no-img
نوین اطلس

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۴, ۱۳۹۷

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج – جملاتی برای جذب پسر


جملاتی برای بدست آوردن دل پسر

برای به دست آوردن دل پسرها و بدست آوردن دل مردان برای ازدواج باید چند نکته را به یاد داشته باشید. اول اینکه در اکثر مواقع نیازهای شما یکسان است اما مردان و زنان نیازهای خود را متفاوت از یکدیگر بیان می کنند. باید این نکته را بپذیرید که شما به عنوان یک زن با مردان متفاوت هستید زیرا جنسیت شما فرق می کند و مسلما بین دو جنس تفاوت هایی وجود دارد. (در غیر این صورت نیازی به وجود دو جنس مخالف نبود.) احساسات و درک شما با مردان متفاوت است. مردان ممکن است نیازهای خود را به شیوه ی متفاوتی ابراز کنند. پس اولین حرکت شما برای به دست آوردن دل مردان برای ازدواج این است که زبان مرد مورد نظرتان را بفهمید. این یک مهارت آموختنی است که با توجه به شخصیت طرف مقابلتان، زبان بدن، چهره و راهکارهای مختلف دیگر می توانید آن را یاد بگیرید.

برای به دست آوردن دل همه ی مردان برای ازدواج چه مرد اردیبهشتی، چه مرد شهریوری و … متولد هر ماه و هر سالی که باشد باید یک سری مهارت های به خصوص را بلد باشید. اول اینکه بدانید مردان خیلی دوست دارند در مورد نقاط قوت و مثبتشان صحبت کرده و آن ها را پر رنگ نشان دهید. به مرد مورد علاقه تان بگویید که چقدر جایگاه اجتماعی و شخصیتی اش را دوست دارید و چقدر این جایگاه برای شما جذاب است.

راه های تسخیر قلب پسران – جملاتی برای بدست آوردن دل پسر

یکی از تاثیرگذار ترین راه های تسخیر قلب پسران گوش دادن است. درست مانند زن ها مردها نیز دوست دارند شنیده شوند. آن ها دوست دارند در مورد خاطرات، کار، علاقه مندی ها، تجربیات و اتفاقات زندگی شان صحبت کنند و شما گوش بدهید. پس بدانید تنها با گوش کردن می توانید تا حد زیادی دل مرد مورد علاقه تان را به دست آورید و او را به خود علاقه مند کنید.

اگر می خواهید قلب مردی را تسخیر کنید هیچ وقت در مورد او عجولانه قضاوت نکنید. مرد ها از تحقیر و نکوهش متنفر هستند پس اگر می خواهید مرد مورد علاقه تان به شما پیشنهاد ازدواج بدهد در هیچ موردی او را داوری نکرده و به طور جدی از تحقیر و نکوهش او خودداری کنید. سعی کنید برای او محیطی آزاد فراهم کنید تا بتواند راحت با شما صحبت کند و به شما نزدیک شود. تنها در این صورت می توانید احساسات و روحیات واقعی او را بشناسید. زمانی که احساسات و روحیات واقعی او را بشناسید نیازهای ناخودآگاه او بیشتر برای شما مشخص می شود و شما در این مرحله قسمت مهم راه را برای بدست آوردن دل پسر مورد علاقه تان برای ازدواج طی کرده اید. زیرا پس از آن با برطرف کردن این نیازها قطعا مرد مورد علاقه تان به شما جذب شده و دل او را برای ازدواج به دست آورده اید.

یکی دیگر از راه های تسخیر قلب پسران این است که به او نشان دهید استقلال دارید. مردان از زنان بی اعتماد به نفس، دست و پا چلفتی و وابسته متنفر هستند. برای به دست آوردن دل پسرها باید امور زندگی خود را به دست بگیرید و به او نشان دهید توانایی اداره کردن و انجام کارهای تان را دارید. به او نشان دهید مسئولیت پذیر هستید و برنامه های مختلفی برای آینده تان تعیین کرده اید.

روش به دست آوردن دل پسر

برای به دست آوردن دل مردان برای ازدواج مهربان باشید. پس مهربان بود و گفتن جملات مهربانانه می تواند به عنوان جملاتی برای بدست آوردن دل پسر در نظر گرفته شود.  یک مرد به زنی نیاز دارد که دوستش داشته باشد و به او محبت کند. اگر بی احساس، بی عاطفه و ناتوان در عشق ورزی رفتار کنید مرد مورد علاقه تان از شما دور می شود. فراموش نکنید مسئولیت مردان در زندگی مشترک بیشتر از زن ها است و در نتیجه آن ها انتظار دارند همسرشان بتواند با عشق و محبت باعث دلگرمی او شود. اگر مرد مورد علاقه تان متوجه شود شما سرد و بی احساس هستید هیچ وقت به شما پیشنهاد ازدواج نمی دهد.

