no-img
نوین اطلس

پولدار شدن در چند روز


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پولدار شدن در چند روز
zip
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۷

پولدار شدن در چند روز


این مطلب در مورد موضوعات پولدار شدن در منزل، پول دار شدن در ایران، راه های پولدار شدن در خانه، بهترین شغل برای پولدار شدن، هنر پولدار شدن، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، راه های پولدار شدن از طریق اینترنت، راه های پولدار شدن بدون سرمایه نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

هنر ثروتمند شدن در ۵ سال

چگونه یک وبلاگ موفق داشته باشیم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

 

پولدار شدن در منزل

مقداری از ثروت را انتخاب کنید که با بینش و رویای تان برابر است

اگر هدفی داشته باشید که به روشنی تعریف شده باشد، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که به آنجا برسید. اگر کسی بگوید که می خواهم زندگی با ارزش یک میلیون در سال و بازگشت متوسط شش درصد داشته باشم، این یعنی باید ۱۶.۶ میلیون پس انداز داشته باشد.

شش درصد به علاوه پنج تا شش درصد تورم روی آن باید ثروت او باشد که بتواند آن سبک زندگی را حفظ کند وگرنه این یک خیال است. این عدد قراردادی نیست، این یک عدد خاص است. افرادی که می دانند کجا هستند و می دانند که سرمایه و استعدادشان چقدر است و اهداف روشنی دارند و برای رسیدن به آن استراتژی مشخص دارند، بیشتر از افرادی که خیال پردازی می کنند و نمی دانند کجا ایستاده اند و استراتژی و انگیزه انجام آن استراتژی را ندراند، احتمال رسیدن به هدف برای شان وجود دارد.

پول دار شدن در ایران

– برای پس انداز خود ارزش قائل شوید

اگر هیچ وقت پس انداز نکنید، همه عمر مجبور خواهید بود که کار کنید. اگر پس انداز کردن را آغاز کنید، پول تان برای تان کار خواهد کرد. افرادی که برای دیگران کار می کنند و هرگز پس انداز نمی کنند، بیشترین مالیات را می پردازند و همیشه بی پول هستند.

افرادی که پس انداز را آغاز می کنند، به سطح متوسط ارتقا می یابند. افرادی که پس انداز می کنند و می دانند که آن را چگونه سرمایه گذاری کنند و ثروت بسازند. از پول افراد دیگر استفاده می کنند تا پول بیشتری کسب کنند و کمترین مالیات را بپردازند.

راه های پولدار شدن در خانه

مدیرانه پول خود را مدیریت کنید

من عقیده دارم که اگر به درستی پول خود را مدیریت کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد که مدیریت کنید. کلید این کار، ارزش قائل شدن برای پول است. وقتی پس انداز کردن را آغاز می کنید، شروع به رشد خواهید کرد. در فواصل زمانی مشخص کمی توقف کنید و کاری را که انجام می دهید بنویسید. ببینید چقدر زمان صرف می کنید و زمانی که اختصاص می دهید، هر ساعت و هر دقیقه، چقدر بازدهی دارد.

اگر می بینید که ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ درصد از آن را نمی توانید تحت کنترل درآورید، کسی را استخدام کنید که کارهایی را با اولویت پایین که باری روی شانه تان هستند و باعث می شوند تصویرتان از خودتان کوچکتر شود، حذف کند و وقت تان را آزاد کند تا به کارهایی برسید که برای تان الهام بخش هستند و در آنها مهارت و تسلط بیشتری دارید و باعث درآمد بیشتر در مدت زمان کمتری می شوند.

هر بار که این کار را انجام می دهید، پس انداز خود را افزایش می دهید. اگر هر دوره زمانی پس انداز خود را افزایش دهید، وقتی این تمرین را انجام می دهید، اگر کمتر از یک درصد نباشد یا ترجیحا ۱۰ درصد باشد، مقداری که پس انداز می کنید در مدت دو سال حداقل به دو برابر می رسد. وقتی به دلیل پس اندازهای تان، تقاضای بزرگتری از خود دارید، منابع بزرگتری را به سمت خود جلب می کنید.

