no-img
نوین اطلس

میخواهم میلیونر شوم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

میخواهم میلیونر شوم
zip
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

میخواهم میلیونر شوم


این مطلب در مورد موضوعات راه های میلیاردر شدن در ایران، راه میلیاردر شدن در خانه، چگونه میلیاردر شدم، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، میلیاردر شدن بدون سرمایه، می خواهم پولدار شوم چگونه نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به راحتی پولدار شویم

میخواهم میلیونر شوم

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

 

راه های میلیاردر شدن در ایران

۱- طرز تفکر خود را تغییر دهید
شما باید به ورای هر اتفاق نگاه کنید. وقتی اکثر مردم فقط درخت‌ها را می‌بینند، شما باید کل جنگل را مدنظر قرار دهید. به این ترتیب، امکان رسم خط‌مشی خود و نیل به اهداف و آرزو‌ها به وجود خواهد آمد. با ترسیم آینده و اهداف خود، به روش‌های مختلف می‌توانید به آرزوهایتان دست یابید.

شما باید قبل از نیل به اولین دارایی، بار‌ها ویژگی‌های شخصیتی خود را کشف کنید. دانستن حقیقت درباره خود همیشه آسان‌ترین کار نیست. گاهی اوقات، در یک روز ممکن است زمانی بزرگ‌ترین دشمن و زمانی نیز بهترین دوست خود شوید. با این وجود، تغییر طرز تفکر خود لازمه رسیدن به مال و ثروت است.

۲- به شکلی خستگی‌ناپذیر پول پس‌انداز کنید
حقوق بسیاری از افراد تا پایان ماه کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد. به هر حال، شما حتماً باید تا می‌توانید پس‌انداز کنید، حتی اگر رقم آن بسیار پایین باشد. تکنیک‌های متعددی برای پس‌انداز کردن وجود دارند.شما باید ضمن کشف سیستم خاص خود شروع به جمع‌آوری مال و ثروت کنید.حتی اگر درآمد ثابتی نیز دارید، باید برای پس‌انداز کردن به وضع یک سری قوانین بپردازید. چه با ۵۰ دلار چه با ۵۰۰ دلار پس‌انداز در ماه آغازگر این روند هستید، به بهترین نحو ممکن تلاش و این پول را سرمایه‌گذاری کنید.

۳- از میلیاردرها یاد بگیرید
اغلب مردم دوستان همراه و همدلی را اطراف خود جمع نکرده‌اند. بیشتر اوقات با این قبیل افراد در خواربارفروشی، ورزشگاه، مدرسه، محل کار و غیره آشنا می‌شویم. با افزایش روابط دوستانه میان ما و آنها، اعتماد به دوستان نیز افزایش می‌یابد. به هر حال، در اغلب موارد آنها میلیاردر نیستند و نمی‌توانند به شما نیز در این زمینه کمک کنند. آنها احتمالا رویای ثروتمند شدن را غیرممکن می‌بینند. در عوض از میلیاردر‌ها یاد بگیرید. با حذف این روابط در پی کشف افرادی باشید که پله پیشرفت شما در آینده می‌شوند.

راه میلیاردر شدن در خانه

زیاده‌روی در به دست آوردن ثروت
برای ثروتمند شدن شما اول باید درباره آن نکاتی را یاد بگیرید. این به آن معنا است که شما باید خود را در موقعیت‌هایی قرار بدهید که هرگز قبلا آنها را تجربه نکرده‌اید. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید رانندگی با یک خودروی جدید را امتحان کنید، از یک دلال معاملات بانکی بخواهید تا یک خانه گران قیمت را به شما نشان بدهد یا یک براونی از بهترین قنادی شهر خود بخرید.

بسیاری از این کار‌ها حساب پس‌انداز شما را خالی نمی‌کنند. در حقیقت، بعضی از آنها رایگان هستند. اگر تمایل به تحقق رویا‌های مالی خود دارید، باید به جایی بروید که ۹۷ درصد از مردم علاقه‌مند به رفتن به آنجا نیستند. آیا دوره‌های لوکس آموزش گلف، چشمه آب معدنی یا موزه‌هایی در محل زندگی شما وجود دارند که اجازه زیاده‌روی در کسب ثروت را به شما بدهند؟ اگر جواب مثبت است، از آنها بهره ببرید.

