no-img
نوین اطلس

میلیاردر شدن بدون سرمایه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

میلیاردر شدن بدون سرمایه
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

میلیاردر شدن بدون سرمایه


موضوعات: راه میلیاردر شدن در خانه، چگونه در خانه پولدار شویم، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه پولدار شویم در ایران، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، پولدار شدن در ایران

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

 

راه میلیاردر شدن در خانه

۱. با آدم‌هایی بگردید که مورد تحسین‌تان هستند
آندرو کارنیج، که از هیچ شروع کرد و ثروتمندترین مرد کشور شد، تمام ثروتش را به یک اصل نسبت می‌دهد: مغز متفکر.

ایده‌ی او این است که دور خودت را از آدم‌های با استعدادی که هم بینش شما هستند پر کنید چون چند ذهن خلاق و باهوش اساسا از یک مغز قدرتمندتر است.

به‌علاوه، ما شبیه آدم‌هایی می‌شویم که با آن‌ها ارتباط داریم، و همین دلیل است که ثروتمندان دوست دارند با کسانی که ثروتمند هستند ارتباط داشته باشند.

میلیاردر خودساخته استیو سیه‌بولد می‌گوید، “در اکثر موارد، ثروت خالص‌تان بازتابِ سطح دوستان نزدیک‌تان است. در کنار آدم‌هایی بودن که از شما ثروتمندتر هستند این پتانسیل را در پی دارد که می‌توانید فکرتان را گسترش دهید و درآمدتان را به سرعت افزایش دهید. واقعیت این است که، در مورد پول ثروتمندان متفاوت از قشر متوسط فکر می‌کنند، و در جوار آن‌ها بودن چیزهای فراوانی را می‌تواند نصیب‌مان کند.”

۲. یک شغل پاره‌وقت بگیرید
اگر می‌خواهید بیش‌تر دربیاورید، یک راه‌حل ساده آن‌ است که بیش‌تر کار کنید- و شما وقتی شغل دوم داشته باشید از این که اضافه‌کاری کنید بیش‌تر پول به دست خواهید آورد.

شما خواهید توانست مجموعه‌ی مهارت‌های‌تان را با کار کردن در زمینه‌ای متفاوت، فکر کردن درمورد کار در یک بافت اجتماعی متفاوت، و گسترش شبکه‌ی ارتباطی‌تان افزایش دهید. به‌علاوه، این فرصتی فوق‌العاده است برای پول درآوردن از یکی از علایق خاص‌تان- مثل عکاسی، موسیقی، تدریس خصوصی، یا مربیگری- یا اشتیاق‌تان را به یک کار کمکی تبدیل کنید.

کارهایی پردرآمدی را که می‌توانید به صورت جانبی انجام دهید چک کنید و در مورد چگونگی شروع یک کار کمکی نوشته‌های خانمی را بخوانید که نزدیک به ۴۰۰۰ دلار به صورت جانبی در ماه درآمد کسب کرده بود.

۳. مدام سرتان توی کتاب باشد
آدم‌های ثروتمند بیشتر ترجیح می‌دهند آموزش ببینند تا سرگرم شوند- اگر می‌خواهید مثل آن‌ها بشوید، دست به کار شوید و شیرجه بزنید توی کتاب‌های مربوط به سرمایه‌گذاری یا تامین مالی شخصی، یا از زندگی‌نامه‌ی یک شخص موفق نکاتی را الگوبرداری کنید.

سیه‌بولد می‌نویسد، “بروید خانه‌ی یک آدم پولدار و اولین چیزی که خواهید دید یک کتابخانه‌ی بزرگِ پر از کتاب است که او برای آموزش خودش در زمینه‌ی موفق‌تر شدن از آن‌ها استفاده کرده است.”

مثلا میلیاردر، وارن بافیت، را در نظر بگیرید که تخمین می‌زند حدود ۸۰ درصد از وقتش را به مطالعه اختصاص می‌دهد.

درحالی‌که ثروتمندان لزوما برای پولدار شدن خیلی به تحصیلات رسمی بهایی نمی‌دهند- بسیاری از بزرگ‌ترین آدم‌های موفق تحصیلات رسمی کمی دارند- آن‌ها قدر قدرت یادگیری را سال‌ها پس از اتمام دانشکده می‌دانند.

چگونه در خانه پولدار شویم

۱. به انجام کارهایی که دوست ندارید خودتان را عادت بدهید
اگر می‌خواهید ثروت‌اندوزی کنید، موفق باشید، یا در زندگی پیش بیوفتید، باید خودتان را به بلاتکلیفی و زحمت عادت بدهید.