بهترین شغل برای پولدار شدن

مشاوره در کسب وکارها: با وجود تعداد افراد زیادی که به دنبال راه اندازی کسب وکار شخصی خود هستند و به مشورت فردی با تجربه نیاز دارند، راه اندازی چنین خدماتی می تواند بسیار مفید باشد. اگر شما برای این حوزه تجربه و تخصص کافی دارید می توانید کسب وکار خود را آغاز کنید و به افرادی که نیازمند تجربه ها و دانش تان هستند مشاوره بدهید.
شرکت سرمایه گذاری: فرصت های زیادی در حوزه تجارت و سرمایه گذاری وجود دارد. به کمک یک شرکت سرمایه گذاری می توانید بر روی موارد مختلفی همچون نفت، گاز، بیت کوین و سایر موارد سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از ایده های پر منفعت، تجارت در فارکس است. این بخش پر خطر است اما اگر به اندازه کافی محتاط و پر تجربه باشید می توانید خیلی زود میلیونر شوید.
خدمات آموزشی و تحصیلی: چیزی که در مورد راه اندازی خدمات آموزشی و تحصیلی جذاب است این است که این صنعت بسیار گسترده است و می توان از دانش و تجربه شخصی استفاده کرد.
بیمه: صنعت بیمه در حال رشد است و سالانه فناوری های جدیدی در این حوزه مطرح می شود. شما نیز می توانید از این فرصت در حال رشد به نفع خود استفاده کنند. سرمایه گذاران در حال حاضر ۲.۶۵ میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند و مشتریان نیز به دنبال رابطه شفاف و امنی با بیمه کنندگان خود هستند.

هنر پولدار شدن

۱- ذهن ثروتمد ، انسان پولدار! :

برایان تریسی یکی از مهمترین کارشناسان فعال در زمینه موفقیت و کسب و کار می گوید: شما در هر طبقه اجتماعی هستید و یا هر سطحی از درآمد را دارا هستید نتیجه چیزی جز آنکه اندیشه اید و خواسته اید نیست. بنابراین اگر می خواهید موفقیت مالی بالایی بدست آورید و پول بسیاری داشته باشید و اگر می خواهید شیوه و میزان کسب در آمد خود را متحول کنید باید از نظر ذهنی تغییر کنید.

شما نیازمند ذهنی ثروتمند هستید تا ثروت و پول را برای شما به ارمغان بیاورد. ذهن ثروتمند نقطه آغاز پولدار شدن شماست.

۲- کشف راه های کسب در آمد و پولدار شدن :

دومین مرحله ثروتمند شدن کشف نحوه پول درآوردن است. شما نمی توانید بدون پیدا کردن راه و شیوه درست پول دار شدن حرکتی انجام دهید و به موفقیت برسید. نقطه شروع را باید مشخص کنید و سپس راه را بشناسید تا به مقصد نهایی یعنی کسب ثروت برسید.

باید عمیقا درک کنید و بدانید که چه میخواهید . بدانید در چه زمینه ای میخواهید به استقلال مالی و کسب درآمد بالا دست پیدا کنید و چگونه رفتارهای خود را برای رسیدن به این هدف تنظیم کنید.

در هر زمینه ای قوانین ثابتی برای کسب ثروت و پولدار شدن وجود دارد. شما تنها باید این قوانین را آموخته و بکار ببندید.

۳- برنامه ریزی:

پس از آنکه مشخص کردید از چه طریق میخواهید به ثروت برسید و راه های موفقیت در کسب و کار را آموختید باید برنامه ریزی کنید. با برنامه ریزی درست امکانات ، زمان و حرکت بعدی شما مشخص و هدایت شده خواهد بود و شما را در پیش برد اهدافتان یاری خواهند کرد ضمن اینکه با وجود برنامه ریزی بررسی میزان پیشرفت کار برای شما ساده تر و قابل پیگیری خواهد بود.

حتی اگر ذهن ثروتمند داشته باشید و راه های درست کسب و کار را هم بلد باشید بدون برنامه ریزی و مشخص کردن جدول زمانبندی به مقصد نهایی نخواهید رسید و هرگز ثروت رویایی خود را بدست نخواهید آورد.

