no-img
نوین اطلس

زندگی آدمهای پولدار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زندگی آدمهای پولدار
zip
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷

زندگی آدمهای پولدار


موضوعات: راز موفقیت افراد مشهور، ثروتمندان چگونه زندگی میکنند، اهداف ثروتمندان، زندگی پولداری، عادات روزانه افراد ثروتمند، رفتار آدم های پولدار، زندگینامه افراد ایرانی فقیری که ثروتمند شدند.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

آیا ثروتمندان از زندگی خود راضی هستند

استفاده از قدرت ذهن برای جذب پول

کسب درآمد میلیونی از اینترنت 

 

راز موفقیت افراد مشهور

۱ – اپرا وینفری، مجری، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، ثروت: ۲/۷ میلیارد دلار

شما به آن چیزی می رسید که به آن باور دارید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در باوری دارد که داشته اید.

۲ – پیر امیدیار، موسس و رئیس ایرانی شرکت eBay ثروت: ۶/۷ میلیارد دلار

آنچه ما هر روز اینجا می گوییم این است که موفقیت ما کاملا بستگی به موفقیت هم گروه ها و موفقیت اجتماع مان دارد.

۳ – کارل آلبرشت، کارآفرین آلمانی و موسس فروشگاه های زنجیره ای آلدی، ثروت: ۲۵/۴ میلیارد دلار

زندگی معمولی انسان بی برنامه، سردرگم، بی هیجان و ناخوشایند به نظر می آید. تنها آنهایی که به ماجراهای زندگی به عنوان شانسی از میان شانس ها نگاه می کنند که خودشان آن را برای خودشان ایجاد کرده اند، می توانند کنترل زندگی خود را کاملا در دست بگیرند.

۴ – موکش آنبانی، تاجر بزرگ هندی و صاحب صنایع ریلاینس ، ثروت: ۲۲/۳ میلیارد دلار

من فکر می کنم باور بنیادین ما این است که برای ما رشد و پیشرفت، روشی برای زندگی است و می بایست همواره در حال رشد و پیشرفت باشیم.

ثروتمندان چگونه زندگی میکنند

این افراد در سواحل زندگی می‌کنند
زندگی افراد ثروتمند

بسیاری از ثروتمندترین افراد جهان در سواحل زندگی می‌کنند و البته مناطق خوبی را نیز برای سکونت‌شان انتخاب می‌کنند. این افراد اغلب سواحل نیویورک، ویرجینیا و کالیفرنیا را برای زندگی بر می‌گزینند.

آن‌ها آپارتمان‌های لوکسی می‌خرند
زندگی افراد ثروتمند

ثروتمندترین افراد جهان برای اقامت در مناطق شهری آپارتمان‌های لوکسی را انتخاب می‌کنند که آپارتمان One۵۷ در نیویورک یک مثال عالی برای این مورد است که البته همچنان فرآیند ساختش ادامه دارد. این آپارتمان در حال حاضر با قیمت حدودی یک میلیارد دلار به فروش می‌رسد و پنت‌هاوس‌های آن نیز رکورد ۱۰۰ میلیون دلاری را ثبت کرده‌اند.

آن‌ها هرگز منتظر پرواز‌های خطوط هوایی نمی‌مانند
زندگی افراد ثروتمند

با وجود اینکه افراد ثروتمند جهان هم گاه گاهی با پرواز‌های برتر (First Class) سفر می‌کنند، اما متداول‌ترین راه برای سفرهایشان استفاده از جت‌های خصوصی است. این افراد برای پرواز کردن کافی است که سوار اتوموبیل‌شان شوند و در فرودگاه به سراغ هواپیمای شخصی رفته و چند دقیقه بعد (با خلبان) پرواز کنند. همچنین پرواز این گونه افراد همیشه مستقیما در مقصد فرود می‌آید.

این افراد هرگز در جاهای دیگر نیز منتظر نمی‌مانند. راننده‌شان آن‌ها را جلوی در رستوران پیاده می‌کند و میز مورد علاقه‌شان هم همیشه برایشان آماده است. ثروتمندترین افراد برای رفتن به کنسرت یا تماشای رویداد‌های ورزشی نیز در صف‌های معمول منتظر نمی‌مانند و مستقیما به اتاق‌های مجللی می‌روند که مخصوص میهمانان خاص است. در حقیقت این وقت را با پولشان می‌خرند.

اهداف ثروتمندان

افراد ثروتمند همیشه اهداف خود را در اولویت قرار میدهند
آنها روی اهداف خود تمرکز میکنند این تقریبا عادت ۶۲ درصد از افراد ثروتمند است. این افراد نه تنها روی اهداف خود تمرکز میکنند تا به ان دست یابند بلکه سعی میکنند اهداف خود را یادداشت کنند تا آنها را از یاد نبرند و دائما به آن فکر کنند. آنها اهداف را قابل دست یابی میدانند و برای رسیدن به آن تلاش میکنند.

