no-img
نوین اطلس

جذب غیر مستقیم پسران در چت یا ارتباط حضوری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب غیر مستقیم پسران در چت یا ارتباط حضوری
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷

جذب غیر مستقیم پسران در چت یا ارتباط حضوری


در این مطلب در مورد موضوعاتی از جمله راه های جذب غیر مستقیم پسران، راه های جذب پسران مغرور، راه های جذب پسران در چت، راه های جذب پسران در دانشگاه، راه های جذب پسر مورد علاقه، جذب پسران به خود، راههای جذب خواستگار، جذب مردان به خود، راه های جذب مردان.

راه های جذب پسران مغرور

از مهمترین راه های جذب غیر مستقیم پسران افزایش امتیاز ها و کنترل کیفیت ارتباط است که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید: همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید. (نگاه کنید به مثال برای عاشق کردن)

امتیازات خود را بیشتر افزایش دهید: برای آشنایی با راه های جذب غیر مستقیم پسران باید بدانید هنگامی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید امتیازات خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن امتیاز ها این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک شبکه ی نتوورک عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد. همانطور که در مقالات قبلی هم بارها تکرار کردم اینکه دیگران در مورد شما صحبت کنند و مورد تاییدشان باشید می تواند تاثیر شگفت انگیزی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شنونده داشته باشد ( به خصوص اگر آن شنونده یک شخصیت مغرور و خودشیفته داشته باشد). مورد تایید عموم قرار گرفتن باعث می شود بین اطرافیان و کسانی که تعریف شما را می شنوند محبوبیت بیشتری کسب کنید.

راه های جذب پسران در چت

در ادامه به دو مورد از راه های جذب غیر مستقیم پسران در چت اشاره می کنیم:

سر سنگین باشین : لطفا برای جلب توجه سوژه مورد نظر زمانی که اون دور و بر هست ،بلند بلند نخندید! حرکات ژانگولر انجام ندین ! خودتون رو زمین نندازین که بیاد بلندتون کنه ! دوستتون رو هل ندین که مثلا شوخی قبیله ای بود! با موبایل حرف میزنید فحش ندید ! و در یک کلمه آدم باشین!

به اندازه بی محلی کنین : طبق اصل “ناز و نیاز” اگر ناز داشته باشین ، اون احساس نیاز میکنه و برعکس . وقتی جایی وارد میشید که سوژه هست ، ترجیحا بذارید اون اول سلام کنه! اگر نکرد ، شما هم بروی خودتون نیارید. وقتی بالاخره بعد از چند دقیقه یا چند ساعت! روش کم شد و آمد جلو حال و احوال ! متجب بنشین و وانمود کنین که اصلا متوجه حضورش نبودین !

راه های جذب پسران در دانشگاه

جذاب بودن، تنها به دلیل داشتن یک ویژگی فیزیکی نیست. خلاق بودن ، مهربان و باهوش‌بودن از جمله ویژگی‌هایی است که باعث جذب افراد به هم می‌شود. دیوید باس، روان‌شناس آمریکایی ۱۰ سال پیش تحقیقی انجام داد و در آن از ۱۰ هزار زن و مرد با ۳۷ فرهنگ مختلف درخواست کرد معیارهای انتخاب همسر خود را بیان کنند.

جذب پسران به خود

توکل بر خدا: مهم ترین مساله در امر ازدواج توکل داشتن بر خدا است. دخترها و خانواده هایشان باید در وهله اول از خداوند متعال خواستار یک همسر خوب و متناسب باشند. قرائت سوره طه برای طلب همسر مناسب و دلخواه بسیار کمک کننده است. امام صادق علیه السلام می فرماید: هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند، سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.( ۱)

برخورد مناسب: یکی از مهمترین مسایلی که می تواند به جذب خواستگار برای دخترها کمک کند، اخلاق نیکو و پسندیده خود و خانواده شان است. هر اندازه دختر و خانواده اش خوش اخلاق تر باشند و کمتر عصبانی بشوند و بداخلاقی کنند، بر تعداد خواستگاران دختر افزوده می شود. سعی کنید با اطرافیان، همسایگان و آشنایان با روی باز و گشوده برخورد نمایید تا دیگران هم بتوانند راحت تر با شما صحبت کنند.

طرز پوشش: والدین در ازدواج فرزندانشان و تعداد خواستگاران نقش اصلی دارند.آن دسته از والدینی که سخت گیری های نا به جا در امر ازدواج فرزندانشان انجام می دهند قطعا این حق فرزند خود را برآورده نکرده اند

نوع لباسی که هر فرد می پوشد نشان دهنده نوع اعتقادات و مذهب و شخصیت فرد است. سعی کنید نوع پوشش خود را متناسب با طرز عقایدتان انتخاب نمایید. بر عکس خیلی از دخترها فکر می کنند، هر چه لباس های متفاوت تر از جامعه بپوشند بیشتر جذاب می شوند، پسران معمولا بیشتر دخترهایی را که به صورت شکیل و متناسب با عرف لباس می پوشند، می پسندند. سعی کنید پوششی را برای خود انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت واقعی شما باشد.

بهداشت فردی: عامل مهم دیگر در جذب خواستگار، رعایت کردن بهداشت فردی است. هر چه تمیزتر و آراسته تر باشید و لباس های مرتب تر بپوشید، بر تعداد خواستگارانتان هم افزوده می شود.

