no-img
نوین اطلس

پولدار شدن در ایران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پولدار شدن در ایران
zip
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

پولدار شدن در ایران


موضوعات: پولدار شدن در منزل، راه های پولدار شدن در خانه، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، راه های پولدار شدن از طریق اینترنت، راز پولدار شدن در ایران، هنر پولدار شدن، کار و پولدار شدن

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

 

پولدار شدن در منزل

کسب در آمد در منزل مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار قرار گرفته و بیشتر خانم هایخانه دار دوست دارند تا مبلغی هر چند کم بتوانند در منزل خود کسب در آمد نمایند.راه های زیادی وجود دارد که برای کسب در آمد در منزل می تواند از آنها استفاده کرد اما انتخاب راه درست با بازدهی مناسب عامل مهمی است تا در این زمینه ناکام نمانید.

امروزه تبلیغات زیادی در مورد تولید فیلتر هوای اتومبیل در منزل می شود اما بیشتر کسانی که این راه را برای کسب در آمد در منزل امتحان کرده اند ناکام مانده اند.زیرا با صرف وقت و هزینه زیاد همچنان متحمل ضررهایی شده اند و نتیجه ی مثبتی عایدشان نشده است.

راه های پولدار شدن در خانه

راه دیگری که برای کسب در آمد خانگی زیاد تبلیغ می شود ساخت انواع جعبه های تزئینی است که این روش نیز بسیار وقت گیر است و نیاز به ظرافت بالایی دارد و ممکن است برای صرف این ظرافت زمان زیادی را برای تولید یک جعبه صرف کنید و در نهایت میبینید که بر اساس تعداد تولید شده و زحمتی که کشیده اید مبلغ ناچیری عایدتان شده است.اما برای بهبود در آمد این نوع کسب در آمد در منزل می توانید محصولات خود را تولید کنید و از طریق سایت های آگهی مانند شیپور و دیوار آن را به فروش برسانید تا سود فروش عاید خودتان شود و به قول معروف برای خودتان کار کنید.
راهکار دیگر نیز راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است تا بتوانید اجناس خودتان را بصورت خرده فروشی ارائه کنید و در ادامه و در مقاله های بعدی سایت در ایسن مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

مهارتی را بیاموزید
قبل از اینکه کسب و کاری راه بیاندازید باید کسب و کاری را یاد بگیرید. در انتخاب این کسب و کار مهم تر از هر چیز علاقه شماست و بعد از آن چند نکته بسیار مهم.

کسب و کاری را انتخاب کنید که بازارش رو به رشد باشد. آینده کسب و کار را بسنجید. فقط به الان نگاه نکنید. بسیاری از کسب و کارهای پر رونق الان در آینده وجود نخواهند داشت. به عنوان مثال به آژانس ها بعد از ظهور اسنپ دقت کنید.
مشتریانش پولدار باشند. هرچه مشتریان شما پولدار تر باشند راحت تر و بیشتر از شما خرید خواهند کرد.
به امید اولین شدن وارد کسب وکار شوید. دایما بیاموزید و آن قدر حرفه ای شوید که کسی بهتر از شما در آن زمینه وجود نداشته باشد.

راه و رسم کسب و کار را یاد بگیرید
هر کسب و کاری راه و روش ها و تجربیاتی را لازم دارد. به یاد داشته باشید از این شاخه به آن شاخه پریدن و تغیر شغل های مختلف وقت زیادی از شما تلف خواهد کرد.

در پایان ساعت کاری شروع کنید
هم زمان که در جایی مشغول به کار و یادگرفتن هستید، می توانید بعد از ساعت کاری برای خودتان کار کنید و کم کم بستر کسب و کار خودتان را آماده نمایید.

حالا زمان استقلال است
زمانی که همه چیز را به خوبی و تمام و کمال آموختید و درآمدتان از کار موقتی که می کنید به ۲ برابر مقدار درآمدی که از شغل اولتان داشتید رسید، می توانید کاملا مستقل شده و برای خودتان کار کنید.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

طراحی وب؛ راهی برای پولدار شدن از طریق اینترنت!
توجه کرده اید که امروز تمام شرکت های معتبر وبسایت دارند؟ تمامی افراد معتبر هم همینطور! این روند نشان دهنده افزایش داشتن وبسایت برای نشان دادن هویت افراد یا سازمان هاست و این فقط گوشه ای از بازار رو به رشد طراحی وب است. طراحی وب یکی از پر درآمد ترین مشاغل سال های آینده است. طراحی وب از جنس خدمات است و همانطور که بارها گفته ام اساسا خدمات بهتر از واردات یا تولید است!

