no-img
نوین اطلس

بهترین تجربه های زندگی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بهترین تجربه های زندگی
zip
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷

بهترین تجربه های زندگی


موضوعات: تجربه های جالب، مهمترین تجربه زندگی، تجربه های مفید، بزرگترین تجربه زندگی در یک جمله، تجربه های زندگی بزرگان، بزرگترین تجربه زندگی بزرگان.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به خواسته هایم برسم

کسب تجربه در زندگی

ترک عادت ولخرجی

 

تجربه های جالب

این لحظه، زندگی شماست!

زندگی شما بین لحظاتی که به دنیا می‌آیید و می‌میرید نیست. زندگی شما بین الان و نفس بعدی است. زمان حال – همین حالا و همین جا – تنها چیزی است که زندگی به شما داده است. پس از هر لحظه استفاده کامل ببرید و با مهربانی و در آرامش زندگی کنید، بدون ترس و پشیمانی. و با هر چه که دارید، بهترینی که می‌توانید را انجام دهید؛ چون این تنها چیزی است که می‌توانید از کسی انتظار داشته باشید، ازجمله خودتان.

زندگی طولانی نیست!

این زندگی شماست و باید برای آن بجنگید. برای آنچه درست است بجنگید. برای اعتقاداتتان بجنگید. برای چیزهایی که برایتان اهمیت دارد، برای کسانی که دوستشان دارید بجنگید و هیچوقت فراموش نکنید که به آنها بگویید که چقدر برایتان مهم هستند. بفهمید که انسان خوش‌شانسی هستید چون هنوز فرصت دارید. پس یک لحظه مکث کرده و فکر کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید را از همین امروز شروع کنید. فردا دیر است.

فداکاری‌هایی که امروز می‌کنید، در آینده برایتان سودآور خواهد بود!

وقتی نوبت به تلاش سخت برای رسیدن به یک هدف می‌رسد–چه گرفتن یک مدرک تحصیلی باشد، چه شروع یک کار جدید یا هر دستاورد شخصی دیگر که نیاز به زمان و تعهد دارد–باید این سوال را از خودتان بپرسید: «آیا حاضرم چند سال از زندگی‌ام را خلاف بقیه آدمها زندگی کنم تا بتوانم بقیه عمرم را هم طوری زندگی کنم که بقیه نمی توانند؟»

مهمترین تجربه زندگی

هنگامیکه وقت تلف می‌کنید، بنده دیروز می‌شوید!

اما وقتی فعال هستید، مثل این می‌ماند که دیروز دوست مهربانی برای شماست که کمکتان می‌کند باری از روی دوشتان بردارد. پس همین الان کاری انجام دهید که بابت آن در آینده از خودتان تشکر کنید. مطمئن باشید فردا از اینکه امروز شروع کردید خوشحال خواهید بود.

شکست‌ فقط درسی برای عبرت گرفتن است!

اتفاقات خوب برای کسانی می‌افتد که هنوز امیدوارند حتی اگر ناامید شده باشند، برای کسانی که هنوز باور دارند حتی اگر طعم شکست را چشیده باشند، برای کسانی که هنوز عشق می‌ورزند بااینکه ضربه خورده‌اند. پس هیچوقت افسوس اتفاقاتی که در زندگیتان افتاده است را نخورید؛ این اتفاقات قابل تغییر نیستند و نمی‌توانید فراموششان کنید. آنها را مثل درس‌هایی ببینید که می‌توانید از آنها عبرت بگیرید و برای آینده‌تان از آنها استفاده کنید.

تجربه های مفید

خودتان مهمترین ارتباطتان هستید!

خوشبختی زمانی اتفاق می‌افتد که بدون نیاز به تایید کسی دیگر، احساس خوبی به خودتان داشته باشید. قبل از اینکه بتوانید ارتباطی سالم به فردی دیگر داشته باشید، اول باید ارتباطی سالم با خودتان برقرار کنید. باید احساس ارزش کنید و در چشم خودتان، خودتان را قبول داشته باشید تا بتوانید با اعتماد‌به‌نفس به چشمان اطرافیانتان نگاه کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

عمل افراد، حقیقت را می‌گوید!

در زندگی با کسانی روبه‌رو خواهید شد که در زمان‌های درست، حرف‌های درست خواهند زد اما در آخر از اعمال و رفتار آنهاست که باید درموردشان قضاوت کنید. پس به کارهای دیگران دقت کنید. رفتار و اعمال آنها همه چیز را درمورد آنها به شما خواهد گفت.

بزرگترین تجربه زندگی در یک جمله

مهربانی‌های کوچک دنیا را زیباتر خواهد کرد!

پشت هر زندگی زیبا، شکلی از درد بوده است!

تجربه های زندگی بزرگان

*در انجام هر کاری مصمم باشید. اگر به اطراف نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هر چیزی در اطراف‌تان حکم معلم را دارد و مکان‌ها مانند مدارسی هستند که شما می‌توانید در آن‌ها آموزش ببینید. به عنوان مثال: وقتی که در خیابان قدم می‌زنید. یا در سطح شهر حرکت می‌کنید، در اتوبوس یا مترو به حالت خلسه نشستن حاکی از بی تصمیمی و کمی اراده‌ی شماست. خلاق باشید و کتاب بخوانید یا از طریق نرم افزارهای تلفن همراه یک زبان جدید بیاموزید و زبان خارجی گوش دهید.

*همواره کتابی به همراه داشته باشید. زیرا کتاب به معنای تجارب غیر مستقیم زندگی است. به منظور این‌که طول عمر عادی یک انسان برای کسب کلیه تجارب مستقیم کفاف نمی‌کند. بنابراین ما می‌توانیم به طور وسیع از تجارب دیگران، یعنی کتاب بهره‌مند شویم.

بزرگترین تجربه زندگی بزرگان

*هرگاه فرصت دارید سفر کنید، سفر کنید، چنان‌چه به طور صحیح با این موضوع روبه‌رو شوید، افق‌های متنوع و جدیدی برابر خود خواهید دید. فقط برای سرگرمی مسافرت نکنید و اگر در هر سفر چیز تازه‌ای نیاموزید، سفرتان کاملاً بیهوده خواهد بود. طی سفرهای‌تان دقیق باشید و به هر چیزی توجه کنید. تفاوت جاهای مختلف را با هم مقایسه کنید و از ویژگی‌های هر محل مطلع شوید. نظر اجمالی کافی نیست، به چیزهایی بیش از ظواهر توجه داشته باشید. کنجکاوی باید یکی از توشه‌های اصلی سفرتان را تشکیل دهد.

*هر چیزی در زندگی را تجربه کنید، به جز مواردی که از نظر اخلاقی غیر قابل تاییدند. غیر از این موارد هیچ چیز در زندگی نیست که شما نباید تجربه کنید. با شدت ورزش کنید، سخت علم بیاموزید و تا جایی که می‌توانید با دیگران دوستی کنید و حتی عاشق شوید. زمین را بیل بزنید، رانندگی یاد بگیرید، کوه‌نوردی کنید. یک بار تجربه کردن بهتر از هرگز تجربه نکردن است، زیرا قبل از این‌که بخواهید راجع به مطلبی در عمق صحبت کنید، باید موضوع را دقیقاً تجربه کرده باشید و قبل از این‌که چیزی را جزء به جزء بشناسید، باید آن را تجربه کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.