no-img
نوین اطلس

ثروتمندان چگونه فکر میکنند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ثروتمندان چگونه فکر میکنند
zip
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷

ثروتمندان چگونه فکر میکنند


موضوعات: ثروتمندان چگونه زندگی میکنند، تفریح ثروتمندان ایران، طرز فکر ثروتمندان، زندگینامه افراد فقیری که ثروتمند شدند، طرز فکر افراد ثروتمند.

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

علل گرایش به مادی گرایی

طرز فکر ثروتمندان

چگونه دیگران را رهبری کنیم

 

ثروتمندان چگونه زندگی میکنند

ماشین‌های اسپورت، الماس و قایق‌های تفریحی لوکس را فراموش کنید. ثروتمندان دنیای امروز ترجیح می‌دهند پول خود را بیشتر برای سفر، تفریح و جمع کردن چیزهای باارزش خرج کنند. طبق تحقیق جدید گروه مشاوره سرمایه‌گذاری Spectrem، ثروتمندان آمریکایی‌ با اینکه خود را مقتصد می‌دانند، اما در واقع زندگی بسیار پرخرجی دارند. بیش از نیمی از آنها با این جمله که «پس‌انداز و سرمایه‌گذاری نسبت به خرج کردن رضایت بیشتری به ما می‌دهد» موافقند. و وقتی از آنها در مورد چگونه ثروتمند شدنشان سوال شد، «کم خرج کردن» را جزو ۵ فاکتور اصلی و بعد از سختکوشی، تحصیلات، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و ریسک کردن عنوان کردند. با این حال، ارقام هزینه‌های آنها نشان می‌دهد این افراد همچنان بهترین چیزها در زندگی را تجربه می‌کنند. دقیقا ۶۰ درصد آنها ۱۰ هزار دلار در سال خرج سفرهای تفریحی می‌کنند که از هر دسته‌بندی دیگری بالاتر است. بیش از یک چهارم این تعداد نیز بیشتر از ۲۵ هزار دلار خرج سفرهای تفریحی می‌کنند و ۱۴ درصد بیش از ۵۰ هزار دلار خرج می‌کنند. در مقابل، جواهرات، خودرو و قایق‌های تفریحی لوکس دیگر چندان رایج نیستند. بیش از سه چهارم ثروتمندانی که در این نظرسنجی بررسی شده‌اند، هیچ هزینه‌ای به خرید قایق اختصاص نداده‌اند. تنها ۳۰ درصد آنها در سال بیش از ۱۰ هزار دلار برای خرید جواهرات اختصاص می‌دهند و کمتر از یک پنجم بیش از ۵۰ هزار دلار برای خرید خودرو می‌پردازند. (مسلما تعداد بسیار کمی از ثروتمندان که به خودرو علاقه‌مندند پول زیادی برای آن می‌پردازند، به طوری که ۱۰ درصد آنها گفته‌اند ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر به خرید خودروی مورد علاقه خود اختصاص می‌دهند). همچنین ۶۰ درصد آنها پول خود را صرف جمع‌آوری چیزهای باارزش می‌کنند که ترجیح می‌دهند آن را نوعی سرمایه‌گذاری ببینند. به‌علاوه ثروتمندان تمایل دارند بیش از مشارکت‌های سیاسی در امور خیریه پول خرج کنند. درست است که طبق این نظرسنجی بیش از نیمی از آنها مشارکت‌های سیاسی داشته‌اند، اما بیشتر هزینه‌ای که در این جهت صرف کرده‌اند کمتر از ۱۰ هزار دلار بوده است. این در حالی است که ۵۸ درصد آنها بیش از ۱۰ هزار دلار و ۲۵ درصد بیش از ۲۵ هزار دلار در سال به خیریه‌ها کمک می‌کنند. به هر حال، مسلما ابرثروتمندان دنیا مثل هم پولشان را خرج نمی‌کنند.

