no-img
نوین اطلس

ثروت سازی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ثروت سازی
zip
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷

ثروت سازی


موضوعات : پولدار شدن، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، قوانین ثروتمند شدن، پولدار شدن در منزل، قانون جذب پولدار شدن.

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

شخصیت ثروت ساز

چگونه ثروتمند و مشهور شویم

آیا بیشتر افراد ثروت خود را به ارث می برند؟

 

 

پولدار شدن

بر هنر سرمایه گذاری تسلط یابید
حفظ پولی که پس انداز کرده اید اهمیت دارد. وارن بافت، آهن ربای بزرگ تجارت این گفته را همیشه تکرار می کند:«قانون شماره ۱ در مورد پول این است که هرگز آن را از دست ندهید. قانون شماره ۲:قانون شماره ۱ را فراموش نکن.» یک سرمایه گذار کسی است که محاسبات کافی انجام داده تا بداند که این کار به نفع اوست. آنها فرض نمی کنند، اطمینان حاصل می کنند که اعداد به نفع آنان فعالیت می کنند. آنها صبورند، منتظر سرمایه گذاری درست می مانند و احساسی و هیجانی عمل نمی کنند.

دلیل بزرگتری داشته باشید
اگر دلیل بزرگتری داشته باشید، ثروت بیشتری کسب می کنید. از خود بپرسید سود، ارزش و خدمت خلق ثروت برای من چیست؟
آیا این دستاوردها حقیقی هستند؟ هر انسانی که آرزوی خلق ثروت را دارد، می تواند آن کار را انجام دهد. فرقی نمی کند آن درس ها چه باشد. همه آنها در اینترنت هست. دلیلی وجود ندارد که آنها را یاد نگیرید اما اگر ارزشی برای آن قائل نباشید، برای یادگیری آن وقت نمی گذارید. پول به طور خودکار به سمت کسی می رود که برای آن بیشترین ارزش را قائل است. افرادی که برای پول ارزش قائل نیستند، آن را خرج و ناپدید می کنند. به همین دلیل است که پولدار، پولدارتر می شود و فقیر، فقیرتر.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

ثروتمند شدن از طریق پس انداز روزانه

چند حساب پس انداز باز کنید

بهتر است هر فردی بیش از یک حساب پس انداز داشته باشد تا با ریختن مقداری از درآمد ماهانه در حساب های دیگر از خرج های اضافی جلوگیری کند. به طور مثال، بهتر است هر زمان که حقوق خود را دریافت کردید و همان ابتدا درصدی از پولتان را در حساب مخصوصی بریزید و کارت آن را همیشه در منزل نگه دارید. یک حساب مخصوص خرج منزل و یک حساب هم برای تفریحات ماهانه داشته باشید.

بودجه بندی کنید

یک بودجه ماهانه که تمامی هزینه های اولیه شما را پوشش دهد، مقرر کرده و مقدار کمی را هم برای تفریح و سرگرمی کنار بگذارید. هیچگاه از این مقدار در خرج کردن فراتر نروید.

به ماشین و منزل سطح پایین رضایت دهید اما قانع نباشید

معمولا انتظاری را که از یک منزل ویلایی دارید، یک آپارتمان هم برآورده می سازد. آپارتمان مسکونی را می توان با یک نفر دیگر شریک شد و به یک ماشین دست دوم رضایت داد. در یک کلام تجمل گرا نباشید. با این کار ماهانه مقدار زیادی پول پس انداز خواهید کرد تا اینکه روزی برسد که بتوانید بهترین منزل و ماشین را بخرید بدون اینکه چیزی از درآمدزایی شما کم شود.