راز پولدار شدن در ایران

۱. اهداف دست‌یافتنی و ویژه را برای خود تعیین می‌کنند
بیش از ۶۰ درصد از افراد پولداری که در پژوهشی شرکت کرده بودند، اظهار داشتند که هر روز بر اهداف‌شان تمرکز می‌کنند. علاوه بر آن، اهدافی که آنها برای خود تعیین می‌کنند، از طریق اقدامات فیزیکی خاصی دست‌یافتنی است، بنابراین آنها دقیقا می‌دانند چه چیزی مانع از دست یافتن به اهداف‌شان می‌شود.

۲. برای خود لیستی از کارهای روزانه ایجاد و هر روز آنها را بررسی می‌کنند
افراد پولدار ، جهت نزدیک‌تر شدن به اهداف‌شان، لیستی از کارهای روزانه خود را ایجاد و برای پیگیری هر روز به آن مراجعه می‌کنند. باید برای رسیدن به هدف خاصی که برای خودتان ترسیم کرده‌اید، کارهای مشخصی را انجام دهید و هر فرد پولدار نیز برای خود، لیستی از همین کارهای خاص را مشخص می‌کند. آنها با دانستن کارهایی که باید برای رسیدن به هدف‌شان انجام دهند، بدون آوردن هیچ بهانه‌ای خود را متعهد به انجام روزانه آن وظایف می‌کنند.

۳. مراقب سلامت جسمی خود هستند
افراد ثروتمند برای تمرکزِ کامل بر بلندپروازی‌های‌شان، به جسمی سالم و کارآمد نیاز دارند. آنها از طریق رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و ارزش قائل شدن برای جسم‌شان، به پیشرفت خود سرعت بخشیده، متناسب و خوش‌اندام باقی می‌مانند، از تنبلی و سستی دوری می‌کنند و بنابراین فردی متفاوت خواهند بود.

۴. هر روز مطالعه می‌کنند و عاشق این کار هستند
افراد پولدار ، فقط جسم خود را با غذاهای سالم تغذیه نمی‌کنند، بلکه ذهن‌شان را نیز با دانش و اطلاعات می‌پرورانند. جالب است بدانید تقریبا ۹۰ درصد از افراد پولدار ی که به پرسش‌نامه‌ها پاسخ دادند، نسبت به مطالعه ابراز علاقه می‌کردند. بیشتر کتاب‌هایی که توسط این افراد مطالعه می‌شود، کتاب‌های اصلاح فردی و غیرداستانی است که منبع خوبی برای الهام‌بخشی و دانش به شمار می رود.

هنر پولدار شدن

۱- ذهن ثروتمد ، انسان پولدار! :

برایان تریسی یکی از مهمترین کارشناسان فعال در زمینه موفقیت و کسب و کار می گوید: شما در هر طبقه اجتماعی هستید و یا هر سطحی از درآمد را دارا هستید نتیجه چیزی جز آنکه اندیشه اید و خواسته اید نیست. بنابراین اگر می خواهید موفقیت مالی بالایی بدست آورید و پول بسیاری داشته باشید و اگر می خواهید شیوه و میزان کسب در آمد خود را متحول کنید باید از نظر ذهنی تغییر کنید.

شما نیازمند ذهنی ثروتمند هستید تا ثروت و پول را برای شما به ارمغان بیاورد. ذهن ثروتمند نقطه آغاز پولدار شدن شماست.

۲- کشف راه های کسب در آمد و پولدار شدن :

دومین مرحله ثروتمند شدن کشف نحوه پول درآوردن است. شما نمی توانید بدون پیدا کردن راه و شیوه درست پول دار شدن حرکتی انجام دهید و به موفقیت برسید. نقطه شروع را باید مشخص کنید و سپس راه را بشناسید تا به مقصد نهایی یعنی کسب ثروت برسید.

باید عمیقا درک کنید و بدانید که چه میخواهید . بدانید در چه زمینه ای میخواهید به استقلال مالی و کسب درآمد بالا دست پیدا کنید و چگونه رفتارهای خود را برای رسیدن به این هدف تنظیم کنید.

در هر زمینه ای قوانین ثابتی برای کسب ثروت و پولدار شدن وجود دارد. شما تنها باید این قوانین را آموخته و بکار ببندید.

