no-img
نوین اطلس

دعا برای پولدار شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای پولدار شدن
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
zip
خرداد ۹, ۱۳۹۷

دعا برای پولدار شدن


همه ی افراد دنیا به دنبال پولدار شدن و کسب ثروت هستند. می توانید در مسیر تلاش برای افزایش مال از دعاها و اذکار قرآنی بهره ببرید تا هم مسیرتان هموار شود و هم قوت قلب بگیرید زیرا همانطور که می دانید یاد خدا آرامش ذهن را به همراه دارد. اگر می خواهید میلیاردر شوید و پول هنگفتی به دست آورید دعای میلیاردر شدن و دعا برای به دست آوردن پول زیاد به شما معرفی شده اند. اگر می خواهید ثروت شما بی اندازه و غیر قابل شمارش باشد دعا برای ثروت بی حد وحصر را مطالعه کنید. امام سجاد نیز دعایی برای ثروتمند شدن دارد که در قسمت طلسم ثروتمند شدن از امام سجاد و به تحقیق novinatlas.com نوشته شده است. جادو برای پولدار شدن، طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن و دعا برای ثروت عظیم نیز از جمله دعاهایی هستند که راه ثروتمند شدن را برای شما هموار خواهند کرد.

دعاهای زیر برای علاقه مندان به دعاهای دینی معرفی شده اند. توجه کنید دعا بدون کار و تلاش برای شما موثر نخواهد بود. اگر می خواهید در مدت کوتاه ثروتمند شوید ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی زیر مراجعه کنید یا از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره ی زیر پیام دهید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

دعا برای به دست آوردن پول زیاد و میلیاردر شدن

برای میلیاردر شدن نوین اطلس دات کام توصیه می کند هر پنج شنبه ۴۰ مرتبه سوره نصر خوانده شود تا میلیاردر شوید به طور که  در خاطرت نگنجد. اگر می خواهید پول زیاد به دست آورید نوین اطلس دات کام ختم سوره ی طه را به شما توصیه می کند که محسنات این ختم بر هیچ کس پوشیده نیست.

ختم سوره مبارکه طه: سوره مبارکه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جایی که گمان نداشته باشد خدا برای او روزی برساند ،واگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزی تازه به او رسد واگر کسی این سوره مبارکه را بنویسد وهمراه خود داشته باشد در پی پی هر حاجتی برود موفق گردد ، واگر برای اصلاح بین دونفر بخواهد برود قبل از رفتن این سوره را بخواند .

دعا برای ثروت بی حد وحصر

به تحقیق نوین اطلس دات کام شیخ صدوق از حضرت امام صادق (ع) نقل کرده است که فرموده : هر کس سوره مبارکه ذاریات را روز یا شبش بخواند خدا معیشت اورا اصلاح فرماید و ثروتی بی حد و حصر عنایت نماید . مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی فرموده است که قرائت سوره مبارکه ذاریات در هر روز موجب ثروت فراوان می گردد.

قرائت این سوره همراه سوره های طلاق، مزمل، والم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است بطوری که “من حیث لا یحتسب” می رسد و موجب حیرت عقول می گردد. در دستورالعمل این ختم فرموده اند که اگر در روز این ختم از شما فوت شد آن را در شب بجای آرید .

طلسم و جادو برای ثروتمند شدن از امام سجاد

هیچ طلسم یا جادویی برای ثروتمند شدن به غیر از دعا های مجرب و احادیث قابل قبول توسط نوین اطلس تایید نمی شود. امام سجاد می فرمایند: اگر کسی طالب ثروت و شهرت باشد وبخواهد نعمت بر او فراخ گردد وابواب خیر بر او مفتوح گردد ، باید هر روز روزی سه بار با وضوع رو به قبله ودر مکانی خلوت وبدون صحبت متصل به هم این سوره را بخواند .

برای پولدار شدن زیاد و سریع بعد از نماز صبح به جهت زیادی نعمت، باید به عدد حروف ابجد آن جمله را بگوید. یعنی کلمه «یا منعم» را ۲۱۱ مرتبه بگوید. نوین اطلس دات کام تضمین می کند این دعا مانند جادو عمل کرده و معجزه خواهد کرد.

طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن و دعا برای ثروت عظیم

برای ثروتمند شدن و به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذکر «المقیت» خوانده شود (مداومت بر این اسم مبارک برای توسعه رزق لازم است). این دستورالعمل مثل یک طلسم همه ی راه های ثروتمند شدن و افزایش رزق و روزی شما را هموار می کند.

برای برکت پیدا کردن مال، کار و کسب، وقت و روزی و کسب ثروت عظیم ۳۷ مرتبه ذکر «یا اول» خوانده شود. (تعداد وسیط این اسم ۱۰ مرتبه و صغیر آن ۱ مرتبه می باشد). این دعا شما را پولدار می کند و به تحقیق نوین اطلس دات کام بسیار مجرب است.

مطالب مرتبط:

دعا برای ثروتمند شدن

میلیاردر شدن بدون سرمایه

دلایل شکست کسب و کارهای کوچک

افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند

پولدار شدن در منزل



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.