no-img
نوین اطلس

نظریه شش درجه جدایی و عشق از دست رفته


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نظریه شش درجه جدایی و عشق از دست رفته
zip
خرداد ۴, ۱۳۹۷

نظریه شش درجه جدایی و عشق از دست رفته


نظریه ی شش درجه ی جدایی همان تکنیک ارتباط برقرار کردن به صورت غیر مستقیم می باشد.

نظریه شش درجه ی جدایی می گوید هر دو انسان ساکن بر روی کره زمین، به طور میانگین در یک رابطه با ۶ واسطه یا کمتر به هم مربوط می‌شوند، یعنی حداکثر توسط پنج واسطه به یکدیگر متصل می گردند.

مفهوم “شش درجه جدائی” این نیست که الزاما هر دو نفر حتما با ۵ یا ۶ واسطه به یکدیگر مرتبط می شوند بلکه این نظریه می گوید، افراد به طور متوسط با ۵ واسطه به یکدیگر مربوط می گردند ضمن اینکه گروهی کوچک از انسانها هستند که همچون لینکی تمام آدمها را که در شبکه های مختلف قرار دارند بهم وصل می کنند.

برگشت افراد با نظریه شش درجه جدایی

برگشت افراد با نظریه شش درجه جدایی در مورد بازگرداندن رابطه قبلی از راه دور ( بدون برقراری ارتباط مستقیم) می باشد.

این تکنیک در مورد نظریه شش درجه جدایی است و به شما می آموزد چگونه از راه دور و بدون برقرار کردن ارتباط مستقیم می توانید معشوق خود را بازگردانید و در بازگرداندن رابطه قبلی خود از راه دور موفق شوید.

اما نظریه ی شش درجه ی جدایی برای بازگشت عشق کافی نیست. موارد دیگری هستند که باید به آن ها توجه کنید:

قانون جذب برای عشق از دست رفته

مطالب زیادی در مورد قانون جذب عشق از دست رفته در سایت های مختلف وجود دارد. اما من در این بخش قصد دارم خطرات این قانون را برای شما شرح دهم. ممکن است هدف شما استفاده از قانون جذب برای ازدواج باشد یا به دنبال قانون جذب در روابط عاشقی باشید، ممکن است سعی در یادگیری قانون جذب برای برگرداندن عشق سابق به رابطه و جلوگیری از شکست در رابطه داشته باشید، در همه این موارد اگر به درستی از قانون جذب استفاده نشود روابط شما از قبل نیز بدتر شده و هیچ تاثیر مثبتی نخواهید دید.

ابتدا به فراموش نکنید هرگز نمی توان با قاطعیت موفقیت در رابطه های عاشقانه را تضمین کرد چون رویدادهایی که در زمان آینده اتفاق می افتند قابل پیش بینی تضمین شده نبوده و هیچکس نمی تواند با قاطعیت و با اطمینان بگوید قانون جذب می تواند معجزه کرده و ناگهان همه چیز را درست کند.

همچنین فراموش نکنید مثبت فکر کردن با فریب دادن خودتان کاملا متفاوت است. احساسات ما از ضمیر ناخودآگاه ساطع می شود و تا زمانی که نتوانیم احساسات منفی را از خود دور کنیم نمی توان مثبت فکر کرد.

همچنین این را بدانید که عشق ورزیدن بیش از حد ارزش محبت شما را از بین برده و باعث می شود حس منفی در طرف مقابل شکل بگیرد.

در مورد خطرات قانون جذب آگاه باشید زیرا اگر این قانون به درستی استفاده نشود نه تنها تاثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه شما را از آنچه می خواهید به آن برسید دورتر می کند.

برگشت دوباره به رابطه

گاهی عشق آنقدر چشمان ما را کور می کند که نمی توانیم اطرافمان را به درستی ببینیم، یا درک کنیم که هنوز هم بیرون از دایره رابطه عاشقانه ای که در آن غرق شده ایم، هنوز هم افرادی هستند که ما را شاد کنند. همین فکر که «هیچکس جز او نمی تواند خوشحالم کند» ما را وادار می کند که به رابطه ای که آزارمان می دهد باز گردیم. زمانی که عاشق می شویم، به هیچکس دیگری فکر نمی کنیم، اما درست زمانی که پایمان را از محدودیت هایمان فراتر می گذاریم، همه چیز تغییر می کند و تازه می فهمیم که دنیا در یک نفر خلاصه نمی شود.