قوانین ثروتمند شدن

۱- نابرده رنج گنج میسر نمی شود
برای ثروتمند شدن باید تلاش کرد. اینکه دوست داشته باشید ثروتمند شوید با اینکه بخواهید واقعا انسان ثروتمندی شوید متفاوت است. رسیدن به استقلال مالی شانسی نیست, برای رسیدن به استقلال مالی باید نهایت تلاش خود را بکنید. فراموش نکنید که نابرده رنج گنج میسر نمی شود. اگر بخواهید که به ثروت برسید باید سختی های آن را تحمل کنید. معمولا انسانهای که هدف والایی در سر ندارند با کوچکترین سختی ها دست از تلاش خود بر می دارند ولی اگر بتوانید سختی ها را تحمل کنید به زودی به هدف خود می رسید. توجه داشته باشید که همه کسانی که در زندگی موفق می شوند, ممکن است در شروع با دشواری روبه روشده و مجبور باشند که به تلاشی نومید کننده دست بزنند. باید مشکلات و سختی ها را پشت سر بگذارید تا بتوانید به هدف خود برسید. هنگامی که توماس ادیسون تصمیم گرفت تا لامپ را اختراع کند در اولین تلاش خود موفق به ساخت آن نشد. او مصمم شد که به رویای خود جامه عمل بپوشاند و با آنکه بیش از هزار بار شکست خورد, آنقدر ایستاد تا موفق گردید.

۲- ارزش پول خود را بدانید
قدر پول خود را بدانید و آنرا بیهوده خرج نکنید. اکثر انسانها اصلا کنترلی بر نحوه پول خرج کردن خود ندارند و بدون هیچ تفکری کورکورانه پول خرج می کنند. اگر می خواهید ثروتمند شوید باید بدانید که کی و کجا پول خرج کنید. در هیچ مدرسه ای یا هیچ دانشگاهی اصول ثروتمند شدن را تدریس نمی کنند شما این اصول را فقط از طریق رفت و آمد در جامعه و مطالعه درباره زندگی ثروتمندان جهان به دست می آورید. برای اینکه بتوانید بر روی منابع مالی زندگی خود تلسط داشته باشید باید بهترین راه استفاده کردن از پولتان را بدانید. سعی کنید از تجربیات دیگران استفاده کنید و اشتباهاتی را که آنها مرتکب شدند را مرتکب نشوید.

۳- ارباب پول خود باشید
آیا تا بحال فکر کرده اید که به چه دلیلی پول خرج می کنید؟ شما به چهار طریق از پول خود استفاده می کنید. ۱- آنرا خرج می کنید. ۲- پس انداز می کنید. ۳- سرمایه گذاری می کنید. ۴- یا اینکه پول خود را می بخشید. سوالی که ممکن است شما از خودتان بپرسید این است که چطور می توانید خلاقانه پول خرج کنید, یعنی هم خوب خرج کنید و هم خو پس انداز کنید؟ برای رسیدن به جواب این سوال قبل از هرچیز باید مشخص کنید که شما چه نوع پول خرج کنی هستید؟ برای بعضی ها پول خرج کردن یه نوع تفریح است, بعضی ها هم برای پز دادن پول خرج می کنن. حتی ممکنه آدمهایی هم پیدا بشن که به پول خرج کردن معتاد شده باشند. به هر حال و به هر دلیلی که پول خرج می کنید فراموش نکنید که برای ثروتمند شدن باید ارباب پول خود باشید و به اون اجازه ندید که هر کاری دوست داره بکنه.

پولدار شدن در منزل

تحقیقاتی است که در این زمنه در ایران انجام دادم- را بررسی کردم.