تفریح ثروتمندان ایران

کیش؛ بهشت لاکچری بازها

سفرهای لاکچری تا حد زیادی با تفریحات دریایی و ساحلی گره خورده است. وقتی واژه «سفر لاکچری» را در گوگل سرچ کنید، بیشترین گزینه ها و تصاویری که در جست و جوی گوگلی به دست می آید، تصاویری از سفرهای ساحلی است. در کشورهایی که امکانات این سفرهای لاکچری و ساحلی را دارند همه چیز به صورت یک مجموعه خدمات به گردشگر ارائه می شود. در ایران تفریحات ساحلی بیشتر در شمال ایران و برخی شهرهای جنوب ایران است.

جزیره کیش از جمله جزایری است که زیرساخت آن برای تفریحات ساحلی ایجاد شد اما به واسطه برخی تبصره های فرهنگی، شکل خاصی از یک سفر لاکچری را ارائه می دهد. اقامت های لاکچری در هتل های ۵ ستاره کیش بیشتر رقم می خرود. لاکچری ترین اقامت در هتل ترنج است. این هتل به عنوان اولین هتل دریایی کشور امسال افتتاح شد و می توان آن را یکی از لاکچری ترین اقامتگاه های ایران خواند.

طرز فکر ثروتمندان

فقرا فکر می کنند که فقط پول نیست که خوشبختی‌ می آورد ولی‌ پولدارها می‌گویند که پول زندگی را راحت تر و شادتر می‌کند.

فقرا ملاحظه دیگران را می کنند ولی‌ پولدار‌ها اول راحتی خودشان را درنظر می گیرند بعد دیگران.

فقرا به شانس خود متکی‌ می شوند و شاید رویای “در یک روز میلیونر شدن” را دارند ولی‌ پولدار‌ها به کار و فعالیت خود اطمینان می کنند.

فقرا حتما موفقیت و پول درآوردن را با سواد زیاد می‌دانند ولی‌ پولدارها سواد را راه پول در اوردن نمی‌دانند و حتما نیاز نمی‌بینند که با سواد زیاد باید پول دار شد.

فقرا به حال و گذشته فکرمی کنند ولی‌ پولدارها فقط به آینده فکر می‌کنند. حتی کاری که در حال حاضر انجام می دهند به فکر آینده خود آن را انجام می دهند.

زندگینامه افراد فقیری که ثروتمند شدند

مشهورترین روانشناس آمریکا زمانی با پدرش در ماشین زندگی می کرده
هنگامی دکتر فیل مک‌گراو تنها ۱۲ سال داشت، بی‌خانمان شد و مجبور بود با پدرش درون ماشین زندگی کرده و در شهر کانزاس سیتی بچرخند. این زمانی بود که پدرش دوره انترنتی روانشناسی را می‌گذراند.

مدتی بعد مک‌گراور هم دوره‌های لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری روانشناسی را گذرانده و به کلینیک پدرش در تگزاس پیوست. در دهه ۱۹۹۰ اپرا وینفری او را به شو تلویزیونیش دعوت کرد. او پس از مدتی به یکی از میهمانان دائمی برنامه اپرا تبدیل شد و سرانجام برنامه مشاوره زنده خودش را راه‌اندازی کرد.

اکنون سرمایه وی از راه نویسندگی و برنامه‌های تلویزیونی به بیش از ۲۸۰ میلیون دلار می‌رسد.

طرز فکر افراد ثروتمند

پولدار‌ها نگران کم شدنِ پول نیستند واز آن حس لذت می برند ولی‌ فقرا ترس از دست دادن پول باعث می شود که از داشتن آن لذت نبرند و در آخر آن را از دست می دهند.

فقرا کاری که دوست ندارند را از روی اجبار برای پول در آوردن انجام می دهند ولی‌ پول دارها کاری که دوست دارند را انجام می دهند در هر شرایط که شده باشد.

پولدار‌ها همیشه توقعی بالا از خود و نتیجه‌ کار خود دارند ولی‌ فقرا فکر می کنند هرچه کم توقع تر باشند بعدا کمتر ضربه می‌بینند.

پولدارها از پول بقیه استفاده می کنند ولی‌ فقرا فقط با کار خود پول کسب می کنند.

فقرا تنها راه را، زیاد کار کردن می‌دانند ولی‌ پولدارها با سیاست و با ریلکس بودن پول کسب می کنند.



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.