no-img
نوین اطلس

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf
امتیاز 3.00 ( 3 رای )
zip
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf


در بسیاری از وبسایت ها دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم و یا با نام چگونه هر کسی را عاشق کنیم منتشر شده است. اصل این کتاب نوشته ی فاروق رضوان نویسنده، روانشناس و میلیونر مصری می باشد. در این کتاب بر اساس تکنیک های ان ال پی و جذب، مهارت هایی به شما معرفی می نشود که به شما کمک می کند هر شخصی را به سمت خود کشیده و عاشق خود کنید. اگر این تکنیک ها به درستی ترجمه نشوند نه تنها تاثیری نخواهند داشت بلکه ممکن است نتیجه ی عکس داده و رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. نسخه های رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم جعلی بوده و به درستی ترجمه نشده اند. شما می توانید با مبلغی بسیار ناچیز این کتاب را از ما خریداری کرده و اصل آن ها را دریافت کنید. این کتاب ترجمه ی شاهین زند، مدیر و موسس وبسایت نوین بینش و موفق در زمینه ی بازگشت به رابطه و بازگشت عشق می باشد.

برای خرید کتاب با شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ در تلگرام یا واتس اپ در ارتباط باشید و کتاب را به صورت فایل pdf دریافت کنید.

 

بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و توضیح می دهند مبلغی را جهت خرید این کتاب پرداخت کرده اند ولی کتابی در اختیار آن ها قرار نگرفته است. متاسفانه بعضی افراد سودجو از نام این کتاب و نام شاهین زند استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری می کنند.

شاهین زند – نویسنده، پژوهشگر و مدیر سایت نوین بینش اقدام به ترجمه ی این کتاب کرده و مطالبی مرتبط با این کتاب را نیز در سایت نوین بینش درج کرده است. وی همچنین پیوستی جدید به کتاب افزوده است که این کتاب را برای افرادی که قصد ازدواج دارند و به دنبال رسیدن به این هدف هستند مناسب کرده است. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی در سایت نوین بینش مراجعه کنید. هنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد و شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ نیز وجود داشته باشد ( و قیمت کتاب حتما ۳۰۰۰۰ تومان باشد ) در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم صد در صد تضمینی می باشد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی که بسیار اندک نیز می باشد (۳۰۰۰۰ تومان) کاملا به شما بازگردانده می شود. همیشه هنگام خرید کتاب های الکترونیکی دقت کنید که شماره ی تماس فروشنده درج شده باشد در غیر اینصورت خرید آن محصول قابل اطمینان نیست.

فرمت این کتاب به صورت پی دی اف است که می توانید آن را در موبایل و همچنین در کامپیوتر مطالعه کنید.

در صورت عدم رضایت با شماره زیر تماس گرفته تا هزینه ی خرید کتاب به شما بازگردد. قبل از خرید می توانید پرسش های خود را با ما در میان بگذارید و از خرید خود مطمئن شوید

تماس از طریق تلگرام یا واتس آپ (یا اس ام اس): ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ 

نسخه جدید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم – نسخه ۹۷

پس از سال ها تحقیق و بررسی موضوعات این کتاب و مشکلات خوانندگان به این نتیجه رسیدم که کمبود هایی در نسخه اصلی این کتاب وجود دارد که باید برای کامل تر شدن کتاب برطرف شوند. در نسخه جدید این کتاب فصل هایی را اضافه کردم که به شما کمک می کند نه تنها فردی را عاشق خود کنید بلکه شرایط را برای موفقیت در ازدواج نیز مهیا کنید.

همانطور که همه ما می دانیم روابط عاشقانه بدون ازدواج، پایدار نخواهد بود و فقط منجر به شکست عشقی می شود. همچنین فصلی را به درخواست خوانندگان کتاب اضافه کردم که در مورد نحوه ارسال پیام و برقرار کردن ارتباط از راه دور است. این چند فصل ۲۰ صفحه به کتاب افزوده است که امیدوارم مورد پسند خوانندگان گرامی قرار بگیرد.

با وجود اینکه مطمئن هستم کتاب رضایت کامل شما را جلب می کند اما درصورتی که از کتاب رضایت نداشتید با شماره ی زیر ( از طریق تلگرام یا واتس آپ) تماس گرفته تا هزینه ی پرداخت شده به شما بازگردد.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تیم نوین بینش با مدیریت شاهین زند

این شماره تنها شماره رسمی پشتیبانی از طرف شاهین زند است

استراتژی nlp برای ایجاد عشق

ترمیم رابطه ی عاشقانه



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.