no-img
نوین اطلس

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم
امتیاز 4.63 ( 8 رای )
zip
خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم


چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

اگر می خواهید کاری کنید پسر مورد علاقه تان دیوانه ی شما شود و او را به سمت بکشانید راهکارهای زیر را به شما پیشنهاد می کنم. این راهکارها کلی بوده و برای عاشق کردن هر مردی ممکن است جواب دهد:

  • اهمیت دادن به خود

مردها عاشق زنی می شوند که به خودش اهمیت بدهد. از ظاهر گرفته تا سلامت جسمی و روحی تان را در اولویت قرار داده و به او نشان دهید و خودتان را دوست دارید. هرچقدر بیشتر به خود اهمیت دهید مرد مورد نظرتان بیشتر عاشق و دلباخته ی شما می شود.

  • مرموز باشید

ایجاد حس کنجکاوی یکی از بهترین روش های عاشق کردن و جذب دیگران است. کاری کنید طرف مقابل نسبت به شما کنجکاو شود و بخواهد شما را بشناسد. همه چیز را درباره ی خودتان یکباره آشکار نکنید و اجازه دهید مرد مورد علاقه تان برای شناخت شما تلاش کند. تلاش او باعث می شود بیشتر به شما فکر کند و در نتیجه دیوانه ی شما خواهد شد.

  • خودتان باشید

خودتان باشید، حتی اگر از خانم‌های دیگر کوتاه‌تر یا چاق‌تر هستید یا پوست تیره‌تری دارید. چهره‌های سرشناس بسیار زیادی وجود دارند که نقص‌هایی دارند اما همه عاشق‌شان هستند چون این آدم‌ها خودشان هستند و تظاهر نمی‌کنند. سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی هستید عشق بورزید.

  • اعتماد به نفس بالا

اعتماد به‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته ‌باشید. برای این‌که یک مرد را به خودتان جذب کنید باید اعتماد به ‌نفس کافی داشته ‌باشید. فراموش نکنید زبان بدن نقش مهمی در به تصویر کشیدن شخصیت‌تان دارد. پس سرتان را بالا بگیرید، محکم و با اقتدار صحبت کنید و همیشه صاف بایستید.

  • به خودتان ببالید

خوب است کمی به خودتان ببالید. اگر درباره‌ی موفقیت‌ هایتان سکوت کنید، استعدادها و نکات مثبت ‌تان یا قابلیت ‌هایتان را به او نشان نداده‌اید. مردها هرگز دیوانه‌ی زنی نمی‌شوند که همیشه ساکت است.

  • برای وقت‌تان ارزش قائل باشید

این توصیه‌ای بسیار مهم است. ساعت ‌ها وقت‌تان را به حرف زدن با او سپری نکنید این‌گونه به نظر می ‌رسد هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید. بگذارید بداند برای وقت‌تان ارزش قائل هستید و اولویت‌های دیگری هم دارید. مردانی زنانی را دوست دارند که همیشه “در دسترس” نیستند.

چگونه مردان را به سمت خود بکشانیم

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید اولین کار این است که به او نشان دهید به او علاقه دارید.

نگاهی دقیق و زمان مناسبی داشته باشید. شما مجبور نیستید ساعت ها به او نگاه کنید، اما نگاه کردن به او فقط چند ثانیه نشان می دهد که شما به اوعلاقه مند هستید. هنگامی که به یه مرد نگاه می کنید، سعی نکنید خیلی مشتاق به نظر برسید، اما روشن کنید که اگر او با شما مکالمه ای را شروع کند خوشحال خواهید شد.

هنگامی که مرد به شما نزدیک می شود، فراموش نکنید که لبخند بزنید. هیچ چیز مانند یک لبخند خوب نشان نمی دهد که شما صمیمی  و جذاب هستید. اما نه اینکه بیش از حد لبخند بزنید.به طور طبیعی لبخند بزنید نه تنها این باعث می شود لبخند شما طبیعی تر و مکرر باشد، بلکه به طور کلی احساس خوشحالی خواهید کرد.

برای اینکه مردی را به سمت خود بکشانید، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که مردها به سمتتان جذب شوند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

با افراد جدیدی آشنا شوید. یک مرد بیشتر به سمت زنی کشیده میشود که دوستان زیادی و تعامل اجتماعی خوبی دارد تا کسی که دچار غم و اندوه ست و همیشه به سمت تنهایی می رود.

جذب پسر مغرور

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

برای جذب پسر مغرور سه چیز را هیچ وقت فراموش نکنید:

  1. قدردانی
  2. تایید
  3. مهربانی و عاطفه

قدردانی:

آیا تابحال متوجه این موضوع شده اید که مرد غرور شکننده ای دارد که جذب مردان را دشوار می‌کند؟ و به همین خاطر مردان عاشق شنیدن ستایش هستند تا غرور خود را بازیابند.

اگر مرد شما کاری انجام می‌ دهد که شما از آن عمل لذت می‌برید، باید برای آن کار او را ستایش کنید. این پاداش کلامی مرد را وادار خواهد کرد که بیشتر این عمل را انجام دهد و می توانید او را به خود جذب کنید.

تایید:

یکی دیگر از نیازهای مهم مردان مغرور نیاز به تایید است. اگر می خواهید پسر مغروری را عاشق خود کنید باید به او نشان دهید که از همه لحاظ مورد تایید شما است و به غیر از او کس دیگری را نمی بینید. به او نشان دهید فرد موفقی است و می تواند با موقعیتی که دارد شما را خوشحال و راضی کند. البته مواظب باشید این تاییدها حالت چاپلوسی به خود نگیرد.

مهربانی و عاطفه:

همه ی مرد ها از جمله مردان مغرور زنان مهربان را دوست دارند. زنان خشن و بی عاطفه برای مردان جذاب نیستند. برای جذب پسر مغرور باید به او نشان دهید سرشار از مهربانی و عاطفه هستید.

مطالب مرتبط:

چگونه پسری را در یک روز دیوانه خود کنیم – پیشنهاد گرفتن از پسران مغرور

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم و برای او دلبری کنیم

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران – تکنیک های دلبری

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

جذب پسر از راه غیر مستقیم

راه های تسخیر قلب پسران

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد؟

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.