به ثروتمند شدن خود ایمان بیاورید
اگر باور دارید که می‌توانید میلیاردر شوید، پس قدرت تحقق آن رویا را نیز به دست خواهید آورد. به هر حال، اگر شما این آرزو را برای خود محال می‌دانید و دیگران را مستحق ثروتمند شدن می‌بینید، هرگز پولدار نخواهید شد. همچنین، همیشه افراد ثروتمند را موفق بپندارید. افرادی که از پول متنفر هستند احتمالا پولدار نمی‌شوند.

بهترین راه برای انجام این کار شناخت مداوم خود و ماهیت پول و ثروت است.شما می‌توانید برای نیل به هدف خود کتاب‌هایی را بخوانید که توسط افر

چگونه میلیاردر شدم

خدمت خود را توسعه دهید
ثروت مادی مجموع سهم کلی شما نسبت به جامعه است. برای درک نحوه ارزش‌گذاری برای تعداد بیشتری از افراد در مدت زمان کمتر شما خواهید دانست که می‌توانید همواره بر کیفیت و کمیت خدمت خود بیفزایید.مردم منتظر خدمت‌رسانی دیگران هستند.توسعه خدمات در ادامه به بحث درباره طی مسافتی بیشتر می‌پردازد. وقتی زمان کمک‌رسانی به دیگران فرا‌می‌رسد، شما باید همه دارایی خود را برای انجام این کار فدا کنید. به تحسین مردم نیندیشید. شما فقط دانه‌ها را بکارید. طبیعت مراقب بقیه مراحل خواهد بود.

همه فرصت‌ها را به چنگ آورید
در اطراف شما، هر جا که زندگی کنید، همیشه فرصت‌هایی برای استفاده وجود دارند. جامعه شما به‌شدت به کمک‌تان نیاز دارد. فقط با باز کردن ذهن و قلب خود به سوی این فرصت‌ها، می‌بینید که امکان سود بردن از آنها در زمان مناسب وجود دارد. به علاوه، شما نمی‌توانید با نه گفتن به فرصت‌ها انتظار میلیاردر شدن را داشته باشید. شما باید هر فرصتی را که اسم‌تان رویش نوشته شده است تصاحب کنید.گاهی منافع مالی به سرعت حاصل نمی‌شود اما با کاشت مداوم دانه‌ها، سرانجام شاهد محصولی پر بار خواهید بود.

پول نتیجه برداشت محصول شما است. همه دارایی‌هایتان از نسبتی مستقیم با فعالیت‌های شما برخوردار است. انجام هر کار تا آخرین توان و داشتن یک هدف برجسته و بزرگ در تمام طول زندگی، می‌تواند شما را ثروتمند کند. تمایل به کسب ثروت در نهایت باعث می‌شود تا چنانچه آماده‌اید پولدار شوید. هر چه بیشتر دانه (خدمت) بکارید، گیاهان (پول) بیشتری نیز خواهید داشت.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

اهدافتان را بنویسید:
برای ثروتمند شدن باید برنامه ریزی دقیق داشته باشید، به سختی کار کنید و بیشتر از سایرین پول پس انداز کنید.

داشتن اهداف بلند مدت بسیار خوب است و به شما چشم انداز جامعی از کارهایی که باید در طول سال‌ها انجام دهید ارائه می‌کند، اما برای موفقیت باید از اهداف کوتاه مدت شروع کنید.

این اهداف را بر روی کاغذ بنویسید و با رسیدن به هریک از آن‌ها موفقیت خود را ثبت کنید و به خود پاداش بدهید.

خواندن زندگی افراد موفق:
یکی از کارهای مفیدی که می‌تواند به شما برای کسب ثروت و موفقیت در زندگی کمک کند خواندن زندگی افراد موفق است.

زندگی این افراد سرشار از ایده‌ها و طرح‌های جالبی است که می‌توانید با الهام گرفتن از آن‌ها و نیز الگوبرداری از فرد موفق در بازه زمانی کوتاه به اهداف خود برسید و حتی به سطح ثروت مورد نظر خود دست یابید.

