no-img
نوین اطلس

ویژگی شخصیتی افراد موفق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ویژگی شخصیتی افراد موفق
zip
خرداد ۵, ۱۳۹۷

ویژگی شخصیتی افراد موفق


موضوعات: افراد موفق چه ویژگی هایی دارند، چند جمله از ویژگی های افراد موفق، راز موفقیت افراد موفق، جملاتی در مورد افراد موفق، ۴۰ خصوصیات افراد موفق، افراد موفق کسانی هستند که.

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

ویژگی شخصیتی افراد موفق

رسیدن به موفقیت با تلاش

 

افراد موفق چه ویژگی هایی دارند

۱- بخداوند ایمان دارند و معتقدند که ایمان مبنای همه اعجازهاست و پادزهر شکست، و در همه حال شاکر خداوند هستند.

۲- دارای اهداف مشخص هستند.

۳- همیشه در پی فرصت های مناسب هستند.

۴- دارای روحیه مداومت و پشتکار هستند.

۵- در اثر بروز مشکلات متوقف نمیشوند.

۶- با متخصص مشورت مینمایند.

۷- تسلیم مشکلات نمیشوند و سخت کوش هستند.

۸- در مقابل جواب نه ، تسلیم نمی شوند

چند جمله از ویژگی های افراد موفق

۱- «ما باید بپذیریم که نمی توانیم همیشه درست تصمیم بگیریم و گاهی اوقات اشتباهات وحشتناکی مرتکب می شویم. بخشی از خود موفقیت، درک این نکته است که شکست نقطه ی مقابل موفقیت نیست». – آریانا هافینگتون

۲- «دوران نامساعد، دوران ظهور کارآفرینان واقعی است». – رابرت کیوساکی

۳- «هر شرکتی به اندازه ی افرادی که همراه خود نگه می دارد خوب است». – مری کِی اش

۴- «شما ۱۰۰ درصدِ فرصت هایی که هیچ تلاشی برای استفاده از آنها نمی کنید را از دست خواهید داد». – وین گرتزکی

۵- «از آنچه چیزی نسبت به آن نمی دانید نترسید؛ شاید بزرگ ترین نقطه ی قوت شما همان باشد. اطمینان حاصل کنید کارها را متفاوت از دیگران انجام می دهید». – سارا بلیکلی

۶- «اگر فقط برای پول در آوردن کار کنید، هیچ گاه موفق نخواهید شد، اما اگر به کاری که انجام می دهید عشق بورزید و همیشه مشتری را در اولویت قرار دهید، موفقیت از آن شما خواهد بود». – رِی کروک

راز موفقیت افراد موفق

راز اول: پول را هدف اصلی خود قرار نمی‌دهند

اگر فکر می‌کنید که هدف اصلی افراد موفق به دست آوردن پول است، سخت در اشتباهید. اگر فقط به خاطر پول کار کنید، هرگز به جایی نخواهید رسید. سعی کنید در کنار هدف اصلی خود، پول را به عنوان یک هدف جانبی از کار سخت و مطالعه‌ی فراوان در نظر بگیرید. افراد موفق همیشه با در نظر گرفتن وضعیت بازار و کسب‌وکارهای رو به رشد، ایده‌ای را مطرح و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

پزشکی که برای تشخیص راه درمان یک بیمار تلاش می‌کند، وکیلی که به هر ترفندی متوسل می‌شود تا در دادگاه برنده شود و مهندسی که با وسواس نقشه‌ای طراحی می‌کند تا یک ساختمان بی‌نظیر بسازد، همه به یک هدف فکر می‌کنند. در مسیر موفقیت، هیچ تفاوتی میان این مشاغل پُردرآمد و یک شاعر، موسیقی‌دان یا هنرمندی که یک تابلوی نقاشی را خلق می‌کند وجود ندارد. افراد موفق، تا جای ممکن زندگی خود را وقف مال‌اندوزی نمی‌کنند.

راز دوم: از طرد شدن نمی‌ترسند
در هر حوزه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی، همیشه دو مسیر وجود دارد. یکی از این دو مسیر، خطرپذیر است و اگر آن را انتخاب کنید، از دیگران متفاوت خواهید بود. فرض کنید در حوزه‌ی خاصی، می‌خواهید روی یک رویکرد جدید که از نظر دیگران ریسک زیادی به همراه دارد سرمایه‌گذاری کنید. بی‌تردید این اقدام از سوی بسیاری از فعالان آن حوزه، کاری احمقانه خواهد بود. اما اگر به تصمیم خود کاملا ایمان دارید، آن را انجام دهید و از طرد شدن نترسید. البته چنین رویکردی، مزایا و معایب خاص خود را دارد. با این حال، مهم این است که از اقدام خود و کاری که روی آن تمرکز کرده‌اید راضی هستید.

راز سوم: سخت‌تر از همیشه کار می‌کنند

تعداد افرادی که حاضرند برای تحقق رؤیاهای خود، هزینه بپردازند و فداکاری کنند انگشت‌شمار است. اگر کسی از ابتدا به شما بگوید که برای رسیدن به هدف‌تان دقیقا به چقدر زمان و چه مقدار مطالعه نیاز دارید، احتمالا هرگز آن کار را شروع نخواهید کرد. اما یک فرد موفق که ساعت‌های طولانی را صرف پرداختن به کار مورد علاقه‌اش می‌کند، این را نه یک موفقیت صرف که در واقع یک تغییر شگرف در شیوه‌ی زندگی‌اش در نظر می‌گیرد. به یاد داشته باشید که در راه موفقیت، باید همه چیز حتی اشتباهاتی را که در طول مسیر مرتکب می‌شوید، بپذیرید و بدانید زمانی که بر موانع راه غلبه می‌کنید، موفقیت برای شما شیرین‌تر خواهد بود.