قبل از اینکه بخواهید به رابطه ی قبلیتان برگردید چند سوال از خود بپرسید:

  • آیا او رفتار آزاردهنده ای دارد؟

در یک رابطه عاطفی سالم، اعتماد باید دو طرفه باشد. شما باید رفتارهای طرف مقابل تان را زیر ذره بین بگذارید. این که او یک بار به شما خیانت کرده است، شاید قابل گذشت باشد اما اگر این خیانت کردن یا دروغ گفتن برای او تبدیل به عادت شده باشد، بهتر است که دور او را خط بکشید زیرا با بخشیدن و بازگشت شما به رابطه، او باز هم به رفتارهای آزاردهنده خود ادامه خواهد داد.

  • آیا یکدیگر را قبول دارید؟

هیچکس کامل نیست. زمانی که شما یک نفر را دوست دارید، نه تنها عادات خوب بلکه عادات بد او را نیز باید بپذیرید. اگر نمی توانید، بهتر است که هیچگاه به آن رابطه باز نگردید.

  • رابطه شما چه فرقی با گذشته خواهد داشت؟

قبل از بازگشت به رابطه قبلی تان، رو در روی شریک زندگی تان بنشینید و از او بخواهید که در مورد تغییراتی که قرار است در رابطه تان اتفاق افتد با شما صحبت کند. اگر هنگام صحبت باز هم دیدید که او شما را تحقیر می کند یا این که برای صحبت هایتان ارزشی قائل نیست، حتی ادامه صحبت هم بی فایده است، چه رسد به رابطه.

  • آیا زمان لازم را برای ایجاد تغییرات گذرانده اید؟

انسان ها یک شبه تغییر نمی کنند. حداقل چند هفته یا چند ماه طول می کشد تا فردی بتواند خودش را تغییر دهد و رفتارهای بدش را کنار بگذارد. پس این زمان را هم به خودتان دهید و هم به شریک زندگی تان. ممکن است اوایل رابطه همه چیز بر وفق مراد باشد اما پس از گذشت کمی زمان، او به شخصیت قبلی خود باز خواهد گشت. پس اگر احساس می کنید که هنوز زمان برای ایجاد تغییرات لازم است، صبر کنید و حتی اگر با صبر هم چیزی تغییر نکرد، بهتر است که به دنبال فرد دیگری برای ادامه زندگی خود باشید.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

پس از اینکه سوالات بالا را از خود پرسیدید و پاسخ قانع کننده ای دریافت کردید می توانید راه بازگشت عشق را امتحان کنید. اما بهترین راه برای برگرداندن عشق چیست و چه تکالیفی برای برگرداندن عشق خود باید انجام دهید؟

تصمیمات و احساسات به دو بخش خودآگاه و ناخودآگاه تقصیم می شوند. نود درصد کار هایی که یک فرد انجام می دهد توسط ناخودآگاه پی ریزی و اجرا شده و تمام احساسات ما از ضمیر ناخود آگاه صادر می شود. مثلا اگر طرف مقابل شما دلایلی مثل خانواده، شرایط مالی، عدم تفاهم، عوض شدن احساس و … را برای جدایی شرح می دهد این دلایل بهانه هستند. حتی اگر این دلایل تا حدودی واقعی هم باشند باز هم دلایل خودآگاه بوده و دلایل طرف مقابلتان در ضمیر ناخودآگاه او قرار دارد.

برای اینکه بتوانید فردی را به رابطه برگردانید باید نیازهای ناخودآگاه او را بشناسید و آن ها را برآورده کنید.

درواقع با تشخیص این نیازها و برطرف کردن آن ها باید به ناخودآگاه طرف مقابل نفوذ کنید. برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه یک فرد می توانید از تکنیک های ان ال پی عشق بهره ببرید.

تکنیک های nlp عشق شامل یک سری تکنیک رفتار و عملی است که با انجام آن ها می توان به راحتی به ضمیر ناخود آگاه طرف مقابل نفوذ کرده و عشقان را به رابطه برگردانید.

برای آشنایی با این تکنیک ها و اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره ی زیر در ارتباط باشید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ارسال سیگنال جذب از راه دور



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.