no-img
نوین اطلس

چگونه در خانه پولدار شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه در خانه پولدار شویم
zip
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

چگونه در خانه پولدار شویم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه بدون سرمایه پولدار شویم، چگونه پولدار شویم، چگونه پولدار شویم در ایران، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، می خواهم پولدار شوم چگونه، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، چگونه با کار در خانه پولدار شویم، چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به راحتی پولدار شویم

میخواهم میلیونر شوم

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

 

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

کل پولتان را سرمایه گذاری نکنید

یکی از تکنیک های بسیار مهم برای موفقیت مالی این است که همیشه باید بخشی از سرمایه تان را درگیر یک کار کنید نه همه آن را. برای مثال بین ۵۰ تا ۶۰ درصد سرمایه تان را در بخش مورد علاقه تان سرمایه گذاری و بقیه را پس انداز کنید تا اگر خدای ناکرده دچار شکست مالی شدید همه سرمایه تان را از دست ندهید.

کسب ثروت، پدر پولدار نمی خواهد

در هر زمینه ای وارد می شوید لازم است که قبلا در مورد آن مطالعه داشته باشید و تنها به شنیده ها اکتفا نکنید. کسی که تا به حال در زمینه ارز یا بازار بورس فعالیتی انجام نداده باید قبل از سرمایه گذاری با چند کار شناس یا افراد باتجربه مشورت کند و خود نیز مطالعه داشته باشد.
افراد زیادی بوده اند که ثروت زیادی از طریق پدرشان به آن ها رسیده اما به دلیل نداشتن دانش مالی تمام ثروتشان را به باد داده اند.

چگونه پولدار شویم

ولخرجی نکنید
ولخرجی یعنی هزینه های اضافی که خودمان به خودمان تحمیل می کنیم. خرید کردن هایی که مازاد میزان مصرف شما هستند، نمونه ای بارز از ولخرجی های بی موردی است که نتیجه اش فقط به باد دادن پولتان است. پس نگذارید پول هایتان را باد با خود ببرد.

چگونه پولدار شویم در ایران

هر کشوری یک سرمایه گذاری متفاوت

هر کشوری سرمایه گذاری مختص به خودش را دارد. در زمینه کسب ثروت و مدیریت مالی مقاله های متعدد زیادی وجود دارد که برخی راهکارهای عمومی و رایج را به سرمایه گذاران و کسانی که می خواهند در زندگیشان مدیریت مالی داشته باشند، ارائه می دهد، اما راه های کسب ثروت در هر کشوری با توجه به موقعیت جغرافیایی و وضعیت اقتصادی خاص آن با دیگر کشور ها متفاوت است و ممکن است شیوه ای که در یک کشور برای کسب ثروت به کار گرفته می شود در کشور ما اجرایی نباشد.

بورس، بازاری برای خطرپذیر ها

یکی از راه های رایج و در عین حال سودآور در ایران که اغلب مردم در آن سرمایه گذاری می کنند بازار بورس است. در بازار بورس فرد با سپرده بخشی از سرمایه خود و خرید سهام درگیر یک تعامل مالی با کارگزاران بورس می شود، اما سرمایه گذاری در بورس هم تا حدودی به روحیه خطرپذیری شما بستگی دارد چون بازار بورس در نوسان است.

اصولا کسانی که قدرت خطرپذیری ندارند ترجیح می دهند سرمایه خود را در بانک قرار دهند و سود آن را دریافت کنند. اغلب آدم هایی که قدیمی تر هستند و سن و سالی دارند یا کارمندان جزو این گروه هستند که به شیوه سنتی ترجیح می دهند بانک را به عنوان منبع سودآوری خود در نظر بگیرند تا پولشان ایمن باشد و ضرر مالی متحمل نشوند. طبق بخشنامه جدید بانک موظف است ۲۰ درصد سود به سپرده های افراد ارائه دهد.

بازار داغ مسکن

یکی دیگر از روش های کسب ثروت در ایران فعالیت در بازار مسکن است. عده ای در این زمینه با کسی شریک می شوند و در این بازار سود قابل توجهی به دست می آورند. البته این کار به تجربه نیاز دارد و بدون اطلاعات کافی و شناخت بازار مسکن و نوسانات آن نمی توان وارد این حوزه شد. علاوه بر مسکن، خرید و فروش ارز و طلا نیز از شیوه های کسب ثروت در ایران است که باز هم باید با دانش و آگاهی وارد فعالیت شد.
بعضی از افراد از درآمدی که دارند راضی نیستند و کنار شغل ثابتی که دارند در چند شاخه متفاوت مثل مسکن یا خرید ارز فعالیت می کنند و به این ترتیب سرمایه شان را اضافه می کنند.
هر کدام از این موارد می تواند یکی از راه های رسیدن به ثروت در کشورمان باشد، اما باز هم تاکید می کنم که با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی غالب کشور هر کدام از این شیوه های کسب ثروت ممکن است گاهی اوقات کاربرد داشته و در موقعیتی دیگر غیرقابل اجرا باشد. باید بررسی کرد که در شرایط مختلف از کدام شیوه کسب سرمایه می توان سود برد.
در حال حاضر بازار بورس یکی از مطمئن ترین شاخه های سرمایه گذاری است که افراد می توانند در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

