no-img
نوین اطلس

جذب فوری ثروت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب فوری ثروت
zip
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷

جذب فوری ثروت


موضوعات: راز جذب پول و ثروت، راز جذب ثروت فوری، راز ثروت، قانون جذب پولدار شدن، ۵ راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

آیا ثروتمندان از زندگی خود راضی هستند

استفاده از قدرت ذهن برای جذب پول

کسب درآمد میلیونی از اینترنت

 

راز جذب پول و ثروت

۱. از افکار منفی‌تان درباره‌ی پول آگاه باشید
همیشه به خاطر داشته باشید ”پول ریشه‌ی شر نیست، بلکه کمبود آن ریشه‌ی شر است“. می‌دانید چه چیزی بیش‌تر افراد را از تبدیل شدن به یک آهنربای پول بازمی‌دارد؟ افکار منفی‌شان درباره‌ی پول.

اگر احساس منفی نسبت به پول داشته باشید، چطور می‌توانید به آهنربای پول تبدیل شوید؟ حتی اگر بتوانید با این افکار منفی پول هنگفتی بسازید، این پول باقی نمی‌ماند یا همراه با شما رشد نمی‌کند.

این افکار منفی مثل سوراخ‌های بزرگی در ظرف شما هستند. یک ظرف بردارید و با آب پر کنید. اگر ظرف سوراخ باشد آبی در آن باقی نمی‌ماند. این افکار منفی مانند حفره‌هایی در ظرف موفقیت شما هستند. هرچه سوراخ‌های بیش‌تری در این ظرف باشد، پول کمتری می‌توانید داشته باشید. متاسفانه ظرف بیش‌تر آدم‌ها ته ندارد، چه برسد به سوراخ!

پس اولین گام در پولدار شدن با قانون جذب ، بررسی افکار منفی‌تان درباره‌ی پول است.

۲. با تاکید مثبت، ذهنیت خود را از آهنربای پول بسازید
همانطور که می‌دانید، در قانون جذب ’ افکار به چیزها تبدیل می‌شوند‘. قدرت شما در جذب پول همواره به باورهای‌تان درباره‌ی پول بستگی دارد. و باورهای‌تان بر پایه‌ی افکاری است که درباره‌ی پول دارید.

مغناطیس پولی شما بازتابی از افکارتان درباره‌ی کامیابی و موفقیت است. تنها با فکر کردن به موفقیت به یک اهنربای پول تبدیل نمی‌شوید. زیرا به طرز فکرتان راجع به آن بستگی دارد.

که افکارتان راجع به پول منفی است یا مثبت.

متاسفانه، کسانی که بیش‌تر با مشکلات پولی دست به گریبان هستند، همان‌هایی هستند که بیش‌تر به افکار منفی می‌اندیشند. آن‌ها تمام عواطف بد را به پول ربط می‌دهند و همیشه روی کمبود آن تمرکز می‌کنند. اگر این حالت منفی را نسبت به پول دارید، امکان ندارد به یک آهنربای پول تبدیل شوید.

باید این افکار منفی را تغییر دهید. و چطور می‌توانید افکار و احساسات مثبتی نسبت به پول بسازید؟

ساده‌ترین راه پولدار شدن با قانون جذب استفاده از تاکیدهای پولی مثبت است.
بله، جملات تاکیدی راهی عالی برای خلق یک باور مثبت جدید و حذف باورهای منفی قدیمی است. البته فقط با تکرار جمله‌ی ”من یک آهنربای پول هستم“ به آن تبدیل نخواهید شد. شما به مجموعه‌ای از جملات تاکیدی نیاز دارید که ذهنیت آهنربای پول را واقعا در ذهن‌تان خلق کند.

تنها ۱۵ الی ۲۰ جمله‌ی تاکیدی را انتخاب کنید و روزانه با خود تکرار کنید.

یادتان باشد، این جملات تاکیدی ساده‌ترین راه برای تغییر سیستم باورهای‌تان است. پس هر روز از آن‌ها استفاده کنید تا به یک آهنربای پول تبدیل شوید و در پولدار شدن با قانون جذب موفق باشید.

راز جذب ثروت فوری

شما لیاقت آن را دارید به یک آهنربای پول تبدیل شوید
”وقتی به چیزی کمتر از آن‌چه لیاقت دارید رضایت می‌دهید، حتی کمتر از آن گیرتان می‌آید“.

