no-img
نوین اطلس

دعا برای به دست آوردن پول زیاد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای به دست آوردن پول زیاد
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷

دعا برای به دست آوردن پول زیاد


در این مطلب نوین اطلس دات کام به شما کمک می کند با دعاهای مختلف روند پولدار شدن خود را تسریع ببخشید. اگر به دنبال گنج هستید یا می خواهید پول خیلی خیلی زیاد و یکجا به جیب بزنید دعای بدست آوردن گنج و بدست آوردن ثروت زیاد و همچنین دعا برای پول از غیب و  دعا برای یک شبه پولدار شدن به شما کمک زیادی می کند. اذکار مختلفی نیز از جمله ذکر ثروت برای به دست آوردن پول زیاد وجود دارد. دعابرای پولدارشدن سریع نیز باعث می شود در کمترین زمان مقدار پولی را که می خواهید به دست آورید.

 

دعاهای زیر برای علاقه مندان به دعاهای دینی معرفی شده اند. توجه کنید دعا بدون کار و تلاش برای شما موثر نخواهد بود. اگر می خواهید در مدت کوتاه ثروتمند شوید ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی زیر مراجعه کنید یا از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره ی زیر پیام دهید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

دعای به دست آوردن گنج

برای به دست آوردن گنج novinatlas.com دستورالعمل زیر را برای شما استخراج کرده است. سوره یوسف را بنویسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف دیواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد.” ولی میبایست چند مورد حتماٌ رعایت شود. اول : در نوشتن آیات طهارت و وضو داشتن رعایت گردد , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .دیواری که کاغذ در آن پنهان میشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هیچ وجه نباید به پشت سر نگاه کرد

به دست آوردن ثروت زیاد

دعای ثروتمند شدن و به دست آوردن پول و ثروت زیاد از آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن و افزایش رزق سوال شد ، و ایشان پاسخ جالبی دادند. متن پرسش و پاسخ بدین شرح است: پرسش: با نظر به تجارب حضرتعالی یا تجارب اساتیدتان، از نظر شما، بهترین دعایی که موجب افزایش رزق و روزی می شود کدام است؟پاسخ: بسمه جلت اسمائه؛ از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند.

این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

دعا برای پول از غیب

این دعا برای بدست آوردن پول از غیب ماجرای جالبی دارد. ملا محمد صادقى عراقى در نهایت سختى و بود به شذت به پول نیاز داشت اما به هیچ وجه براى او گشایش نمى شد تا آن شبى در عالم خواب خدمت حضرت حجه علیه السلام رسید وعرض حال خود بگفت . حضرت حجه علیه السلام فرمود: به نزد سید محمد سلطان آبادى برو وبه دستورالعمل آن عمل کن.

۱) اول آن که بعد از فجر صبح دست بر سینه گذارد وهفتاد مرتبه بگوید: (یا فتاح )

۲)  دوم آن که مواظبت کن به خواندن :لا حول و لا قوه الاباللّه توکلت على الحى الذى لا یموت و الحمدللّه الذى لم یتخذ صاحبه و لا ولدا و لمیکن له شریک فى الملک و لم یکن له ولى من الذل و کبره تکبیرا.

۳) سوم آن که بعد از هر نماز صبح بخواند این جملات را: بسما للّه صلى اللّه على محمد و آل محمد و افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصیر بالعباد قوقاه اللّه سیات ما مکروا الا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین فاستجبنا لهو نجیناه من الغم و کذلک ننجى المومنین حسبنا اللّه و نعم الوکیل و انقلبوا بنعمهمن اللّه و فضل لم یمسسهم سوء ماشاء اللّه لا ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّهماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء اللّه لا ماشاء الناس ماشاء اللّه ا یرهالناس حسبى الرب من المربوبین حسبى الخالق من المخلوقین حسبى الرازق من المرزوقینحسبى اللّه رب العالمین حسبى من هو حسبى حسبى من لم یزل حسبى حسبى من کان منذ کنتحسبى حسبى اللّه لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم و الحمدللّه ربالعالمی. بعد از ان ثروتی از عالم غیب به او رسید و سختی هایش پایان یافت.

دعا برای یک شبه پولدار شدن

اگر می خواهید یک شبه پولدار شوید و خیلی سریع مشکلاتتان را حل کنید هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند. رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَهً مِّنَ السَّمَاء تَکُونُ لَنَا عِیداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَآیه .

ذکر ثروت برای پولدار شدن سریع

برای پول و ثروت عظیم طبق دستورالعمل به توصیه ی نوین اطلس دات کام ذکر را بگوید: برای دعوت پول که تا عمر داری از مشکلات راحت میشوی به شرط مشروع باید یک هفته ترک حیوانی کند یعنی از غذاهایی مثل شیرو پنیر و … و کلا غذاهایی که در آن حیوانی هست استفاده نکند و میتواند از سبزیجات و میوه جات استفاده کند .

سپس از روز اول که روز چهارشنبه باشد شروع کند و در جای خلوت اسم ( اسرافیل ) را بر کاغذ نوشته و در سر خود ببندد و نگاه بالا نگهدارد باید که سر خود را در پس افکنده و نگاه به بالا کند و در خواندن این اسماء مکرم مشغول گردد .

انشاالله .چون روز چهارشنبه ی دیگر در آید مقصود حاصل آید :اسماء اینست : عَشقَد طَقطوش مُطِز هَواطِل و عَواطِل اَجیبوا عَنهُ مِن الدَّراهِمِ و الدّینارِ بِحق اسرافیل و اوفونی و قَوِّ عَلی اعطاء. این توصیه نیز باید اضافه شود که هر کس روزی ۱۱۰ مرتبه سوره والعادیات را بخواند روزی فراوان و حلال نصیبش می شود  و لذت پولدار شدن خیلی سریع را تجربه خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

دعا برای بدست آوردن پول زیاد

دعا برای یک شبه پولدار شدن

تولید محتوا برای سایت



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.