آدم‌های ثروتمند، به گونه‌ای خاص، راحتی را در بلاتکلیفی می‌یابند. سیه‌بولد می‌نویسد، “راحتی جسمی، روانشناختی، و عاطفی هدف اصلی نگرش قشر متوسط جامعه است. متفکران جهانی از همان اول می‌آموزند که میلیاردر شدن آسان نیست و نیاز به راحت بودن می‌تواند مخرب باشد. آن‌ها می‌آموزند که وقتی در یک حالت بلاتکلیفی پیش می‌روند احساس راحتی کنند.”

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید باید با احساس نا راحتی مشکلی نداشته باشید. اگر مشکل دارید، یاد بگیرید چگونه مشکل نداشته باشید، سیه‌بولد می‌نویسد: “آدم‌های بزرگ می‌دانند برای ثروتمند شدن باید بهایی پرداخت، ولی اگر از گذراندن درد و رنج‌های موقت آزرده خاطر نشوند، می‌توانند برای باقی عمر از ثروت فراوان‌شان بهره ببرند.”

کاربستِ این نگرش را از امروز با یکی از راهکارهای پیشنهادی سیه‌بولد شروع کنید: “فهرستی تهیه کنید از ۵ کاری که باید امروز انجام بدهید و ناراحت کننده هستند ولی به شما کمک می‌کنند اندوخته‌ی مالی‌ خود را درست کنید.”

۲. پول‌تان را به یک حساب پس‌انداز با سود بالا انتقال دهید
احتمال دارد پولی که در حساب پس‌اندازتان خوابانده‌اید به میزان ناچیزی افزایش پیدا می‌کند. این به‌خاطر آن است که اکثر ما از بانک‌های بزرگ استفاده می‌کنیم که نرخ بهره‌ی بسیار کمی حدود ۰،۰۱ درصد می‌دهند.

با این نرخ بهره، اگر شما سرمایه‌ی ۱۰۰۰۰ دلاری را به مدت یک سال در حساب پس‌انداز اصلی‌تان بخوابانید، بهره‌ی خالص ۱ دلار را دریافت خواهید کرد، و تازه این مبلغ پیش از کسر مالیات است. یک سپرده‌ی ۵۰۰۰۰ دلاری بعد از یک سال فقط ۵ دلار بهره خواهد داشت.

ولی اگر از یک حساب پس‌اندازِ با بهره‌ی بالا در یک بانک داخلی استفاده می‌کنید، به لطف نرخ بهره‌ی ۱ درصد، سپرده‌ی ۱۰۰۰۰ دلاری‌تان در طول سال ۱۰۰ دلار بهره خواهد داشت- و ۵۰۰۰۰ دلار ۵۰۰ دلار. حساب‌های پس‌اندازِ با نرخ سود بیش‌تر- بیش‌ترین نرخ موجود ۱.۲۵ درصد است- حتی بهره‌ی بیش‌تری به شما خواهند رساند.

قبول، استفاده از یک حساب پس‌انداز با بهره‌ی بالا قرار نیست ثروت بادآورده برای‌تان به ارمغان بیاورد یا یک‌ساله شما را ثروتمند کند، ولی این روشی آسان برای چند چوق بیش‌تر درآوردن از پولی که به نحو دیگری از آن استفاده نمی‌شود. اگر می‌خواهید برای شروع کسب بهره‌های بیش‌تر، از بانک‌های مرسوم به یک بانک برخط بروید، بیش‌تر درمورد حساب‌های پس‌انداز با بهره‌ی بالا مطالعه کنید و فهرست گزینه‌های بانکی مگنیفای مانی را بررسی کنید.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

قدم اول) دنبال پول باشید
در اوضاع و شرایط اقتصادی و اجتماعی امروز کشورمان، این طرزفکر اشتباه غالب شده است که «پول درآوردن سخت است» نه اینطور نیست… شما با این طرزفکر تمام فرصت های ممکن و احتمالی را که در اطراف تان هستند را کور میکنید.

اما شما برای اینکه میلیاردر شوید باید این اصل را رعایت کنید و تمرکزتان را بر روی افزایش درآمدتان قرار دهید. اجازه ندهید درآمد شما بر روی شما کنترل داشته باشد بلکه شما باید بر روی درآمدتان کنترل داشته باشید.

اگر اوایل کار کمی دشوار بود کاملا طبیعی است اما از لحظه ای که شروع کنید بر روی درآمدتان تمرکز کنید و سطح رضایتتان را بالا ببرید به طرز عجیبی درآمدتان نیز بیشتر خواهد شد.