بیش‌تر آدم‌ها هرگز در زندگی‌شان چیز بیش‌تری کسب نمی‌کنند، زیرا احساس نمی‌کنند لیاقت بیش‌تر از آن را دارند. گرچه غیرواقع‌گرایانه به نظر می‌رسد، ولی هر روز با آدم‌هایی برخورد می‌کنم که با این مانع مواجه هستند.

افراد زیادی رویاهای بزرگی در سر دارند اما بیش‌ترشان احساس می‌کنند لیاقت رسیدن به آن را ندارند. و وقتی احساس کنید لیاقت رسیدن به رویاهایتان را ندارید، در دام پرسیدن این سوالات می‌افتید که چرا، چطور و کِی رویایتان به واقعیت می‌پیوندد!

و این احساس بی‌لیاقتی تا حد زیادی به پول مرتبط است. به همین دلیل بسیاری از افراد احساس می‌کنند لیاقت وضعیت کنونی زندگی‌شان را ندارند.

برای مثال، اگر به کاری مشغول هستید و به مقدار X درآمد کسب می‌کنید و رویای زندگی را دارید که فقط با مقدار ۱۰X ممکن است، به خاطر درآمد کنونی‌تان احساس بی‌لیاقتی می‌کنید. باید درک کنید فقط زمانی که احساس کنید لیاقت پول بیش‌تری دارید، این پول به سمت‌تان سرازیر می‌شود.

شاید ندانید این پول چطور به سمت‌تان خواهد آمد.اما می‌دانید در قانون جذب، چگونه جزو نگرانی‌های شما نیست. ابتدا احساس لیاقت می‌کنید، بعد به سمت‌تان خواهد آمد.
به محض آن که احساس لیاقت کنید، کائنات برنامه‌ای برایتان خواهد چید که درآمدتان را افزایش دهید. شاید کمی زمان ببرد، چند ماه یا حتی چند سال اما مطمئنا به آن خواهید رسید.

اگر شغلی دارید، ممکن است دو شغل دیگر را هم عوض کنید تا درآمدتان به شکلی جادویی افزایش یابد. یا ممکن است دو بار ترفیع بگیرید یا به پستی با پاداش عظیم در خارج از کشور منسوب شوید و پول به سمت‌تان سرازیر شود.

اگر در یک کسب و کار هستید، ناگهان سودتان به صورت نمایی رشد می‌کند.

کائنات روش خود را دارد. وقتی به وضوح بدانید چه می‌خواهید و احساس کنید لیاقت آن را دارید، قانون جذب به نفع‌تان عمل خواهد کرد تا همان را به شما بدهد.

اگر احساس کنید لیاقت پول کافی را ندارید، آن را به دست نخواهید آورد.

پس وقتی کائنات این همه نعمت برای بخشیدن به شما دارد، چرا کمتر بخواهیم و وقتی می‌توانید ثروت داشته باشید، چرا خود را لایق کمتر از آن بدانید.

راز ثروت

۱.اولین مورد دیوار روانی است که یک فصل کامل را به آن اختصاص داده است اینکه چقدر ثروت می‌خواهید؟نباید فقط بگویید که می‌خواهم ثروتمند شوم باید به طور دقیق رقم و میزان آن را بگویید

۲.تعیین کنید دقیقا برای چه می خواهید ثروتمند شوید و با آن می‌خواهید چه کار کنید!قاعدتا نمی توانید بگویید برای همه چیز و هیچ چیز!

۳.تعیین مهلت و تاریخ مشخص برای به دست آوردن میزان پول مورد نظر مثلا بگویید من تا ۵ سال آینده می خواهم یک میلیارد تومان پول به دست بیاورم

۴.ایجاد یک برنامه و پلن روشن برای رسیدن به آرزوهایتان؛ فقط یادتان باشد هدف تبدیل برنامه به عملتان باشد چه آماده باشید چه نباشید باید فکر و ذهن خود را روی برنامه‌تان معطوف کنید

قانون جذب پولدار شدن

فراوانی و وفور نعمت‌تان را تصویرسازی کنید
تصویری از زندگی ایده‌آل‌تان بسازید. در مورد زندگی سرشار از شادی، موفقیت و فراوانی که می‌خواهید، شفاف باشید. و هر روز زمانی را به تصویرسازی زندگی سرشار از نعمت‌تان اختصاص دهید. در تصویرسازی‌هایتان، خود را ببینید که یک زندگی رویایی دارید. حس کنید شما یک آهنربای پول هستید و پول را از چندین منبع جذب می‌کنید. هر روز چند دقیقه در احساس فراوانی غرق شوید و بگذارید قانون جذب در خدمت‌تان باشد.

