no-img
نوین اطلس

آموزش تکنیک های nlp


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آموزش تکنیک های nlp
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۴, ۱۳۹۷

آموزش تکنیک های nlp


موضوعات: آموزش تکنیک های nlp، تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق، تکنیک های nlp عشق، دوره های آموزشی nlp، آموزش nlp، آموزش رایگان nlp

آموزش تکنیک های nlp

برنامه های آموزشی ما به شما کمک می کند شناخت بهتری از خود و دیگران بدست آورید، مشکلات زندگی خود را حل کنید، احساسات منفی را پشت سر بگذارید، وارد مسیری صحیح برای رسیدن به اهدافتان شوید و کنترل کامل زندگی خود را بدست آورید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

شما می توانید در مورد هرچیزی در هر زمانی صحبت کنید

با راه حل های پیشنهادی، مسیرها ی درست و راهنمایی های کاربردی آشنا می شوید

همیشه یک نفر هست که به حرف های شما گوش بدهد
سایت نوین بینش تا کنون موفق شده به اشخاص بسیاری کمک کند که از مشکلات احساسی منفی و مضر رها شوند و شناخت بهتری از خود داشته باشند. ترافیک سایت نوین بینش به صورت قابل توجهی در حال افزایش است و دلیل آن تنها راه حل ها و مقالاتی است که به صورت ساده و موثر در این سایت قرار داده شده است.

بنا به درخواست مخاطبان سایت نوین بینش یه سرویس خدماتی به این سایت افزوده شده است که با آموزش و راهنمایی به مخاطبان خود کمک کند احساس بهتری نسبت به زندگی خود به دست بیاورند، احساسات منفی خود را نابود کنند، خودشان را بهتر بشناسند، زندگی رضایت بخش تری داشته باشند، موفق شوند و مشکلات زندگی خود را حل کنند.

برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

در مبحث تکنیک های nlp برای برگرداندن عشقبایستی گفت که هر فردی وقتی احساس ناراحتی می کند و باعث ایجاد احساس منفی می شود تغییرات خاصی در چهره ی خود ایجاد می کند. به مرور زمان این این نشانه ها در چهره مرتبط می شود با احساس منفی در طرف مقابل مرتبط می شود. این تغییرات می تواند در حالت چشمان وی، حالت لب ها و حتی رنگ پوست آن فرد رخ دهد. شاید چنین تغییراتی گاهی توسط خودآگاه کشف نشود اما ضمیر ناخودآگاه انسان که قابلیت پردازش ۱۱ میلیون داده را دارد ( در مقابل ضمیر خودآگاه فقط قابلیت پردازش ۴۰ داده را دارد) متوجه ی تمام این تغییرات می شود. در ادامه به مثال های بیشتری اشاره خواهم کرد.

بیان نادرست توقعات: تصور کنید همیشه وقتی از طرف مقابل خود درخواستی می کنید این درخواست را با ایجاد احساس منفی انجام می دهید مثلا با عصبانیت عنوان می کنید، طرف مقابل خود را مجبور می کنید و باعث ایجاد احساس اسارت می شوید، ناراحت و یا غمگین می شوید و صدا یا حالت چهره ی شما زننده می شود. در نتیجه درخواست های شما ( یک نشانه) مرتبط می شود با ایجاد احساسات منفی. اکنون ان ال پی نرم با تاثیر منفی شکل گرفته است یعنی هر زمان که توقع و یا درخواستی از طرف مقابل خود داشته باشیم حتی اگر خیلی معمولی عنوان کنیم و یا حتی چیزی بگوییم که منظورِ درخواست نیز در آن نداشته باشیم باعث می شویم طرف مقابل ما احساس منفی پیدا کند و یا با بازخورد شدیدا منفی وی مواجه شویم. به همین دلیل است که بسیاری افراد دلیل سرد شدن طرف مقابل و در نتیجه از دست دادن عشق خود را متوجه نمی شوند.

برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

تکنیک های nlp عشق

ان ال پی NLP مخفف عبارت neuro linguistic psychology به معنای برنامه ریزی عصبی کلامی است. به زبان ساده برنامه ریزی عصبی کلامی نیز به معنای ایجاد ارتباط بین نشانه ها یا سینگنال ها( نشانه های کلامی و غیر کلامی) و سیستم اعصاب ( انواع احساسات شامل عشق، غم یا شادی) می باشد. اجازه دهید یک مثال بزنم. وقتی از تکنیک های های ان ال پی (NLP) و یا استراتژی های ان ال پی سخن می گوییم منظورمان تکنیک ها و یا استراتژی هایی است که باعث ایجاد چنین ارتباط هایی می شود و یا به ما کمک می کند از این ارتباط های در روابط خوب به شکل مثبت استفاده کنیم.

برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

دوره های آموزشی nlp

در این دوره های ده روز شما را نصیحت نخواهیم کرد بلکه به شما تکنیک ها و راه حل هایی نشان خواهیم داد که به هدفی که می خواهید برسید. شما باید در ابتدا مشکلات خود را بیان کنید با بهترین انتخاب ها را در اختیار شما بگذاریم. سپس با روش ها و تکنیک های روانشناسی کاملا کاربردی و موثر به شما آموزش می دهیم تا به هدف خود دست یابید. در صورتی که مشکل شما جدی باشد، می توانید با چندین مشاور متخصص در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

آموزش nlp

نوین بینش به شما کمک می کند زندگی شادتر و شناخت بهتری از خود داشته باشید. همچنین به شما کمک می کند با احساسات منفی خود مبارزه کنید. شما از متخصصینی کمک می گیری که می دانند چگونه احساسی خوب را به شما انتقال دهند

با مشاورانی متخصص ارتباط برقرار می کنید.

ما به تمام مشکلات شما رسیدگی می کنیم. مشکلاتی شامل: ترس، ناامیدی، افسردگی، ناراحتی، احساس گناه،جدایی ، مشکلات مالی، طلاق، خشم، استرس، نگرانی، اضطراب، عقده ی حقارت، مشکلات اعتماد به نفس، بد پنداری درونی، کمبود انگیزه، تنهایی و هر مشکل دیگری که فکر می کنید.

خدمات ما ده برابر ارزان تر خدمات مشاوره در دفاتر می باشد و دو برابر موثر تر. جلسه ی اول رایگان است.

برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

آموزش رایگان nlp

اگر مشکل شما یک جدایی است به شما یاد می دهیم شریک دلدادگی سابق خود را بازگردانید

اگر می خواهید بدون تجربه ی احساسات منفی و افسردگی شخصی را فراموش کنید در این راه به شما کمک می کنیم

اگر در یک رابطه ای سرد به سر می برید به شما کمک می کنیم احساسات عاطفی رابطه ی خود را مجدد ایجاد کنید

اگر می خواهید جذابیت بیشتری داشته باشید کمک می کنیم جذابیت خود را به درستی نشان دهید

اگر مشکلات اعتماد به نفس است به شما کمک می کنیم اعتماد به نفس خود را بازیابید

اگر افسرده هستید کمک می کنیم این احساس را نابود کنید

اگر از عقده ی حقارت رنج می برید شما را درمان می کنیم

برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.