به دنبال کار جالب و با درآمد بالا بگردید
تلاش برای ارتقای مهارت‌های کاری و تحصیلی، کسب نمرات بالا دردروس دانشگاهی، سرمایه گذاری برروی کارهایی که آینده شغلی مناسبی دارند و می‌توانید در آن‌ها پیشرفت کنید، همگی می‌تواند به شما در بدست آوردن درآمد بالا کمک کند.

همچنین در صورتی که شاغل هستید تلاش و کوشش در کار خود، امیدواری، آینده نگری، پس انداز و علاقه به آموزش مهارت‌های جدید می‌تواند به شما کمک کند که در کار خود پیشرفت کنید و در نتیجه همزمان با دریافت پست‌های بالاتر حقوقتان نیز افزایش پیدا کند.

اگر در شغلی که هستید نمی‌توانید پیشرفت کنید و سطح درآمد شما کم است، در صورتی که دارای توانایی‌های بالاتر از وظایف شغلیتان هستید با مدیرتان برای ارتقاء گفت و گو کنید و در صورتی که در آن شغل، آینده مالی مناسبی وجود ندارد زمان آن فرا رسیده است که شغل خود را عوض کنید.

میلیاردر شدن بدون سرمایه

فقط کاری را انجام دهید که می فهمید، اما در آن حرفه آن قدر مهارت پیدا کنید که هیچ کس نتواند با شما رقابت کند. و بعد تنها کاری که باید بکنید این است که آن کار را مرتب تکرار کنید.
وارن بافیت ثروتمند ترین فرد روی زمین است، وی بیش از ۸۰ سال سن دارد و در طول دهه ی گذشته رتبه ی اول ثروتمند ترین مرد دنیا بین وی و “بیل گیتس”، رئیس کمپانی مایکروسافت دست به دست شده است.
وارن بافت صاحب یک شرکت سرمایه گذاری است که در کمپانی های مختلف سهام دارد.
به طور مثال کمپانی وی سهام همبرگر فروشی مک دونالدز را زمانی که بین ۳ تا ۵ دلار در نوسان بود خرید، قیمت فعلی سهام مکدونالدز ۱۰۰ دلار است.
وارن بافیت فرمول اصلی سرمایه گذاری خود را از استاد خودش “بنجامین گراهام” یاد گرفت که در دانشگاه سر کلاس های وی می نشست. قسمت اعظم آن فرمول برای همه قابل یاد گیری است. جالب است بدانید که خود من آن را از شاگردِ شاگردِ شاگردِ وی آموختم!
به این می گویند آموزش سینه به سینه! البته فرمول ها و شیوه ی سرمایه گذاری وی برای تشخیص سهام موفق در کتاب های زیادی منتشر شده است. اما چه کسی حوصله ی خواندن و یاد گرفتن آن ها را دارد؟ تقریبا هیچ کس!
اما من شخصاً فرمول های وی را یاد گرفتم و بعد از بارها استفاده کردن از آنها باید بگویم که آنقدرها هم پیچیده نیستند و هر کسی که در حد کلاس پنجم ابتدایی ریاضی بداند آن ها را می تواند یاد بگیرد و استفاده کند.
اما نکته مهم این ماجرا، فلسفه ی کلاسیک وارن بافیت است. وی معتقد است که آدم باید فقط کاری را که می فهمد انجام دهد. یعنی اینکه فرصت های طلایی وی را وسوسه نکند.
اجازه دهید با بیان مثالی از شیوه ی سرمایه گذاری وی، این نکته را توضیح دهم:
از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ بازار سهام دنیا شاهد پدیده ی به نام “حباب دات کام” بود.
ماجرا این بود که با به وجود آمدن اینترنت و اقبال همگانی نسبت به آن، همه کمپانی هایی که در زمینه اینترنت فعالیت می کردند، ناگهان رشد بی سابقه ای تجربه کردند.
کافی بود که اسم شرکت شما لغت “آنلاین” و یا “نت” در خود میداشت تا همه در آن سرمایه گذاری کنند. شرکت مایکروسافت نیز در همین دوران سهامش به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت.
تمام سهام داران و مشاوران وارن بافیت به وی توصیه کردند که در مایکروسافت و بعضی از شرکت های آی تی سرمایه گذاری کند.
حال باید به این قضیه توجه داشته باشید که وارن بافیت در دفتر کار خود حتی کامپیوتر هم ندارد!
حتی تا همین امروز نیز وی نیازی به یادگیری آن احساس نکرده است!
اگر اشتباه نکنم، در سال۲۰۰۰ ، زمانیکه حباب دات کام به اوج خود رسیده بود وی نامه ای به سهامداران خود نوشت و گفت که قصد دارد خبر خوبی به آن بدهد:
“ما امسال یکی از بهترین سرمایه گذاری های خود را در شرکت های آجرسازی و سیمان انجام داده ایم. لطفا احساسات خود را کنترل کنید!”
وقتی که این حرف را زد همه شروع به مسخره کردن وی کردند و گفتند که او پیرمردی است که از قافله ی تکنولوژی عقب مانده است.