۴- تلاش و پشتکار مداوم:

تمامی مراحل ذکر شده برای ثروتمند شدن شرایط لازم هستند و نه شرایط کافی یعنی شما باید آنها را رعایت کنید تا قدم در راه کسب در آمد بگذارید اما برای نهایی کردن اقدامات خود و حقیقت بخشیدن به مراحل قبل باید تلاش و پشتکار مداوم را چاشنی فعالیت های روزمره تان کنید. آنهم تلاش تا جایی که دیگر کاری برای انجام نباشد. آنقدر سعی و تلاش کنید تا اگر در آینده به کار ها و فعالیت خود نگاه کردید به خود نگویید ” اگر یه کم بیشتر تلاش میکردم فلان میشد و بهمان می شد! ” اگر شما تلاش و پشتکار خوبی داشته باشید حتما به موفقیت و استقلال مالی خواهید رسید.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

۱_ تغییر طرز فکر

اکثر افراد باور ندارند که بدون پول می شود کسب و کاری برپا کرد. آنها می گویند برای استارت یک کار میلیون ها تومان پول لازم است؛ اما یک فرد خلاق و با اراده می داند که بدون داشتن پول هم می شود رویاهای خود را دنبال کرد. پس اولین گام برای شروع یک کسب و کار بدون داشتن پول، تغییر طرز فکر است.
چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟
۲- بریادگیری تمرکز کن​
بزرگترین سرمایه آدمی دانش است. قدم اول شما باید توجه به یادگیری باشد. هدف شما باید یادگرفتن همه چیز باشد؛ ولی دقت کنید این مورد با توجه به مسائل بزرگ در شروع کار، متفاوت است. این یادگیری ها به شما کمک می کند تا در آینده بتوانید دستاوردهای بزرگی داشته باشید. چرا که طبق یک مثل قدیمی اگر شما ورشکسته شوید، می توانید شرایط را به قبل بازگردانید، چون اگرچه پول شما از دست رفته ولی شما دانش چگونه بازگرداندن آن را دارید.

چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

۳- استفاده از اینترنت

امروزه حتی تصور زندگی بدون اینترنت هم سخت است. وابسته شدن تمامی فعالیت های بشری به اینترنت حکایت از ورود انسان به دوران نوین تاریخ است که تاثیر بسیار زیادی در نحوه تفکر انسان دارد. به طور مثال شما هم اکنون در حال خواندن این مطلب از طریق اینترنت هستید، در صورتی که نیم قرن پیش، امکان به دست آوردن این مطالب به این شکل وجود نداشت. از این رو شما می توانید از این شرایط زمانی بهترین بهره را کسب کنید و با یک برنامه ریزی منظم، ساعاتی از روز را صرف خواندن کتاب و مقالات و تماشای ویدیو های آموزشی مرتبط با حوزه کاری خود در اینترنت کنید.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

توسعه یک ایده کسب و کار
قدم بعدی برای آغاز یک کسب و کار بدون داشتن پول، داشتن و توسعه یک ایده ی خوب است. این ایده باید بتواند یک نیاز را بر آورده کند و یا بتواند مشکلی را پاسخ دهد و همچنین پتانسیل سوددهی خوبی داشته باشد. به طوری که هرکسی آن را می شنود به آن علاقه مند شود.

چگونه با سرمایه کم میلیونر شویم؟

بازاریابی رایگان
اقدام بعدی شما معرفی محصول و یا خدمات خود به دوستان و آشنایان است که این کار مسبب تبلیغ دهان به دهان می شود و شما بدون پرداخت هزینه کاربرانی دارید که به مبلغ شما تبدیل شده اند.

راه های پولدار شدن بدون سرمایه

خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از تهران چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

بهداشت و سلامت
در این فضای آلوده و هوای نامطبوع مردم به دنبال هر چیزی هستند که سلامت و شادابی را به آنها باز گرداند و دقایقی به آنها آرامش بدهد اگر کمی زرنگ باشید می توانید پول خوبی به جیب بزنید.

بازاریابی و فروش
حتما لازم نیست شما خودتان تولید کننده باشید اگرچه این بخش ایده آل ماجرا باشد اما اگر بتوانید برای دیگران مشتری و بازار های تازه پیدا کنید اطمینان داشته باشید که برای سود خوبی خواهد داشت . خیلی ها هستند که تولیدات خوبی دارند اما راه فروشش را نمی دانند.

اطلاع رسانی
حجم وسیع اخبار، اطلاعات و دانسته ها مردم را در سیلی از اطلاعات گرفتار کرده که نمی دانند کدام مناسب و برایشان کارآمد است اگر بتوانید این نیاز آنها را برآورده کنید سپاسگذار شما خواهند بود و حاضرند هزینه آن را هم بپردازند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.