no-img
نوین اطلس

چگونه سریع پولدار شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه سریع پولدار شویم
zip
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۷

چگونه سریع پولدار شویم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه در خانه پولدار شویم، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، چگونه پولدار شویم بدون سرمایه، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه پولدار شویم در ایران، چگونه پولدار بشم، می خواهم پولدار شوم چگونه نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

هنر ثروتمند شدن در ۵ سال

چگونه یک وبلاگ موفق داشته باشیم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

 

چگونه در خانه پولدار شویم

برای اینکه در خانه پولدار شویم، اولین قدم ایجاد یک وبلاگ شخصی است که پیشنهاد می کنم دامنه آن، نامِ خودتان باشد. سپس شروع کنید در زمینه ای که واقعا و عمیقا به آن علاقه دارید، مطالعه کنید. از منابع معتبر و دست اول داخلی و خارجی استفاده کنید. بیاموزید و آموخته های را در این وبلاگ شخصی به اشتراک بگذارید. سعی کنید هر روز لا اقل یک مطلب مفید در وبلاگتان منتشر کنید.
بعد از انتشار حدود ۵۰۰ پست با کیفیت، معجزه را ملاقات خواهید کرد. البته اگر عجله دارید، می توانید از یک مشاور بازاریابی اینترنتی کمک گرفته و تبلیغات اینترنتی هم داشته باشید تا سریعتر نتیجه بگیرید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

استفاده از تبلیغ های یوتیوب

لازم نیست استعدادهای ویژه ای برای کارگردانی داشته باشید. همین که بتوانید از امکانات ویدئویی موبایل خود استفاده کنید کافی است. ویدئوهای آموزشی و سرگرم کننده در یوتیوب آپلود کنید و وقتی که کارتان گرفت می توانید قبل از ویدئوها تبلیغ پخش کنید، شاخص ترین فرد در این زمینه، پیو دی پی است که گفته می شود ۷.۴میلیون دلار از همین راه سود برده است.

تبلیغ محصولات

این روش کلاسیک است. وقتی که کارتان در یک شبکه اجتماعی یا یک بلاگ گرفت، تبلیغ محصولات شرکت ها را در نظر داشته باشید. هرچه سایت و وبلاگ و حساب تان پررونق تر باشد، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

طراحی وب سایت

اگر در برنامه نویسی مهارت دارید، می توانید به تقاضای بسیار زیاد برای داشتن سایت های تخصصی و اختصاصی توجه نشان بدهید. پیدا کردن مشتری شاید کمی سخت باشد، اما وقتی که قیمت های تان پایین تر از شرکت های تخصصی باشد و سرویس دهی خوبی داشته باشید، سرانجام راه تان باز خواهد شد.

چگونه پولدار شویم بدون سرمایه

۱ – اینترنت
راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی خواهد حتی سرمایه هنگفتی ام لازم ندارد به شرط اینکه ابتکار داشته باشید و وارد حوزه ای بشوید که تخصصش را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید.
بعدش هم بازاریابی موثر و فعال می خواهدکه از عهده اش بربیایید.
اینترنت منبع درآمد خیلی خوبی است به شرط اینکه سعی کنید از زیر و بم آن اطلاعات بدست بیاورید و هر روز به دانشتان بیفزایید.

۲ – صنایع دستی
هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

۳ – صنایع غذایی
خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف مرتبط به صنایع غذایی خیلی هم دشوار نیست به شرط آنکه اهل نظافت باشید.

۴ – خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از تهران چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

۱- ارتباطات کمک می کند

از این توصیه برداشت اشتباه نکنید. حرف من این نیست که فقط با افراد پولدار معاشرت داشته باشید، بلکه شما باید ارتباطاتی تشکیل دهید از افرادی که مثل خودتان دنبال همین هدف هستند.

احتمال تحقق اهداف توسط جمعی از افرادی که هدف مشترک دارند بسیار بیشتر از انجام آن توسط یک فرد تنهاست.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارند. یکی از بارزترین آنها استفاده از شبکه های اجتماعی است؛ ولی شما باید این کار را در دنیای واقعی هم انجام دهید. هیچ پل ارتباطی را قطع نکنید و با همکلاسی هایتان در تماس باشید. همکاران قدیمی و کنونی، شرکای تجاری و … سعی کنید ارتباطی تخصصی و تقویت شده را با آنان برقرار کنید. حتی اگر یک ارتباط در آن زمان خاص به نظر بی ربط برسد، چه کسی می داند که در طول مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

۲- با غریزه مصرف گرای خود بجنگید

والدین ما در نوعی مصرف گرایی رشد کردند و به تدریج آن را پذیرفتند. نسل ما کمی متفاوت است. ما در جامعه ای که غرق در مصرف گرایی بود متولد شدیم و بخش بزرگی از نسل ما نیاموختند که چگونه با آن دست و پنجه نرم کنند.

آنها با تبلیغات رنگارنگ به هر سو کشیده می شوند و اگر با آخرین مدها هماهنگ نباشند، افسرده می شوند.

پولدارها چیزهایی می خرند که آنها را پولدارتر می کند اما افراد فقیر چیزهایی را می خرند که افراد پولدار را پولدارتر می کنند. همین برای درگیری با غریزه مصرف گرایی تان کافی است.

۳- برای سرمایه گذاری پس انداز کنید

این گونه است که جوان ها می توانند پولدار شوند…

خیلی وقت است که از دوران انباشتن پول، دلار روی دلار و نگهداری آنها در حساب پس انداز به منظور افزایش آن، گذشته است. حالا این کار، وقت بسیار زیادی طلب می کند و ممکن است مانع رشد کاری شما شود. ممکن است یافتن شغل برای جوانان ترسناک باشد اما کارهای بسیاری وجود دارند که شما می توانید در منزل انجام دهید که بتواند دستاویزی برای شروع کارتان باشد.