چگونه در خانه پولدار شویم؟
برای پولدار شدن در خانه راه های بسیار بسیار زیادی و جود دارد. خانم های خانه دار بسیاری را می شناسم که محصولات خانگی خود را به فروش می رسانند و این نقطه شروع فوق العاده خوبی برای شهرت و پولدار شدن در خانه است. شما می توانید انواع ترشی جات، مربا جات، سرکه دست ساز، شیرینی، صنایع دستی و هرچیز دیگری که به ذهنتان می رسد را در خانه تولید کنید و از طریق سایت دیوار و سایت های مشابه به فروش برسانید. حتی می توانید تولیداتتان را صادر کنید.
شاید فکر کنید صادرات کار پیچیده و دشواری است، اما بر اساس تجربه ام به شما عرض می کنم که ساده نیست، اما دشوار هم نیست. اگر واقعا علاقه مندید تا درآمد دلاری داشته باشید و هم خودتان پولدار شوید، هم به اقتصاد ایران کمک کنید؛ پیگیر این کار باشید. با کمی جستجو در گوگل شرکت هایی را در ایران خواهید یافت که در این امر به شما کمک می کنند. این جستجو را به شما واگذار می کنم تا فقط افرادی که واقعا مشتاقند به دنبالش بروند.

اگر دست پخت خوبی دارید می توانید در خانه غذا درست کنید و از طریق سایت مامان پز به فروش برسانید. خاور خانوم، زن خانه داری بود که کم کم و با فروش غذای خانگی اش به مسافران شروع کرد و امروز کسب و کاری میلیاردی دارد.

قانون جذب پولدار شدن

قصد و اراده انسان..انچه ما دنبالش هستیم در خارج از وجود ما نیست بلکه درون وجود من هست.قانون جذب یه راز نیست بلکه بطور کامل بحث شده و شکافته شده وتوسط کسانی که می دونستند چطور به نفع خودشون بکار بگیرند مورد استفاده قرار گرفته است..یکی از دوستان ایمیلی زده بود و گفته بود قانون جذب برای من کار نمیکنه.. این مثل اینه که بگیم قانون جاذبه زمین کار نمیکنه..قانون جذب همیشه کار میکنه.عین قانون جاذبه زمین.بخاطر همینه که می تونید روی صندلی بشینید و معلق نشید.اما اگر از این قانون اشتباه استفاده کنید واز یه ساختمان بلند بپرید،خب اسیب می بینید.عین همین در مورد قانون جذب رخ میده.قانون جذب یه قانون ثانویه هست.قانون اصلی و اولیه قانون ارتعاشه.یه جنبش و ارتعاش درون وجود همه انسانها است که دیکته میکنه چه چیزی رو به زندگیتون جذب کنید.وقتی خودتون رو در فضای ارتعاش داشتن ایده ها قرار بدید،هر چیزی در اون راستا باشه به طرف شما جذب میشه.انرژی های مشابه همدیگه رو جذب می کنن.اگر شما ارتعاش خوبی نداشته باشید،چیزهایی که دوست ندارید رو جذب خواهید کرد.قانون جذب همیشه کار میکنه و نکته مهم درک این قانونه که ذهن و بدن بصورت یکپارپه در هم ارتعاشی مناسب قرار بگیرندو چیزهایی که میخایم به سمت ما جذب بشن.اگر فکر می کنید از قانون جذب استفاده کردین و جواب دلخواهتون رو نگرفتید،شبیه دوشاخ لامپیه که به برق وصل می کنید و روشن نمیشه..شروع می کنیم به چک کردن ببینیم مشکل از کجاست..قانون جذب هم همینه.باید مشکل اتصال رو پیدا کرد.شما میخاین به فراسوی ذهن برید.و شروع به درک این کنید که ذهنتون چطوری کار میکنه.باید بفهمید این چیزهایی که الان در زندگیتون دارید چرا بدست اوردید و اگه داشته هاتونو دوست نداریدچگونه تغییرش بدید.حتما شنیدید افکار ما به اشیا تبدیل میشن.واقعا چنین اتفاقی میافته.افکار نظام باورهای ما میشن. برای ما شخصیت فردی می سازند.افکار به اشیا تبدیل میشن بشرطی که با احساسات ما هم راستا باشند. و با استعدادهای شما مطابقت داشته باشند.و با ندای وجدان درونی شما هم مسیر باشند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.