no-img
نوین اطلس

قانون جذب برای عشق از دست رفته


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب برای عشق از دست رفته
zip
تیر ۴, ۱۳۹۷

قانون جذب برای عشق از دست رفته


موضوعات: قانون جذب عشق، برگرداندن عشق سابق، تکنیک های nlp عشق، برگرداندن مرد به رابطه، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، راه های برگرداندن دوست پسر، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب عشق

متاسفانه طی تحقیقات و پژوهش هایی که در مورد موضوع قانون جذب در سایت های اینترنتی داشتم متوجه شدم اکثر افرادی که قانون جذب را برای رسیدن به معشوق تبلیغ می کنند به دلیل استفاده نکردن از منابع علمی معتبر و دانش کم روانشناسی ناگفته های بسیاری را در مبحث قانون جذب عشق باقی می گذارند که می تواند باعث به خطر افتادن رابطه عاشقانه و سرد شدن عشق طرف مقابل شود.

به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مقاله این ناگفته ها را که شما را با اشتباهات رایج استفاده از قانون جذب برای بازگرداندن فرد مورد علاقه به رابطه آشنا می کند، بازگو کنم. نکاتی که هرگز گفته نشده است و می تواند تصویر روشن تری از این قانون در اختیار شما بگذارد.

روند شفاف سازی این موضوع در این مقاله به این صورت است : اول به توصیه هایی اشاره می کنیم که در سایت های مختلف نوشته شده است و سپس توضیح می دهیم چرا و به چه دلیل این توصیه ها می توانند تاثیر مخرب بر رابطه شما داشته باشند. همچنین نحوه ی استفاده صحیح از قانون جذب عشق از دست رفته و تکالیف برای برگرداندن عشقمان را بیان می کنم.

برای مطالعه ی ادامه ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

برگرداندن عشق سابق

پس از سال ها مشاوره، تحقیق، ترجمه ی متون مختلف در زمینه ی روانشناسی عشق و کسب تجربه توانستم به اصول بنیادینی دست پیدا کنم که به ما می آموزد چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم؛ اصولی که بسیار موثر و کاربردی می باشد. این اصول بنیادین یا همان تکالیف برای بگرداندن عشق اصلی که قبلا بارها توانسته از نابودی بسیاری از رابطه ها جلوگیری کند شامل ۵ مرحله ی اصلی می باشد. با وجود این مراحل می توانید قدم به قدم پیش رفته و به سادگی برنامه ی خود را جهت بازگرداندن عشق قبلی با موفقیت به نتیجه برسانید و به پاسخ به این پرسش برسید که چگونه می توانم عشقم را برگردانم. خیلی مهم است که برنامه ای برای دنبال کردن داشته باشید زیرا پس از از بین رفتن رابطه ممکن است از نظر احساسی آسیب ببینید و کمی در تصمیم گیری گیج شوید. به همین دلیل احتمال دارد مرتکب اشتباهاتی شوید و شانس بازگرداندن عشق از دست رفته ی خود را از دست بدهید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب برای برگرداندن معشوق)

تکنیک های nlp عشق

ان ال پی NLP مخفف عبارت neuro linguistic psychology به معنای برنامه ریزی عصبی کلامی است. به زبان ساده برنامه ریزی عصبی کلامی نیز به معنای ایجاد ارتباط بین نشانه ها یا سینگنال ها( نشانه های کلامی و غیر کلامی) و سیستم اعصاب ( انواع احساسات شامل عشق، غم یا شادی) می باشد. اجازه دهید یک مثال بزنم. وقتی از تکنیک های های ان ال پی (NLP) و یا استراتژی های ان ال پی سخن می گوییم منظورمان تکنیک ها و یا استراتژی هایی است که باعث ایجاد چنین ارتباط هایی می شود و یا به ما کمک می کند از این ارتباط های در روابط خوب به شکل مثبت استفاده کنیم.

برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

برگرداندن مرد به رابطه

بگوئید:” متاسفم”

در قدم اول بهترین راه و موثرترین آن، گفتن کلمه ” متاسفم” است. اما اول از همه مطمئن باشید که این کلمه در قلب شما نیز واقعیت دارد یعنی شما از بعضی رفتارها و حرفهایتان متاسفید. بعد از جدایی افراد خود را سرزنش می کنند. به یاد داشته باشید ، قبول کردن اشتباهات بسیاری از مشکلات بین زوج ها را حل می کند. پس غرور را کنار بگذارید و به او بگوئید که بابت رفتارتان از او معذرت خواهی می کنید.