پس انداز برای سرمایه گذاری تنها چیزی است که معنی می دهد. شما باید با سرمایه گذاری در امور جدید، پول خود را برای پولسازی بیشتر به کار اندازید.

۴- حرفه خود را با تعقل انتخاب کنید

بیایید روراست باشیم. این کار به حرف، راحت است. وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب مخلوطی از آرزوهای درونی را در نظر می گیریم و تحقیق می کنیم و از توصیه های افراد استفاده می کنیم تا تصمیم خود را بگیریم.

این امر باعث پیچیده تر شدن امور می شود؛ ولی نسل امروز آگاه است که می توان پول و اشتیاق را با هم داشت؛ اگر به درستی تحقیق کنید و از تکیه بر شایعات بپرهیزید.

تامروز شما می توانید از بسیاری از منابع رایگان برای داشتن تصویری روشن تر از وضعیت اقتصادی کنونی و چشم اندازهای شغلی کمک بگیرید و بنابراین وقتی که در جستجوی شغلی خوب هستید، آسوده تر خواهید بود.

اطمینان پیدا کنید که تصمیمات خود را براساس چیزهایی اتخاذ می کنید که می دانید واقعیت دارند و اگر برنامه ای منسجم ندارید، اجازه ندهید احساسات تان بر شما غلبه کنند.

چگونه پولدار شویم در ایران

پولدار شدن با ارائه خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت‌سنجی کنید که در چه منطقه‌ای و چه حوزه‌ای، چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدمات‌تان را توسعه و بهبود بخشید و به فکر گسترش کارتان در حد یک شرکت بزرگ باشید.

مثال ۱ : بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیازمند خدمات برون سازمانی و سرویس‌های بازاریاب تلفنی و پیگیری‌های مکرر هستند.
می‌توانید یک سرویس ارائه خدمات بازاریابی را با دریافت حق عضویت به مشتریان ارائه کنید.

مثال ۲ : با راه‌اندازی یک مرکز مشاوره زبان در کشور خود به صورت بین‌المللی برای انجام مکالمات در امور بازرگانی برای صادرات و واردات در کشور خود ار طریق یک وب‌سایت بپردازید و به صورت پاره‌وقت به امور ترجمه یا مکالمات بپردازید.

مثال ۳ : در عرصه‌ی جدید تکنولوژی وجود یک وب‌سایت برای هر کسب و کاری واجب است. کافی است که بتوانیم مقالاتی در این زمینه بنویسیم که چقدر راحت در خانه و بدون پرداخت هزینه‌ی بالا هر فردی می‌تواند یک کسب و کار داشته باشد و این فرهنگ را که برای داشتن درامد حتما باید استخدام شویم را از بین ببریم و به رشد و شکوفایی خلاقیت‌های ذهنی مردم کمک کنیم.
شما با گذراندن چند دوره‌ی کوتاه مدت آکادمیک و گذراندن دوره‌های برنامه نویسی می‌توانید به مهارت ساخت وب‌سایت دست پیدا کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.
هر چقدر زودتر اقدام به یادگیری کنید تجربه‌ی بیشتری خواهید داشت.

چگونه پولدار بشم

پولدار شدن با بازاریابی و فروش
اگر بدون سرمایه هستید حتما لازم نیست شما خودتان تولیدکننده باشید اگرچه این بخش ایده‌آل ماجرا باشد اما اگر بتوانید برای دیگران مشتری و بازارهای تازه پیدا کنید اطمینان داشته باشید که برای سود خوبی خواهد داشت . خیلی‌ها هستند که تولیدات خوبی دارند اما راه فروشش را نمی‌دانند.

یک ایده این است که محصولات و خدماتی که در خارج از فضای مجازی عرضه می‌شود را در قالب اینترنت به طیف گسترده‌تری از افراد معرفی کنید. در نوجوانی انرژی زیادی وجود دارد و با شروع حرفه بازاریابی در نوجوانی می‌توان آینده روشنی را در انتظار داشت، زیرا اگر مهارت فروش و بازاریابی را کسب کنید، در هر کسب و کاری کمک می‌کند پول بیشتری بدست آورید.

می خواهم پولدار شوم چگونه

پولدار شدن با صنایع دستی
هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می‌توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

خیلی از افراد از نقاشی، مجسمه‌سازی، معرق کاری، کار با شیشه و فلز و .. درآمد کسب می‌کنند . می‌توانید با حضور در نمایشگاه‌های محلی و بین المللی فروش فوق‌العاده ای داشته باشید. امکان فروش اینترنتی هم می‌تواند فروش شما را چندین برابر کند. هرکاری که در زمینه صنایع دستی و هنری می‌توانید انجام دهید با خلاقیت می‌تواند برای شما پولساز باشد .

نکته: اگه می‌توانید با آموزش‌های فشرده این هنر را یاد بگیرید و اقدام کنید چرا که با مدرن شدن زندگی‌ها ٬ دلتنگی‌ها برای صنایع دستی بیشتر احساس خواهد شد … فرصت را از دست ندهید … صنایع دستی و هنری شما باید خلاقانه باشد و کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد. سعی کنید هر محصولی که تولید می‌کنید را در بازار هدف تبلیغ و اقدام به فروش کنید … صنایع دستی که مربوط به دکوراسیون منزل می‌شود٬ خریدار زیاد دارد …

توجه: علاوه بر فروش حضوری و فیزیکی، می‌توانید با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ( تلگرام و اینستاگرام و .. ) فروش‌تان را رویایی کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.