غرور کاذب ممنوع: بعضی مواقع دخترها به اشتباه فکر می کنند هر چه غرور بیشتری داشته باشند بهتر است. در صورتی که پسرها نسبت به این غرور دچار ابهام می شوند و حتی در برخی مواقع از ابراز علاقه خود برای ازدواج امتناع می کنند، زیرا ممکن است فکر کنند دختر قصد ازدواج ندارد و یا به او علاقه ای ندارد در صورتی که ممکن است در واقع دختر نسبت به او علاقمند شده باشد ولی این علاقه را سعی می کند با حالت تدافعی نشان دهند. پس نوع چهره ما نشان دهنده خیلی مسایل است.

راههای جذب خواستگار

۱ – مردان با فشار اجتماعی کمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یک عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.
۲ – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسک خسارات مالی که احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.
۳ – این در سرشت و طبیعت مردان است که هر چیزی را که موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشکلات یک مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یک زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.
۴ – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند که مطمئن شوند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند که: نکند سر و کله یک دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود.

جذب مردان به خود از راه غیر مستقیم

وقتی مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند: مردها هنگامی بهتر ارتباط برقرار می کنند که بتوانند روی مکالمه خود با شما تمرکز کنند. در واقع آنها هنگامی احساس عملکرد بهتری دارند که از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی را در دست داشته باشند. به این ترتیب، احساس می کنند روی هر مورد رفتاری کنترل کافی دارند.به همین دلیل نیازمندند هنگام صحبت و گفت وگو با شما تمرکز کافی داشته باشند. آنان دوست دارند، بدانند هدف از این صحبت چیست و اینکه از آن چه می خواهید. این باعث می شود هنگامی که با شما صحبت می کنند، بدانند چه کار می کنند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید: درخواست های ما زن ها در بسیاری موارد واضح نبوده و حتی می توان گفت گنگ و مبهم هم هستند. به عنوان مثال می گوییم:بیا با هم درباره خانواده​ات حرف بزنیم / علی، فکر می کنم ما باید راجع به رابطه مان صحبت کنیم/ بیا کمک کن، ببینم در مورد شغلم باید چه کار کنم.چنین در خواست هایی بسیار گنگ و مبهم هستند و حالت های متفاوتی را می توان برای مفهوم آنها در نظر گرفت. این درخواست، هیچ جهت خاصی را به همسر شما ارائه نمی دهد، این حالت مردها را معذب می کند. گویی که باید حتما آنچه را که از آنها می خواهید (و نمی دانند چیست) به شما بدهند و باید هم درک کنند خواسته واقعی شما چیست و آن را نیز برآورده کنند! در اینگونه موارد، مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و احساس اجبار و فشار می کند اما قوانین بازی را هم نمی داند و این برایش ناامنی و عدم اطمینان به وجود می آورد؛ اما زن ها این مشکل را ندارند.
جذب مردان

برای جذب مردان صحیح صحبت کنیم: زن ها «فرایندمدار» هستند و باید حتما به نتیجه ای برسند و اصلا ناراحت نمی شوند اگر ندانند راجع به چه موضوعی می خواهند صحبت کنند یا که هدف از صحبت چیست. ۲زن می توانند به راحتی بنشینند و بگویند:«بیا با هم حرف بزنیم». آنها از فرایند ابراز کردن خودشان لذت می برند اما از نظر بسیاری از مردها، این فقدان ساختار، بسیار نگران کننده و آزاردهنده است.

بررسی واکنش مردان: ممکن است همسرتان علاقه ای به تعقیب این نوع گفت وگوها از خود نشان ندهد؛ ممکن است در مقابل صحبت کردن با شما، از خود مقاومت نشان دهد؛ ممکن است در تلاش برای منصرف کردن شما از ادامه مکالمه، با شما مشاجره کند؛حتی این امکان وجود دارد که صحبت کردن با شما را مرتبا به تعویق بیندازد، البته گاهی اوقات هم ممکن است چنین فکر کند که «حواس پرت» هستید و نمی دانید چه می خواهید بگویید و زیاد جدی به صحبت هایتان گوش ندهد.

مردها از شکایت متنفر هستند: کلماتی مثل «تو» و «چرا» مردها را وارد وضعیت تدافعی می کند. مردها طبیعتا اهل رقابت هستند بنابراین ممکن است وقتی احساس چالش کنند با شما مبارزه کنند. بهتر است شکوه ها را به درخواست تبدیل کنید. سعی کنید با «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» شروع کنید . همین کار به تنهایی باعث می شود او به حرف شما گوش کند.

راه های جذب مردان

ویژگی زنانه ۱: زندگی خودش را دارد

زنان در زندگی امروز نسبت به زنان در قدیم از استقلال شخصیتی بیشتری برخوردارند. مهم است که ثابت کنید خودکفا و مستقل هستید و این استقلال را در تمام طول زندگی مشترک حفظ کنید. یک مرد امروزی دوست ندارد همسرش بیش از اندازه به او وابسته باشد و به اصطلاح به او بچسبد، چنین چیزی باعث می شود که او احساس خفگی کند.

پس به جای اینکه خانواده و دوستان را به کلی کنار بگذارید و همه وقت خود را در کنار همسرتان سپری کنید، همیشه در برنامه روزانه خود زمانی را به فعالیت های جداگانه و مخصوص به خود اختصاص دهید. یک رابطه خوب بر زندگی ما حکومت نمی کند، بلکه کیفیت آن را تقویت می کند.

ویژگی زنانه ۲: صادق و وفادار است

در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. ممکن است وسواس خاصی داشته باشید یا در حال حاضر از یک بیماری رنج ببرید ولی ترس از دست دادن او نباید شما را به دروغ گفتن ترغیب کند. هرچیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود.

هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید:

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب

راه های تسخیر قلب پسران

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

سایت روانشناسی نوین بینش

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

 

 



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.