بنشینید و با هم درمورد مشکلات و اختلافات تان صحبت کنید

این کاری است که باید قبل از جدایی انجام می دادید. خیلی خونسرد و راحت بنشینید و در مورد مشکلاتی که باعث جدایی تان شده صحبت کنید و سعی در برطرف کردن آنها کنید. گریه ، زاری و سرزنش فایده ای ندارد. اگر طرف تان موافق این کار نبود در مورد احساستان به او صحبت کنید. نباید دوباره دعوا کنید. خود و نامزدتان را برای هیچ کاری در گذشته سرزنش نکنید. به همدیگر احترام بگذارید و سعی کنید تا آنجا که مقدور است اختلافات تان را حل کنید و مسئولیت اشتباهات تان را به گردن بگیرید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

به او فرصت فکر کردن بدهید

به یاد داشته باشید شما ترتیب این ملاقات را داده اید ، نه او ؛ پس بعد از صحبت کردن زمانی به او بدهید تا فکرهایش را بکند. مدت زمانی از هم دور باشید ، سعی نکنید در همان جلسه او را وادار به بازگشت کنید. خونسرد باشید ، زمان همه چیز را درست می کند. ممکن است زمانیکه احساس فعلی شما را در مورد خودش فهمید پس از مدتی جدایی دلش برای شما تنگ شود و با بازگشت موافقت کند.

به او نشان دهید که واقعا برایش اهمیت قائلید

به او احترام بگذارید ، نشان دهید هنوز دوستش دارید و ذره ای از علاقه تان به او کم نشده است . او را مطمئن کنید که پس از بازگشتش وضعیت گذشته ادامه نخواهد داشت. و سعی کنید واقعا این کارها را انجام دهید.دفعه بعدی وجود ندارد. پس از این موقعیت استفاده کنید.(نگاه کنید به تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

راه های برگرداندن دوست پسر

اول از هر چیزی از خود بپرسید آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟ سپس قبول کنید که اشتباه کرده اید زمانیکه به طور شفاف مشخص گردید که مرتکب اشتباه شده اید و مـطـلقا  راه گریزی از پیامدهای حاصله از خطاکاری و جرمتان وجود نداشت،شما نیز باید گناه خود را بپذیریـد.  برای جبران خرابکاری و رسیدگی کردن به موقـــیعت ایـجـاد شده پیش بروید.  اگـر در این مـرحله در بیان جزئیات متوسل به دروغ شوید، احتمال اینکه او احساس کند که به طـور کـامـل  بـا وی صـادق نـیستـید زیاد می شود و یا ممکن است داستان شما را به صـورت متفاوتی از شخصی دیگر  بشنود.  بنابراین مثلا اگر او شایعه ای را مبنی براینکه شما را درحال خوش و بش کردن صمیمی با یکی از  همکارانتان دیده اند، شنید، و اگر میـدانیـد ایـن داستان تا حدی حقیقت دارد، بیـدرنـگ شـروع به انکار و حاشا نکنید.  برای سرپوش گذاشتن بر خطا خیلی دیر اسـت.  رو راست باشید.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

بهترین راه برای برگرداندن عشق این است که بی ریا و صادق باشید هنگام تــلاش برای برگرداندن یک رابطه به حالت قبل، می تـوانـیـد هـمـه چـیز را  به دلیل عذرخواهی کردن سرد و بی تـفاوت خراب کنید.  خـالـص بـاشـیـد.  از طـریق لـحن صـدا و صحبتهای خود به او نشان دهید که حـقیقتا از اشتباهتان متاسف هستید و اینکه دیگر  هرگز درآینده تکرارش نخواهید کرد.  برای او روشن کنید که از گناه خود پشیمانید ( حتی اگر فکر نمی کنید که آنقدر ها هم مهم  بوده باشند ). حقیقت امر این است که یک زن وقتی یک مرد دلشـکسته و پـشیمان بنظر برسد بسیار راحـت او را مورد  پذیرش و عفو قرار میدهد.  در واقع این بـخـشـی از غـرایـز طبـیـعی زنان محسوب می گردد.  بـنابراین اگر روز تولد همسرتان را فراموش کرده ایـد و او به دلیل این اشتباه احساس سرشکستگی می کند، اشـتـباه  خـود را با شـانه بالا انداختن و گفتن عباراتی مانند ” خوب متاسفم، حالا که اتفاقی نیفتاده” از سـر باز نکنید.  کمی جدی تر و بـا احـساس تـر عـمـل کنید. اگـر در ایـن مرحـله حالتـی بــی تفاوت و بی اعتنا به خود بگیرید، احتمال طولانی تر شدن حل مشکل بیشتر خواهد شد.

 

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندان به دعاهای دینی اشاره می کنم. به یاد داشته باشید دعا به تنهایی نمی تواند به شما کمک کند و باید در کنار تلاش شما استفاده شود:

دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته

اگر کسی عاشق شده ونمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز «صبح وعشاء»ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات بفرستد.سپس چشمان خویش را بسته ودر خیال خود معشوق را تصورکند وظاهر نماید وبه سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از راه دور

قانون جذب عشق چیست

قانون جذب عشق و ازدواج

قانون جذب معشوق

رسیدن به عشق با قانون جذب

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.