no-img
نوین اطلس

دعا برای ثروتمند شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای ثروتمند شدن
امتیاز 2.25 ( 4 رای )
zip
خرداد ۹, ۱۳۹۷

دعا برای ثروتمند شدن


در این مطلب به موضوعات دعا برای ثروت عظیم و کلان و جادو برای پولدار شدن می پردازیم. این مطلب طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن و همچنین دعا برای ثروت بی حد وحصر و دعاهایی برای ثروت از غیب به شما معرفی می کند. همچنین novinatlas.com مطالبی در مورد دعا برای پولدار شدن از کتاب علوم غریبه، دعای میلیاردر شدن و نماز ثروت در این مطلب برای شما گردآوری کرده است و می توانید از آن استفاده کنید.

 

دعاهای زیر برای علاقه مندان به دعاهای دینی معرفی شده اند. توجه کنید دعا بدون کار و تلاش برای شما موثر نخواهد بود. اگر می خواهید در مدت کوتاه ثروتمند شوید ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی زیر مراجعه کنید یا از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره ی زیر پیام دهید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

 

دعا برای ثروت عظیم

برای به دست آوردن ثروت عظیم و کلان این ذکر بسیار مجرب است. با این دعا به توصیه ی نوین اطلس دات کام می توانید خیلی زود ثروتمند شوید.

از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده.
مرحوم کشمیری فرمود روزی از استادم مرحوم قاضی کیمیا خواستم گفت فردا بیا روز بعد که پیش او رفتم گفت این ذکر را زیاد بگو که خود کیمیاست. از حضرت استاد بهجت نقل شده در آغاز وپایان ذکر ،صلوات بفرستدمثلاًاگر میخواهد۱۱۰مرتبه بگوید،ابتدا صلوات بفرستد بعد ۱۱۰ بار بگوید ذکر را وباز صلوات بفرستد .

ذکر این است: اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک

جادوی قوی برای پولدار شدن 

برای پولدار شدن و دستیابی به ثروت عظیم دستورالعمل زیر از طرف novinalas.com توصیه می شود.

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود: «اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

«یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی»

طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن

در روایات آمده است این دعا و طلسم برای ثروتمند شدن بسیار قوی و کاربردی می باشد. با این طلسم می توانید به ثروت زیادی دست پیدا کنید.

عبدالله بن مغیره گوید که از موسی بن جعفر علیه السلام شنیدم که فرمودند: هر کس در تعقیب نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه ۵۶ این سوره «ان الله و ملائکه…» را بخواند و بعد بگوید:« اللهم صل علی محمدالنبی و ذریته» خداوند صد حاجتش را برآورده سازد و هفتاد تای آن را در دنیا و سی حاجت در اخرت.
عبدالله گوید پرسیدم معنی صلاه خدا و ملائکه و مومنین چیست؟
فرمودند: صلاه خدا رحمت اوست و صلاه ملائکه ستایش و مدحشان است برای پیامبر و صلاه مومنیت دعاست برای پیامبر و آلش.
از اسرار آل محمد در موضوع صلوات بر پیامبر و آلش چنین آمده:
« اللهم صلی علی محمد و آل محمد فی الاولین، و صلی علی محمد و آل محمد فی الاخرین، وصلی علی محمد و آل محمد فی الملا الاعلی و صلی علی محمد و آل محمد فی المرسلین، اللهماعط محمداً و آل محمد ، الوسیله و الشرف و الفضیله و ادرجه الکبیره اللهم انی آمنت بمحمد و لم اره فلا تحرمنی یوم القیامه رویته و ارزقنی صحبته و توفنی علی ملته و اسقنی من حوضه مشرباً رویا سائغا هنیئاً لا اظمأ بعده ابداً انک علی کل شیء قدیر، اللهم کما آمنت بمحمد و لم اره فعرفنی فی الجنان وجهه ، اللهم بلّغ روح عنی تحیّه کثیره و سلاما»

دعا برای ثروت بی حد وحصر

اگر می خواهید به ثروتی زیاد برسید این دعا به شما توصیه می شود. ذکر متعدد این دعا شما را به ثروتی بزرگ و بی حد و حصر می رساند.

