنید.

اگر میتونید برید تو یه اتاق یا پشت فرمون یا هرجاییکه تنها باشید و تصور کنید همسرتون یا دوستتون کنارتون نشسته و بلند بلند باش حرف بزنید. به طوریکه صدای خودتونو بشنوید. باورتون نمیشه که اینکار چقدر ارتعاشتون رو بالا میبره. یک ربع انجام این تمرین برابر با دو ساعت تجسم معمولیه. نکته مهم اینه که خودتون رو در زمان آینده و بعد از ازدواجتون تجسم کنید. این خیلی مهمه. به هیچ وجه نباید به روند آشنایی و مراحل قبل ازدواجتون فکر کنید. فقط و فقط به مرحله ی بعد از ازدواج. روند و مراحل آشنایی قبل ازدواج وظیفه ی کائناته. بهش اعتماد کنید چون بهترین مدیر و برنامه ریزه.

جملات تاکیدی برای جذب همسر دلخواه

” به لطف خدا روند ازدواج موفق من با فرد کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده”

” به لطف خدا همسر دلخواه من هم اکنون از طریق عالی و معجزه آسا به سمت من میاد. ”

” من در آغوش خداهستم و مطمئنم هم اکنون از یه راه عالی و شگفت انگیز با همسر ایده آلم آشنا میشم ”

دوره جذب همسر دلخواه

دوره های آموزشی نوین بینش به شما کمک می کند با بالابردن مهارت های فردی خود همسر دلخواهتان و هر شخص دیگری را جذب کنید.

سایت نوین بینش تا کنون موفق شده به اشخاص بسیاری کمک کند که از مشکلات احساسی منفی و مضر رها شوند و شناخت بهتری از خود داشته باشند. ترافیک سایت نوین بینش به صورت قابل توجهی در حال افزایش است و دلیل آن تنها راه حل ها و مقالاتی است که به صورت ساده و موثر در این سایت قرار داده شده است.

نوین بینش به شما کمک می کند زندگی شادتر و شناخت بهتری از خود داشته باشید. همچنین به شما کمک می کند با احساسات منفی خود مبارزه کنید. شما از متخصصینی کمک می گیری که می دانند چگونه احساسی خوب را به شما انتقال دهند

با مشاورانی متخصص ارتباط برقرار می کنید.

ما به تمام مشکلات شما رسیدگی می کنیم. مشکلاتی شامل: ترس، ناامیدی، افسردگی، ناراحتی، احساس گناه،جدایی ، مشکلات مالی، طلاق، خشم، استرس، نگرانی، اضطراب، عقده ی حقارت، مشکلات اعتماد به نفس، بد پنداری درونی، کمبود انگیزه، تنهایی و هر مشکل دیگری که فکر می کنید.

برای شرکت در دوره ها به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید.

کانال تلگرام جذب همسر دلخواه

کانال تلگرام نوین بینش

novinbinesh@

زن متولد اردیبهشت چه مردی را دوست دارد

همسریابی ازدواج

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.