برای به دست آوردن دل مردان برای ازدواج و عاشق کردن آن ها خودتان باشید. هیچ کس مانند خود واقعی شما با دیگران متفاوت نیست. پس خود واقعی تان را نشان دهید و تظاهر به چیزی نکنید. فراموش نکنید تنها تا حد محدودی می توانید تظاهر کنید و بعدها بالاخره دست شما رو می شود. در این صورت مرد مورد علاقه تان نسبت به شما دلسرد خواهد شد زیرا با خود می گوید این زنی نیست که من عاشقش شدم.

برای به دست آوردن دل پسرها و ازدواج با او نشان دهید دوستش دارید و علاقه تان به خاطر خودش است نه به خاطر موقعیت اجتماعی اش. هیچ مردی دوست ندارد دختری او را به خاطر پول، ظاهر، تیپ، کار و چنین مواردی بخواهد. مردها دوست دارند شما شیفته ی شخصیتشان شوید نه مسائل ظاهری و مالی شان. پس اگر می خواهید مرد مورد علاقه تان به شما پیشنهاد ازدواج بدهد به او نشان دهید دوستش دارید و این عشق و علاقه به خاطر ویژگی های شخصیتی اش در شما به وجود آمده است نه موقعیت اجتماعی و ظاهری اش.

بدست آوردن دل پسر مغرور

اجازه دهید کمی در مورد پسرهای مغرور صحبت کنیم چون برای به دست آوردن دل پسرهای مغرور باید بیشتر تلاش کنید.

برای به دست آوردن دل پسر مغرور باید ذهن او را به خود درگیر کنید. اولین کاری که باید انجام دهید به او نشان دهید شما ویژگی های مثبت زیادی دارید. ابتدا اطلاعاتی در مورد او جمع آوری کنید و سپس به او نشان دهید شما هم از ویژگی های مثبت او و حتی ویژگی های مثبت بیشتری برخوردار هستید. این ویژگی های مثبت ارزش شما را نشان می دهد. پس برای اولین قدم باید دو کار مهم انجام دهید: اول اینکه او را خوب بشناسید و بعد از آن به او نشان دهید شما هم به اندازه ی او و حتی بیشتر خوب هستید.

پس از اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان متوجه ویژگی های مثبت و ارزش شما شد به او توجه و علاقه نشان دهید. برای اینکار از راهکارهایی که در قسمت قبل گفته شد کمک بگیرید. او را تایید کنید، به او محبت کنید، به او گوش دهید و …. . با این کار پسر مغرور مورد علاقه تان به شما جذب شده و به سمت شما کشیده می شود.

برای به دست آوردن پسر مورد علاقه سومین قدم قطع ارتباط است. بعد از اینکه به او محبت کرده و او را به سمت خود جذب کردید میزان ارتباط خود را کاهش دهید. البته این عقب نشینی نباید محسوس و عمدی به نظر برسد. خودتان درگیر کارها و مسائل شخصی کنید. در این صورت ذهن پسر مورد علاقه تان درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر می کند. هرچقدر فردی بیشتر به شما فکر کند بیشتر جذب شما شده و در این صورت شما موفق شده اید دل پسر مغروری را برای ازدواج به دست آورید.

اگر توانستید با پسر مغروری ارتباط برقرار کنید برای ترغیب او به ازدواج نیز باید رفتارهای به خصوصی داشته باشید. اول اینکه به او احترام بگذارید و همیشه و همه جا به او نشان دهید برایش ارزش و احترام قائل هستید.

به او اعتماد کنید. نه تنها در مورد پسرهای مغرور بلکه در مورد هر مردی اعتماد مهم ترین عامل شکل دهنده ی یک ازدواج موفق است.

او را تایید کنید. سعی کنید او را هم کلامی و هم رفتاری تایید و تشویق کنید. تایید تشویق باعث می شود طرف مقابلتان نسبت خود احساس خوبی داشته باشد و چون شما عامل این احساس خوب هستید بیشتر به شما جذب خواهد شد.

چگونه دل شوهرم را به دست آورم

اگر ازدواج کرده اید و می خواهید دل شوهرتان را به دست آورید این راهکارها برای شما موثر است. در این صورت به دست آوردن دل شوهرتان از مردی که با  ان ازدواج کرده اید راحت تر و سریع تر می باشد. زیرا می توانید خیلی راحت تر به او محبت کنید و احساساتتان را بهتر نشان می دهید.

مطالب مرتبط:

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم

چگونه در چت جذاب باشیم و غرور خود را حفظ کنیم

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسر از راه غیر مستقیم

چگونه در فضای مجازی مخ بزنیم

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.