no-img
نوین اطلس

جذب کردن پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب کردن پسر
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
خرداد ۲۳, ۱۳۹۷

جذب کردن پسر


راه های جذب پسر مورد علاقه

  1. برای جذب مردان به خود روی باز داشته باشید

اگر به دنبال جذب مرد مورد علاقه خود هستید باید ابتدا بتوانید فضایی را به وجود بیاورید که مرد احساسات واقعی خود را نشان دهد تا شادابی و سلامت خود را در آن فضا حفظ کند. مرد باید در ارتباط با شما احساس راحتی و اعتماد به نفس پیدا کند. شما باید طوری رفتار کنید که نقابی برچهره نداشته باشد و فقط خودش باشد. مردان مانند زنان علاقه ای صحبت های طولانی و یا حرف زدن از مشکلات خود ندارند اما باید فضایی برای بروز افکار منفی و استرس های خود داشته باشند. آن ها نمی ‌توانند برای همیشه مشکلات را درون خود مخفی کنند.

  1. برای جذب پسر مورد علاقه فضای امن احساسی به وجود آورید

شما باید آسیب پذیری خود را به او نشان دهید. احساسات خود را با او به اشتراک بگذارید مثلا از نگرانی ‌ها، ترس ‌ها و رازهای خود با او صحبت کنید. با این کار به او نشان می دهید که شما نیز آسیب پذیر هستید و او نیز می‌تواند خود واقعی اش باشد.

اینکه بتوانید به نقطه ای برسید که مرد با شما احساس راحتی داشته باشد خیلی مهم است، تا جایی که ارتباط ویژه ای را با شما شکل دهد.

  1. برای جذب مردان به خود عشق خود را به او نشان دهید

مهربان بودن با مرد و درخواست ایجاد ارتباط از سوی زن در جذب مرد بسیار اهمیت دارد. اگر می خواهید پسر مورد علاقه ی خود را جذب کنید مانند زن هایی نباشید که علاقه ای به مهربان بودن با مرد ندارند و به سختی محبت خود را به نمایش می‌گذارند.

  1. برای جذب پسر مورد علاقه باید سرگرم کننده باشید

برای جذب مردان سرگرم کننده باشید. شما باید این ویژگی را با انجام کارهای کوچک روزانه تقویت کنید تا رابطه عاشقانه و مثبتی ابتدا با خودتان و سپس با مرد مورد علاقه تان داشته باشید. یاد بگیرید بخندید، شاد باشید و کارهای متفاوتی انجام دهید.

  1. برای جذب مردان به خود باید خودتان باشید

برای جذب مرد مورد علاقه باید ابتدا بروی جذاب بودن خود کار کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و اصلا از دیگران تقلید نکنید. به یاد داشته باشید خود واقعی شما از همه کس منحصر به فردتر است.

  1. برای جذب پسر مورد علاقه باید به ظاهر خود اهمیت بدهید

بگذارید خیلی ساده بگوییم؛ اولین تاثیری که روی طرف مقابل‌ تان می‌گذارید با لباس‌های ‌تان است، خیلی ساده اگر لباس‌ های نامناسبی بپوشید از همان لحظه اول تاثیر نامناسبی روی طرف مقابل ‌تان می‌گذارید.

  1. برای جذب مردان به خود با تشکر کردن به آن ها احترام بگذارید

یادتان باشد، تشکر کردن نشانه توجه و احترام گذاشتن شما به طرف مقابل است. شما باید از احترام و توجهی که به شما می‌شود قدردان باشید و این قدردانی را نشان دهید.

راههای جذب پسران مغرور

  • راز اول جذب پسران مغرور

پسر های مغرور دوست دارند، برای همه یک قهرمان باشند پس از نقص های آنان با احتیاط و در زمان تنهایی صحبت کنید. هیچ وقت غرور آن ها را جلوی دیگران خورد نکنید.

  • راز دوم جذب پسران مغرور

پسرهای مغرور دوست دارند آن ها را تحسین کنید و به آن ها ایمان داشته باشید.

  • راز سوم جذب پسران مغرور

هیچ وقت در مقابل تصمیم های یک پسر مغرور قرار نگیرید. هدف هایش را سرکوب نکنید و نشان دهید که در این مسیر حامی او هستید.

  • راز چهارم جذب پسران مغرور

در همه ی جمع ها طوری رفتار کنید که به نطرتان او از همه بهتر و برتر است و هیچ عیبی ندارد. با این کار به راحتی می توانید یک پسر مغرور را جذب کنید.

  • راز پنجم جذب پسران مغرور

پسرهای مغرور دنبال دختری می‌گردند که در نظرشان جذاب باشد. دخترها اغلب تصور می‌کنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری دختر می‌باشد. مردها لزوما به دنبال خانم های زیبا نمی‌گردند ، بلکه آنها می‌خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد)

  • راز ششم جذب پسران مغرور

پسرهای مغرور از دخترهای عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند خوششان نمی آید. آنها دخترهایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که مشکلاتشان را از راه های منطقی حل کنند. شاید خلق و خوی آتشین شما را در همان روزهای اولیه اندکی جذاب باشد بعدها طرف مقابل را از شما دور می کند.

  • راز هفتم جذب پسران مغرور

پسرهای مغرور به دنبال دختری می‌گردند که به آنها متعهد باشد. پسرهای مغرور دختری را دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی هایشان را با او در میان بگذارند. تعهد مثل یک خیابان یک طرفه نیست و باید از جانب هر دو طرف رعایت شود.

برای جذب پسران در محیط هایی مانند محیط های دانشگاهی یا کاری ( جذب همکار مرد) نیز می توانید از تکنیک ها و نکات بالا استفاده کنید.

این روش ها به شما کمک می کند از پسر مورد علاقه ی خود دلبری کنید و او را به سمت خود بکشانید.

مطالب  مرتبط:

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

خصوصیات متولدین بهمن

دوسم نداره ولی خیلی میخوامش

مرد متولد بهمن با زن چه ماهی ازدواج کند



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.