جملاتی در مورد افراد موفق

تنها کسانی می توانند کارهای بزرگی انجام دهند

که به قدرت ذهن ایمان دارند.

افرادی که از ریسک کردن می ترسند به جایی نمی رسند.

مارک فیشر

 

۴۰ خصوصیات افراد موفق

۱. انگیزه

شما باید انگیزه‌ای برای سخت کار کردن داشته باشید تا مطمئن شوید که کارها انجام می‌شود. زمانی که می‌بینید کارها در حال تکمیل شدن است به خود افتخار خواهید کرد و در صورت لزوم می‌توانید مسئولیت آن را نیز برعهده بگیرید. اهداف شما محرک شما هستند که باعث می‌شود تصور برتر و خوب بودن از خود داشته باشید.

۲. خوداتکایی

شما باید مسئولیتهایی را برعهده بگیرید و در قبال آنها پاسخگو باشید. همچنین باید قادر باشید تصمیمات سختی بگیرید و آنها را عملی کنید.

ده صفت برتر افراد بسیار موفق

۳. اراده

شما قدرت این را دارید که به جای تردید کردن و تعویق انداختن در انجام کارها، به پیشواز آنها بروید و آنها را انجام دهید. اگر چیزی را بخواهید آن را بدست خواهید آورد. موفق‌ترین افراد جهان کسانی هستند که بروی اهداف خود تمرکز کرده‌اند و مداوم در تلاش بوده‌اند.

۴. صبر

باید همیشه و در همه حال، در شکست و ناکامی صبور باشید. شخصی تلقی کردن شکستها یک شکست بزرگ است.

افراد موفق کسانی هستند که

۱ – همیشه هدف را در ذهن داشته باشید

همه چیز با هدفی که می‌خواهید به آن برسید شروع می‌شود. اگر ندانید هدفتان چیست، هیچ راهی برای رسیدن به آن وجود ندارد. تصور کنید وارد یک تاکسی می‌شود، اولین کاری که می‌کنید چیست؟ شاید اول به راننده سلام کنید اما بعد چه؟ به راننده می‌گویید که کجا می‌خواهید بروید تا او بتواند شما را به آنجا برساند. به همین ترتیب باید بدانید جایی که در زندگی می‌خواهید به آن برسید کجاست.

به همین دلیل خیلی مهم است که هدف‌های مشخص از چیزهایی که می‌خواهید برای خودتان ایجاد کنید. چه می‌خواهید؟ اهداف و رویاهای شخصیتان چیست؟ من خودم کنار تختم کاغذی چسبانده‌ام که روی آن اهداف ورویاهایم را نوشته‌ام. این اهداف به من یادآوری می‌کنند که دقیقاً چه می‌خواهم و هر روز من را به سمت آنها حرکت می‌دهد.

۲ – کاری را بکنید که دوست دارید

وقتی کاری را انجام دهید که دوست دارید مثل این می‌ماند که سوختی نامحدود دارید که شما را همیشه در حرکت نگه می‌دارد. عطش شما برای موفقیت در آن کار خیلی بیشتر از هر کار دیگری خواهد بود.

اگر مطمئن نیستید که کار مورد علاقه‌تان چیست، ببینید نسبت به چه چیزی الان بیشتر مشتاق هستید؟ اگر قدرت انتخاب داشته باشید که هر کاری که دوست داشتید انتخاب کنید، آن چه خواهد بود؟ عشق و علاقه شما به یک کار سوختی است که شما را به سمت برتری می‌رساند.

۳ – سخت‌تر از بقیه کار کنید

کسی را نمی‌شناسم که بدون زحمت کشیدن توانسته باشد در چیزی موفق شود. یکی از مهمترین اجزاء و مولفه‌های برتری، تلاش و کوشش است. می‌توانیم استراتژی‌ها و گام‌های موثری برداریم اما بدون تلاش و کوشش میسر نخواهد بود. خوشبختانه اگر قدم دوم را اجرا کرده باشید و کاری را انجام می‌دهید که دوست دارید، کار چندان هم برایتان کار نیست.

۴ – از تمامی لحظه‌ها استفاده کنید

همه لحظات ارزشمندند. افراد فوق‌العاده می دانند که زمان ارزش زیادی دارد. جمله‌ای از دونالد ترامپ در یکی از کتاب‌هایش خواندم که می‌گفت، ارزش وقت خیلی بیشتر از پول است زیرا پول را می‌توان دوباره به دست آورد اما زمان را هیچ وقت نمی‌توانید به عقب برگردانید. به همین علت، من همیشه مطمئن می‌شوم که از زمان بهترین بهره را می‌برم و از تمام لحظاتم استفاده می‌کنم.

دقت کنید که این عادت به این معنی نیست که باید ۲۴ ساعت شبانه‌روز کار کنید. استفاده بردن از تمام لحظات زندگی به معنی زمان استراحت و بازسازی هم هست زیرا کمکتان می‌کند راه طولانی به سمت موفقیت را راحت‌تر سپری کنید.

۵ – برای به دست آوردن نتیجه دلخواه وارد عمل شوید

داشتن زندگی موفق به این معنی است که باید اهل عمل باشید. کارهایی که می‌کنیم یا نمی‌کنیم تعیین‌ کننده میزان رشد و پیشرفت ما هستند. اگر بخواهیم نتایج خوبی در زندگی به دست آوریم باید برای رسیدن به آنها اقدام و عمل متناسب انجام دهیم.

مطالب مرتبط:

دعا برای اعتماد به نفس



موضوعات :
موفقیت

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.