در هر پنجشنبه ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی .(بیان آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن)

روایت ازحضرت صادق علیه السلام منقول است که هر که در دو ماه پیاپی هر روز چهارصد مرتبه این دعا بخواند خدا علم بسیار یا مال بسیار او را کرامت فرماید.
این است دعا:

اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ

دعا برای ثروت از غیب

در روایات آمده است سوره ی یوسف با دستوالعمل زیر باعث می شود ثروتی کلان و از عالم غیب به شما برسد.

سوره یوسف را بنویسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف دیواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد.” ولی میبایست چند مورد حتماٌ رعایت شود. اول : در نوشتن آیات طهارت و وضو داشتن رعایت گردد , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .دیواری که کاغذ در آن پنهان میشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هیچ وجه نباید به پشت سر نگاه کرد.

دعا برای پولدار شدن برگرفته شده از کتاب علوم غریبه

دعا برای پولدار شدن از آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن و افزایش رزق سوال شد ، و ایشان پاسخ جالبی دادند. متن پرسش و پاسخ بدین شرح است: پرسش: با نظر به تجارب حضرتعالی یا تجارب اساتیدتان، از نظر شما، بهترین دعایی که موجب افزایش رزق و روزی می شود کدام است؟پاسخ: بسمه جلت اسمائه؛ از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند. این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود: «اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

این دعا از کتاب علوم غریبه استخراج شده است.

دعای مجرب برای میلیاردر شدن

دعای وسعت رزق، افزایش مال و ثروت و میلیاردر شدن
ملا محمد صادقى عراقى در نهایت سختى و پریشانى و بدحالى بود. به هیچوجه براى او گشایش نمى شد تا آن شبى در عالم خواب خدمت حضرت حجه علیه السلام رسید وعرض حال خود بگفت . حضرت حجه علیه السلام فرمود: به نزد سید محمد سلطان آبادى برو وبه دستورالعمل آن عمل کن .
اول : آن که بعد از فجر صبح دست بر سینه گذارد وهفتاد مرتبه بگوید: (یا فتاح )
دوم :آن که مواظبت کن به خواندن :لا حول و لا قوه الاباللّه توکلت على الحى الذى لا یموت و الحمدللّه الذى لم یتخذ صاحبه و لا ولدا و لمیکن له شریک فى الملک و لم یکن له ولى من الذل و کبره تکبیرا.
سوم :آن که بعد از هر نماز صبح بخواند این جملات را:بسما للّه صلى اللّه على محمد و آل محمد و افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصیر بالعباد قوقاه اللّه سیات ما مکروا الا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین فاستجبنا لهو نجیناه من الغم و کذلک ننجى المومنین حسبنا اللّه و نعم الوکیل و انقلبوا بنعمهمن اللّه و فضل لم یمسسهم سوء ماشاء اللّه لا ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّهماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء اللّه لا ماشاء الناس ماشاء اللّه ا یرهالناس حسبى الرب من المربوبین حسبى الخالق من المخلوقین حسبى الرازق من المرزوقینحسبى اللّه رب العالمین حسبى من هو حسبى حسبى من لم یزل حسبى حسبى من کان منذ کنتحسبى حسبى اللّه لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم و الحمدللّه ربالعالمین .

نماز به دست آوردن ثروت 

نماز ثروت به این شکل است که طبق دستور زیر بعد از هر نماز عمل می کنید. این دستورالعمل ثروتی بی اندازه برای شما به ارمغان می آورد.

آیه و من یتق الله ختم آیه من یتق الله جهت وسعت رزق و روزی از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور آیات دو و سه سوره طلاق : و من یتق الله تا لکل شی قدرا را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید: “یا فتاح یا رزاق یا واسع” خاصیت آیه ” من یتق الله ..

 

مطالب مرتبط:

دعای ثروت عظیم

دعا برای پولدار شدن

دعابرای پولدارشدن سریع

دعا برای بدست آوردن پول زیاد

دعا برای یک شبه پولدار شدن



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.