زندگی پولداری

چالش سوال از خود
افراد ثروتمند روزانه بارها و بارها,درستی اعتقادات و باورهایشان را محک میزنند.ایجاد ثروت یک تفکر انتقادی است که فکر کردن به آن سخت تر از انجام آن است.این افراد مدام به این فکر هستند که چگونه میتوان پولدار شد.راهها و مراحل رسیدن به آن چیست.

زندگی در آینده
من در آینده زندگی میکنم,به طوری که حال حاضر گذشته من است. افراد پولدار,مردم عادی مثل من و شما هستند.

چیزی که متفاوت است, اقدام به پیش بینی روند آینده به صورت روزانه است.وارن بافت یک بار گفت، “اگر کسی امروز در سایه نشسته به خاطر اینکه کسی یک درخت خیلی وقت پیش کاشته است.”

سپردن کار به کاردان
مدیریت زمان همه چیز است در مورد ایجاد ثروت .قبل از اینکه شما هر روز را شروع کنید، ایجاد یک یادداشت ذهنی از کارهایی که هدایت کند شما را به راه سپردن آن به کاردان و یا اینکه اگر شما باید آنها را انجام دهید، چه مقدار زمان در روز خود را باید صرف آن کنید.

ورزش روزانه
شایع ترین بهانه برای انجام ندادن این است که زمان برای انجام این کار وجود ندارد.افرادی که ثروتمند هستند که حداقل مقداری از زمان خود را صرف ورزش میکنند.

دلیل این است که آنها می دانند که سلامت و رفاه خود بدون برچسب قیمت است .

عادات روزانه افراد ثروتمند

آنها کارهای روزانه ی خود را از قبل برنامه ریزی میکنند
حدوداً ۸۱ درصد از افراد ثروتمند در زندگی خود با برنامه ریزی پیش میروند در این برنامه ریزی لیستی از کارهای روزانه ای را که باید به آنها بپردازند را در اختیار دارند.

افراد ثروتمند کمتر وقت خود را صرف تماشای تلویزیون میکنند
البته کورلی در این زمنیه بیان میکند که افراد ثروتمند تلویزیون تماشا میکنند اما خیلی کمتر از دیگر افراد آنها بیشتر وقت خود را صرف اهدافشان میکنند و البته بیشتر اوقات فراغتشان را صرف مطالعه میکنند.

کتاب خواندن از دیگر عادتهای روزانه ی افراد ثروتمند است
آنها علاقه ی زیادی به کتاب خواندن دارند زیرا با خواندن کتاب به علم خود می افزایند. این افراد تقریبا روزی نیم ساعت مطالعه میکنند.

خواندن کتاب های صوتی از دیگر عادت های ثروتمندان است
آنها خوب گوش دادن را با این کتاب های صوتی تمرین میکنند.

افراد ثروتمند تقریبا به طور میانگین ۵۰ ساعت در هفته و یا بیشتر از این را صرف کار کردن میکنند .

این کار کردن برای آنها بسیار جذاب و خوشایند است.

رفتار آدم های پولدار

۱) ۷۰ درصد ثروتمندان کمتر از ۳۰۰ کیلو کالری فست فود در روز می‌خورند، درحالی‌که ۹۷ درصد از افراد معمولی روزانه بیشتر از این میزان از غذاهای فست فودی استفاده می‌کنند.

۲۰ رفتار که باید از ثروتمندان یاد بگیریم

۲) ۸۰ درصد ثروتمندان روی انجام و تحقق اهداف مشخصی تمرکز می‌کنند، در مقابل تنها ۱۲ درصد از فقرا روی چنین اهدافی تمرکز دارند!

۳) ۷۶ درصد پولدار‌ها چهار بار در هفته ورزش‌های هوازی انجام می‌دهند، درحالی‌که تنها ۲۳ درصد آدم‌های فقیر ورزش می‌کنند.

۴) ۶۳ درصد ثروتمندان در راه سفر یا رفتن به محل کار کتاب‌های صوتی را گوش می‌کنند، در مقابل ۵ درصد آدم‌های فقیر این عادت را دارند.

۵) ۸۱ درصد از افراد ثروتمند دنیا، لیستی دارند از کار‌هایی که قرار است انجام‌شان دهند و در برابر این میزان، ۱۹ درصد از آدم‌های فقیر به این لیست اعتقاد دارند.

۶) ۶۳ درصد از والدین ثروتمند در ماه دو یا چند کتاب برای فرزندان‌شان می‌خوانند، درحالی‌که این درصد نزد والدین دیگر ۳ درصد است.

۷) ۷۰ درصد از والدین ثروتمند در هفته ۱۰ ساعت یا بیشتر فرزندان خود را به انجام امور داوطلبانه خیریه ترغیب می‌کنند، در مقابل ۳ ساعتی که خانواده‌های فقیر برای فرزندان در نظر می‌گیرند.

زندگینامه افراد ایرانی فقیری که ثروتمند شدند

احمد صادقیان

احد عظیم زاده

محمد عصارزادگان

پیر امیدیار

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.