۳- برنامه ریزی:

پس از آنکه مشخص کردید از چه طریق میخواهید به ثروت برسید و راه های موفقیت در کسب و کار را آموختید باید برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی درست امکانات ، زمان و حرکت بعدی شما مشخص و هدایت شده خواهد بود و شما را در پیش برد اهدافتان یاری خواهند کرد ضمن اینکه با وجود برنامه ریزی بررسی میزان پیشرفت کار برای شما ساده تر و قابل پیگیری خواهد بود.

حتی اگر ذهن ثروتمند داشته باشید و راه های درست کسب و کار را هم بلد باشید بدون برنامه ریزی و مشخص کردن جدول زمانبندی به مقصد نهایی نخواهید رسید و هرگز ثروت رویایی خود را بدست نخواهید آورد.

۴- تلاش و پشتکار مداوم:

تمامی مراحل ذکر شده برای ثروتمند شدن شرایط لازم هستند و نه شرایط کافی یعنی شما باید آنها را رعایت کنید تا قدم در راه کسب در آمد بگذارید اما برای نهایی کردن اقدامات خود و حقیقت بخشیدن به مراحل قبل باید تلاش و پشتکار مداوم را چاشنی فعالیت های روزمره تان کنید. آنهم تلاش تا جایی که دیگر کاری برای انجام نباشد. آنقدر سعی و تلاش کنید تا اگر در آینده به کار ها و فعالیت خود نگاه کردید به خود نگویید ” اگر یه کم بیشتر تلاش میکردم فلان میشد و بهمان می شد! ” اگر شما تلاش و پشتکار خوبی داشته باشید حتما به موفقیت و استقلال مالی خواهید رسید.

کار و پولدار شدن

کلید اول

تخصص عبارت است از توانایی شما در بکار بستن استعدادتان آنهم در قسمتی حیاتی که برای شما یا مشتریان تان ارزشمند است. انتخاب این قسمت که در چه زمینه ای تخصص داشته باشید در موفقیت بلند مدت شما بسیار تعیین کننده است. شما در چه زمینه ای تخصص و مهارت دارید؟

جنبه های مثبت خود را تقویت کرده، موارد ضعیف را در اولین فرصت ممکن، شناسائی و اصلاح نمائید.

کلید دوم

تمایز عبارت است از اینکه چگونه در یک یا چند زمینه که تخصص دارید یا کارایی شما بهتر است برتری خود را نشان دهید. توانایی شما در متمایز کردن خود براساس کیفیت کار بالا بسیار مهم و کانون فعالیت شغلی شماست. شما به عنوان یک فرد باید حداقل در یک زمینه کاری برتر باشید. اگر از کارفرما یا کارمندان شما درباره شما بپرسند:

برتری او در چه زمینه ای است؟ آنها چه جوابی در مورد شما خواهند داد؟

در کدام قسمت کار، شما برجسته هستید؟

چه کاری را بهتر از هر کسی انجام می دهید؟

چه کاری را اگر شما انجام دهید سود زیادی نصیب سازمان شما می شود؟

اگر تاکنون در حرفه خود یک زمینه را مشخص نکرده اید تا در آن بهترین باشید، باید زودتر اقدام کنید.

نقشه شما برای تبدیل شدن به فردی برجسته، در حرفه خود چیست؟ و چگونه میزان برتری خود را چه از نظر دانش و چه از نظر مهارت در یک زمینه کاری اندازه می گیرید؟ این اندازه گیری، استاندارد شما را برای کارایی نشان می دهد.

بهترین بودن در یک زمینه مهم از شغل و حرفه شما بیشتر از هر چیزی به پیشرفت شما کمک می کند. اغلب شما می توانید خط مشی شغلی خود را با توجه به نیاز مشتریان مهم برای ساختن آینده تغییر دهید.

کلید سوم

تقسیم بندی عبارتست از توانایی شما در مشخص کردن افراد و سازمانهایی که سود بیشتری برای شما دارند. نحوه کار بدین صورت است که شما به طور واضح مهمترین مشتریان خود را مشخص می کنید. و برای جلب رضایت این گروه خاص از مشتریان تصمیم گیری می کنید. اغلب شما می توانید خط مشی شغلی خود را با توجه به نیاز مشتریان مهم برای ساختن آینده تغییر دهید. مشتری های اصلی خود را درست بشناسید و به آنها نزدیکتر شوید. تا با نیاز آنها آشنا شوید.

کلید آخر

تمرکز عبارتست از توانایی شما در تمرکز ذهنی بر روی خدماتی است که برای آن شخص یا سازمان اهمیت دارد. این چهار استراتژی نقطه کانونی حیاتی برای رسیدن به دست آوردهای فوق العاده در سازمان و حرفه شماست.



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.