no-img
نوین اطلس

آیا نیمه گمشده حقیقت دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آیا نیمه گمشده حقیقت دارد
zip
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷

آیا نیمه گمشده حقیقت دارد


موضوعات: فلسفه نیمه گمشده، نیمه گمشده چیست، نیمه گمشده من کجاست، نشانه های نیمه گمشده، داستان نیمه گمشده

فلسفه نیمه گمشده

مهم نیست که چه نوع نیمه گمشده‌ای وارد زندگی شما شود، همه آنها به دلیلی در زندگیتان هستند و معمولاً مهمتر از بقیه هستند زیرا کمکمان می‌کنند به خودِ والاترمان برسیم.

همه ما در زندگی ماموریتی داریم و این به خودمان بستگی دارد که آن ماموریت را پیدا کنیم. نیمه گمشده ما می‌تواند برای رسیدن به آن کمکمان کند.

بعضی‌اوقات نیمه گمشده ما به این دلیل وارد زندگیمان می‌شوند که مشکلی را باید حل کنیم.

نیمه گمشده چیست

به علایق هم علاقه دارید
وقتی می گوییم به علایق هم علاقه داشته باشید منظورمان این نیست که باید به هر جزئیات کوچکی درمورد جنگ و سیاست آنطور که او علاقه دارد، علاقه داشته باشید. ولی باید به قدر کافی به این موضوع علاقه مند باشید که از گوش کردن به حرف های او لذت ببرید.

هر دو شما همدیگر را انتخاب می کنید
نیمه گمشده شما کسی است که برای انجام هر کاری انتخاب اول شماست. حتماً منظورمان را متوجه می شوید. او باید کسی باشد که هر فعالیتی کنار او برای شما به مراتب لذت بخش تر باشد.

ویژگی های همسر مناسب
نیمه گمشده شما کسی است که برای انجام هر کاری انتخاب اول شماست .

ارزش ها و اعتقادات یکسانی دارید
چطور می تواند کسی نیمه گمشده شما باشد وقتی همیشه در حال بحث با هم بر سر موضوعات مذهبی یا اهداف زندگی هستید؟ بااینکه ممکن است نیمه گمشده تان تفاوت هایی با شما داشته باشد ولی وقتی صحبت از باورها و اعتقادات اصلی و بنیادی می شود باید زمینه مشترک داشته باشید.

نیمه گمشده من کجاست

تکمیل کننده ی شما باشد: مثلا اگر شما فردی هستید که خیلی زود آرامش خود را از دست می دهید نیمه ی گمشده تان باید فردی آرام و متین باشد. درواقع شما باید مانند یک گروه یا تیم عمل کنید و اگر یک ویژگی خاص در هر دو شما به طور همزمان وجود نداشته باشد هر زمان که برای حل مسئله ای به آن ویژگی نیاز پیدا کنید با مشکل رو به رو خواهید شد.
دلبستگی ها و تمایلات مشترک: یکی از بدترین چیزهایی که باعث نارضایتی از زندگی مشترک و جدایی خواهد شد از بین رفتن صمیمیت بین طرفین رابطه می باشد. اگر هر دو شما علاقه ها و دلبستگی های مشترکی داشته باشید زمان بیشتری را با یکدیگر سپری کرده و صمیمیت همواره بین شما حفظ خواهد شد.
سیستم عقیده ای مشابه: اعتیاد عاطفی ممکن است مانع در نظر گرفتن این مورد شود اما اعتقادات و باورهای مخالف و متفاوت باعث می شود بعدها در ادامه ی زندگی با همسر خود ناتوان باشید.
صفات بد قابل تحمل: هیچ کس کامل نیست. یافتن کسی که از هر نظر بی عیب و نقص باشد تنها در داستان ها و افسانه ها اتفاق می افتد! نکته مهم این است: باید کسی را پیدا کنید که اشتباهات و خصوصیات اخلاقی بد او برای شما تحمل پذیر باشد زیرا در غیر این صورت خیلی زود نارضایتی زندگی مشترکتان را تهدید خواهد کرد.

نشانه های نیمه گمشده

شما بهترین دوستان هم هستید
احساس خوبی کنار شریک زندگیتان دارید و همیشه با هم خوشحالید! وقتی کسی نیمه گمشده اش را پیدا می کند خودش متوجه می شود ، کاملا برایش واضح است. اصلا هیچ سوالی درباره آینده رابطه تان نمی کنید زیرا همه چیز بین شما طبیعی است.

ارتباط عمیقی با هم دارید

حس می کنید که شریک زندگیتان تا ابد را پیدا کرده اید. قابل توضیح نیست ولی حس می کنید او را از زمان تولد می شناخته اید. دوست ، خواهر / برادر ، عششق ، شریک زندگیتان برای شما همه چیز است.

کنار او احساس خوبی دارید
بلافاصله کنارش احساس راحتی می کنید. از همان آغاز به راحتی می توانید با نیمه گمشده خود ارتباط برقرار کنید و ذات واقعی خود را نشان دهید بدون این که مورد قضاوت قرار بگیرید. با دیدن نیمه گمشده یا جفت روحی خودتان غالبا حسی نزدیک نسبت به به او پیدا می کنید و هنگام معاشرت با او احساس خوبی دارید.

جاذبه الکتریکی

جفت روحیتان بدون هیچ توضیح واضحی شما را جذب می کند. چیزی غیر قابل توضیح بین شما وجود دارد ، شما مانند آهن ربا به سمت هم کشیده می شود و حتی کوچکترین تماس فیزیکی هم بین شما جاذبه ای قوی ایجاد می کند. کافیست دست هم را بگیرید تا ارتعاشی که بینتان ایجاد می شود را حس کنید.

او شما را به چالش می کشد
رابطه شما یک سفر طولانی صلح آمیز نیست. جفت روحی شما را طوری می شناسد که هیچ کس دیگر نمی تواند شما را بشناسد و این سطح شناخت ممکن است شما را به چالش بکشید طوری که هیچ کس دیگری نمی تواند این گونه باشد. بین این زوجین انرژی فوق العاده ای در جریان است که برای دیگران قابل درک نیست.

داستان نیمه گمشده

همه چی از یه خواب شروع شد یه خواب شیرین.

تو خواب بهش گفتن که باید بری و نیمه ی گمشدتو که تقریبا از تو دور هم هست پیدا کنی. البته بهش یه نشونی هایی هم دادن.

بهشت ازجمله کسایی بود که رویای صادقه زیاد می دید. اینو وقتی ۲۰سالش بود یک خانمی که تعبیر خواب می دونست بهش گفته بود. اون خانم به بهشت گفت که خواب هاتو جدی بگیر.

بهشت از خواب بیدار شد خیلی سردر گم بود. فقط و فقط به فکر نیمه ی گمشدش بود.آرزو داشت اون چیزهایی که تو خواب بهش گفته شده حقیقت داشت.

بعد از مدتی خیلی تصادفی متوجه شد که همه چی راسته. بهشت نیمه ی گمشدشو پیدا کرده بود اما نیمه ی گمشده هرگز باورش نکرد.

 

منابع:

مردمان

نوین بینش

نمناک

سیمرغ

طراح لحظه ها

سایت روانشناسی نوین بینش



موضوعات :
روانشناسی عشق
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.