قدم دوم) نقش میلیاردر ها را بازی نکنید؛ خود میلیاردر باشید
قبل از اینکه کسب و کارتان را راه اندازی کنید و از درآمد ماهیانه ثابت آن خیالتان راحت باشد لازم نیست پول هنگفتی را برای بدست کردن ساعت های گران قیمت لوکس کنید و یا تمام پولتان را که قرار است وارد کارتان کنید بدهید تا یک ماشین خوب سوار شوید تا به دیگران نشان دهید شما میلیاردر هستید.

شما باید اول میلیاردر باشید و بعد آنرا نشان دهید. اگر “نشان دادن” بر “بودن” تقدم پیدا کند قطعا شما هم مانند قشر متوسط جامعه هیچوقت نخواهید توانست از این مخمصه بیرون بیایید.

قدم سوم) پس انداز کنید که سرمایه گذاری کنید؛ برای پس انداز کردن پس انداز نکنید
تنها دلیل پس انداز پولتان باید سرمایه گذاری باشد. پولتان را هرچقدر که باشد در حسابی امن و دور از دسترستان قرار دهید و از آن هرگز استفاده نکنید – حتی روز مبادا (تا باعث شود اصل اول تقویت شود).

اگر فعلا جایی برای سرمایه گذاری پیدا نمیکنید بهتر از در بانک پس انداز کنید؛ مرتب و بدون برداشت.
برای اینکه قدرت پس انداز را درک کنید، توصیه های وارن بافت را در مقاله «قانونی که وارن بافت از ۲۰ سالگی رعایت کرد و تبدیل به ثروتمندترین فرد دنیا شد» حتما بخوانید.

قدم چهارم) از بدهی هایی که برایتان پولساز نیستند دور باشید
این اصل میتواند تفاوت شما (یک میلیاردر) با افراد عادی باشد. اگر دقت کنید تمام افراد سطح متوسط جامعه پولشان را صرف خرید وسایل گران قیمت خانگی میکنند : تلوزیون، ماشین و … اما افراد ثروتمند ابتدا پولشان را سرمایه گذاری میکنند و بعد با درآمد آن پول شروع به خرید میکنند.

قبل از آنکه بخواهید پولی خرج کنید و یا قرض بگیرید از خودتان بپرسید : آیا با خرج/قرض کردن این پول، قرار است پول بیشتری بدست آورم؟ یا قرار است پول از دست بدهم؟

قدم پنجم) خسیس باشید
افراد عادی آرزو میکنند میلیونر شوند اما افراد میلیاردر آنرا در اولویت خودشان قرار داده اند… اگر میخواهید میلیاردر شوید و میلیاردر بمانید باید یاد بگیرید آنرا در اولویت خودتان قرار دهید. باید پول درآوردن و خرج کردن آن حساب شده باشد. فکر و ذکرتان در مورد سرمایه گذاری و کارآفرینی باشد.

اگر به پولتان اهمیت ندید و ولخرجی کنید؛ تعجبی ندارد که پول هم به شما اهمیت نمیدهد زیرا قدرش را نمیدانید.

چگونه پولدار شویم در ایران

طرح‌ریزی یک برنامه مالی مکتوب
تنها گفتن این جمله که می‌خواهم ثروتمند شوم کفایت نمی‌کند. بلکه باید یک برنامه مدون داشته باشید و آن را روی کاغذ بیاورید.

داشتن یک برنامه مالی مکتوب، تخمین می‌زند که چقدر باید درآمد داشته باشید و چه میزان از آن را سرمایه‌گذاری کنید. این برنامه، تنها یک هدف نیست بلکه یک پکیج کامل از رویاها، اهداف و انتخاب‌ها و گزینه‌هاست.

پس‌انداز، پس‌انداز و بازهم پس‌انداز
نتیجه نهایی برنامه مالی باید منجر به سرمایه‌گذاری سیستماتیک شما شود. بنابراین، عادت به پس‌انداز را نهادینه کنید. برای خود یک صندوق پس‌انداز اضطراری ایجاد کنید بنابراین در مواقع ضروری مجبور نیستید تا به سرمایه‌گذاری یا پس‌انداز خود ناخنک بزنید.

کمتر از برج، خرج کنید
خود را تبدیل به یک تابلوی تبلیغاتی متحرک برای برندهای مشهور نکنید. همچنین اجازه ندهید که هزینه‌های خانه و خودرو مثل خوره به جان بودجه شما بیافتند.

پول خود را به جریان بیندازید
پول، پول می‌اورد اما این بدان معنی نیست که باید خیلی سرمایه‌گذاری کنید. بلکه کافی است یک حساب سرمایه‌گذاری مشترک در یک کمپانی باز کنید یا در سرمایه‌گذاری سهام خود تنوع هوشمندانه‌ای به‌وجود آورید. بدین‌ترتیب شاهد سالانه ۸ تا ۱۰ درصد سود در سرمایه‌گذاری خود خواهید بود.