اما چگونه در نوجوانی پولدار شویم؟ در ایران افراد پولدار بسیاری هستند که به دنبال فردی با همین ۳ مشخصه بالا می گردند. اگر شوق پولدار شدن دارید راه بیفتید؛ سازنده های بزرگ، کارخانه داران، بازاری ها و هر صنف پولداری که می شناسید را بگردید، پیشنهاد کار بدهید، و تا می توانید برای آن ها بیشتر از وظایفتان کار انجام دهید. همین کافی است تا دیده شده و نور چشمشان شوید. این افراد شما را به خودشان نزدیک خواهند کرد. تا همینجا برای پولدار شدن شما کافی است؛ چراکه در آمد شما میانگین درآمد ۵ نفری است که بیشترین زمان را با آن ها می گذرانید. علاوه بر این، پس از مدتی روابط خوبی پیدا خواهید کرد، اعتبار خوبی خواهید داشت و راه پول در آوردن در آن کسب و کار را یاد خواهید گرفت و موفق و پولدار خواهید شد!

می خواهم پولدار شوم چگونه

.سقف خرید تعیین کنید
فروشگاه های بزرگ معمولا بهترین جا برای خرید کردن هستند. می توانید با تنها یکبار مراجعه به این نوع فروشگاه ها همه خریدهایتان را انجام دهید. اما خطر هم شما را یا بهتر بگوییم پولتان را تهدید می کند. برای اینکه وسوسه به سراغتان نیاید، حتما یا لیستی از خریدهایتان تهیه کنید یا سقفی برای پولی که می خواهید خرج کنید، تخمین بزنید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

اما چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم؟ اول باید تصمیم بگیرید که مدل درآمدیتان چگونه باشد؟ از طریق تبلیغات می خواهید پول در بیاورید یا از طریق فروش محصولات و خدمات؟ چه محصولات و خدماتی برای فروش دارید؟ چقدر بازار این محصولتان بزرگ است و مشتری دارد؟ چقدر در اینترنت رقیب دارید؟ پس از پاسخ به تمام این سوالات وقتی مطمین شدید که می توانید در اینترنت کار کنید و اگر این توانایی را در خودتان می بینید که ۶ ماه تا یک سال تلاش سخت کنید و حتی ۱ ریال هم در آمد نداشته باشید؛ می توانید به فکر داشتن یک سایت بیفتید.

چگونه با کار در خانه پولدار شویم

چگونه در خانه پولدار شویم؟
برای پولدار شدن در خانه راه های بسیار بسیار زیادی و جود دارد. خانم های خانه دار بسیاری را می شناسم که محصولات خانگی خود را به فروش می رسانند و این نقطه شروع فوق العاده خوبی برای شهرت و پولدار شدن در خانه است. شما می توانید انواع ترشی جات، مربا جات، سرکه دست ساز، شیرینی، صنایع دستی و هرچیز دیگری که به ذهنتان می رسد را در خانه تولید کنید و از طریق سایت دیوار و سایت های مشابه به فروش برسانید. حتی می توانید تولیداتتان را صادر کنید.
شاید فکر کنید صادرات کار پیچیده و دشواری است، اما بر اساس تجربه ام به شما عرض می کنم که ساده نیست، اما دشوار هم نیست. اگر واقعا علاقه مندید تا درآمد دلاری داشته باشید و هم خودتان پولدار شوید، هم به اقتصاد ایران کمک کنید؛ پیگیر این کار باشید. با کمی جستجو در گوگل شرکت هایی را در ایران خواهید یافت که در این امر به شما کمک می کنند. این جستجو را به شما واگذار می کنم تا فقط افرادی که واقعا مشتاقند به دنبالش بروند.

چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم

ایجاد کانال تلگرام

یکی از قابلیت هایی چندی پیش به تلگرام اضافه شد ایجاد کانال در این پیام رسان است

از جمله ویزگی های کانال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

نبود محدود برای تعداد اعضا
مشخص بودن تعداد افرادی که مطالب را مشاهده کردند

امکان تعریف چند مدیر برای یک کانال
امکان حذف مطلب توسط مدیر کانال

عدم نمایش پیام عضویت یا ترک

عدم امکان ارسال پست توسط اعضا کانال

کانال ها می توانند موضوعات مختلفی داشته باشند شما می توانید به راحتی کانال ایجاد کنید برای این کار برنامه تلگرام را باز کنید و از منو سمت چپ گزینه new channel بزنید

اسم کانال خود را انتخاب کنید در گزینه بعد می توانید مشخص کنید کانال شما به صورت عمومی باشد و یا خصوصی لینک مشخصی برای کانال خود انتخاب کنید بعد از این که کانال خود را ساختید از طریق گزینه add members می توانید تعدادی اعضا به کانال خود اضافه کنید توجه داشته باشید تنها تعداد محدودی اعضا از این طریق می توانید به کانال خود اضافه کنید در صورت رعایت نکردن این موضوع تلگرام شما را برای مدتی از این قابلیت محروم می کند

اما نکته ای که در این موضوع وجود دارد این است که این کانالها یک فرصت عالی برای کسب درآمد ایجاد کرده اند به طوری که می توان از طریق گرفتن تبلیغات در کانال خود کسب در آمد کنید

برای این که شما یک کانال پر مخاطب داشته باشید باید موضوع مناسبی را برای کانال خود انتخاب کنید و سپس آدرس کانال خودتان را در جاهای مختلف قرار دهید تا تعداد مخاطبان کانال شما افزایش یابد

باید این نکته را توجه داشته باشید که نباید در گذاشتن پست های تبلیغاتی در کانال خود زیاده روی کنید

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.