”اگر می‌توانید آن را در ذهن‌تان ببینید، می‌توانید آن را در دست بگیرید“.

هنگام تصویرسازی خود را محدود نکنید. از تمام محدودیت‌ها فراتر بروید و لوکس‌ترین، شگفت‌انگیزترین و موفق‌ترین زندگی ممکن را ببینید.

۵ راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

قدر دانی و سپاس انگار جادو میکند
از پولی که اکنون دارید با لذت یاد کنید و شکر گذار باشید ، هر چقد که هست ، بالاخره آدم هر چقد پول داشته باشد باز میتواند فکر کند که کم است . ولی اکنون شکر گذار پول و ثروت خود هر چقدر که است باشید ، همان پولی که کمک کرده بجای پیاده رفتن و خسته شدن با اتوبوس بروید ، قبض گاز را پرداخت کنید .. شکر گذار قسمت های خوب زمین و زمان و اطرافیان باشید . اینها کمک میکنند فرکانسهای شما رفته رفته روی طول موج های مثبت تنظیم شوند و در نتیجه اتفاقات و چیزهای خوب و دلخواه و هم فرکانس برای شما جذب کنند .

اینطور وانمود کنید که پولهایی که خواسته اید دریافت کرده اید
یکی از مراحل قانون جذب وانمود کردن و در نتیجه کمک به باور عمیق است . یعنی حتی یک بازی کوچک وانمود کردن میتواند خیلی جاها به باور ما کمک کند . اکنون وانمود کنید و یا این بازی من میلیاردر هستم را در ذهن بیدار کنید و با آن گاهی زندگی کنید . مثلا آنطور مسواک بزنید که فکر میکنید باقی میلیاردر ها هم آنطور مسواک میزنند . یا به یک فروشگاه گران قیمت بروید و با این بازی من میلیاردر هستم در ذهن و وانمود کردن حس کنید ۳۰۰ میلیون در حسابتان اکنون است و با آن حس ، لباسها را نگاه کنید و قیمت کنید . یا به بنگاه اتومبیل رفته و مانند میلیاردرهای دیگر در باره اتومبیل خاصی سوال کنید حتی از فروشنده بخواهید که چند لحظه داخل ماشین بنشینید و راحتی ماشین را امتحان کنید . در این حالات شما ارتعاشات بسیار مناسبی به محیط ارسال میکنید و زندگی برای شما هم موج این ارتعاشات هدیه خواهد آورد و در مسیر کار و زندگی و شانس و تقدیر شما قرار خواهد داد .

احساسی را که پس از بدست آوردن آن چیز خواهید داشت اکنون داشته باشید
ثروت ، ماشین ، ویلا ، مسافرت هر کدام از این ها که خواسته اید وقتی بدست بیاورید چه احساس خواهید داشت ؟ اکنون این احساس ها را در طول روز در خود بیدار کنید. احساس امنیت ، راحتی ، لذت ؟ شما خوب میدانید که با این احساس های مرتبط سیستم بدن شما چه انرژی و با چه فرکانس هایی به محیط ارسال میکنند . احساس های خود را جدی بگیرید .

یادتان باشد پول دوست شماست پس با پول شوخ و بازیگوش باشید
در مورد پول خیلی جدی نباشید و به پول آنطور نگاه نکنید که خیلی کمیاب است . احساس کنید که پول دوست شما است و شما را دوست دارد و همیشه با شما است .

اکنون روزهای آینده را بنویسید که مثلا در فلان مکان چه چیزهایی خواهید داشت و مانند ثروتمندان دیگر آن روزها را ساعت به ساعت داستان سرایی کنید و از ثروت و پول پر برکت خود بنویسید . از کارهایی که با پول خود انجام خواهید داد صحبت کنید . هدف تنظیم فرکانس های شما بر روی طول موج پول و ثروت است تا دریچه های ورودی ثروت و خوشبختی را همواره در زندگی خود باز بگذارید . سخت نگیرید از زندگی لذت ببرید .

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.