کسب و کار خودتان را راه بیندازید
نویسندگان کتاب «همسایه میلیاردر؛ رازهای شگرف ثروتمند آمریکایی» اظهار می‌کنند که دو سوم میلیاردرها، برای خودشان کار می‌کنند و ۷۵ درصد آنها کارآفرین هستند. باقی این افراد را افراد حرفه‌ای در مشاغلی نظیر پزشکی و حسابداری تشکیل می‌دهد.

بنابراین، بهتر است به ارث بردن ثروت را فراموش کنید؛ زیرا این کارآفرینان هستند که بیشترین ثروت را تولید می‌کنند. بسیاری از میلیاردرها، خودشان دارایی و ثروتشان را افزایش داده‌اند.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

مهارت های خود در بازار آنلاین را بالا ببرید

اگر این کار را بلد نیستید، باید برای مشغول به کار شدن در این حوزه مهارت ها و تخصص های لازم را یاد بگیرید. از جمله کارهایی که می توانید انجام دهید، پیدا کردن سایت هایی است که در زمینه های مختلف مثل برنامه نویسی، بازاریابی و آموزش را یاد بگیرید تا بتوانید با استفاده از آنها کسب درآمد کنید.

عکس های قیمتی خود را در وبسایتهای عکاسی بفروشید

هستند کسانی که به خاطر هنر عکاسی شان تحسین می شوند، اما به این استعداد و توانایی خود بهایی نمی دهند. اگر عکس دارید که آشنایانتان با دیدن آنها لب به تحسین می گشایند، می توانید با فروش آنها به برخی سایت های عکاسی پول در بیاورید.

وبلاگ ها

در سال های اخیر، وبلاگ ها بزرگترین ابزار اینترنتی بوده اد که افراد برای بیان افکار و ایده هایشان از آن استفاده می کردند. باور برخی افراد این است که با افزایش روز افزون تعداد وبلاگ ها دیگر نمی توان روی این ابزار اینترنتی به عنوان روشی برای کسب درآمد حساب کرد. اما واقعیت چیز دیگری است. اگر نویسنده زبردستی هستید، می توانید یک وبلاگ غیرفعال را به یک دستگاه چاپ اسکناس تبدیل کنید.

پولدار شدن در ایران

تجارت الکترونیکی

در سال ۲۰۱۸ تجارت الکترونیکی نیز رشد چشمگیری خواهد یافت. بعد از پرونده فروش های ویژه مثل بلک فرایدی و سایبر ماندی (Cyber Monday) احتمالا شاهد رشد ۲۰ درصدی در حوزه تجارت الکترونیک خواهیم بود. به طوری که آمازون پرایم با تکیه و فشار فوق العاده بر تمامی صنایع در نظر دارد تحویل کالا را دقیقا یک روز بعد از سفارش انجام دهد. بر اساس تحلیل و پیش بینی روزنامه وال استریت در سال ۲۰۱۸ ، ۸۶۰۰ فروشگاه بسته خواهند شد.

صنایع هوافضا

یک فضا پیمای ناسا در سال ۲۰۱۸ از مریخ دیدن می کند و این باعث می شود شرکت های فناوری فضایی و صنایع هوافضا مثل اسپیس ایکس، ویرجین گالاکتیک، بوئینگ و بلو اورجین وارد یک فضای رقابتی بشوند تا برنامه ای ایجاد کنند که مسافران بتوانند یک بار به دور ماه بچرخند و این رقابت رشد چشمگیری به همراه دارد.

شبکه های اجتماعی و غول های فناوری

غول های فناوری برتر آمریکا همانند فیسبوک، گوگل و آمازون به دلیل مشکلاتی که در مورد سانسور، موارد مربوط به حریم خصوصی و هک کردن و از دست دادن اطلاعات وجود دارد با مخالفت کشورهایی مثل چین و آلمان و … روبرو شده اند و به طور کلی در حال مقابله با واکنش هایی از طرف جهان هستند.

کسب و کار های کوچک

شاخص اعتماد روزنامه وال استریت که در رابطه با اعتماد به کسب و کار های کوچک است، نشان می دهد در اکتبر ۲۰۱۷ کسب و کارهای کوچک رشدی ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته پیدا کرده و انتظار می رود در سال ۲۰۱۸ رشد بیشتری داشته و درآمد بالاتری کسب کند. این افزایش نشان می دهد اقتصاد آمریکا در حال ترقی است و اعتماد به کسب وکار پیرامون آن رشد خواهد کرد.



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.