وارن بافت هرگز در مایکروسافت سرمایه گذاری نکرد. وی در هیچ کمپانی اینترنتی سرمایه گذاری نکرد. وی همچنان به راه خودش ادامه داد: “من فقط در تجارتی سرمایه گذاری می کنم که اصول و طبیعت آن را بفهمم.”
و تقریبا چند ماه بعد، همانطور که وی پیش بینی کرده بود، حباب دات کام ترکید و کمپانی های بسیاری در عرض چند روز نابود شدند!
مثلا کمپانی بزرگ آمازون که کارش فروش کتاب و اجناس مختلف از طریق اینترنت است، در عرض مدت کمی قیمت سهامش از ۱۰۷ دلار به فقط ۷ دلار کاهش پیدا کرد!
خوب به مثالی که زدم فکر کنید: از ۱۰۷ دلار تا ۷ دلار مسافت بسیار زیادی است!
در نتیجه من نیز به این اصل وارن بافیت ایمان کامل دارم. البته معنای این حرف آن نیست که آدم باید فقط کار سابقش را ادامه دهد و تجارت های جدید را تجربه نکند.
نه، به هیچ وجه ! اما مهم است که پیش از آغاز یک تجارت جدید اول درباره ی آن یاد بگیرید، و اصول حاکم بر آن را بفهمید. و کاملا اهمیت دارد که شخص “خودتان” بفهمید، اینکه دوست یا همکارتان آن را می فهمد کافی نیست.

می خواهم پولدار شوم چگونه

مهارت‌ها و استعدادهای خود را بشناسید
بسیاری از افراد موفق در دنیا به دلیل شناخت استعداد‌ها و مهارت‌های خود به موفقیت و ثروت رسیده اند.

برای رسیدن به موفقیت باید مهارت‌ها و استعدادهای خود را بشناسید، اگر این شناخت ازسنین کودکی یا نوجوانی انجام شود بهتر است و فرد می‌تواند برنامه ریزی زندگی خود را برآن اساس انجام دهد، اما در سنین بالاتر نیز شناسایی استعداد‌ها می‌تواند به فرد کمک کند تا در حین انجام کارهای اصلی خود از مهارت‌ها و توانایی‌های بالقوه نیز استفاده کرده به موفقیت بالاتری دست پیدا کند.

این استعداد می‌تواند مهارت هنری، موسیقی، آشپزی، ورزشی، رزمی و هر نوع توانایی باشد که در فرد به صورت بالقوه وجود دارد و تنها باید به آن بها داده شود تا به شکوفایی برسد.

دامنه معاشرت اجتماعی خود را بالا ببرید
یکی از کارهایی که باعث موفقیت افراد نخبه جهانی می‌شود روابط اجتماعی بالای آن‌ها است. این افراد دارای دامنه وسیعی از دوستان از طیف‌های مختلف سنی و با سطح درآمدهای مختلف و در سمت‌های مختلف دارند و از هر کدام از آن‌ها مواردی برای موفقیت را یاد می‌گیرند.

یادگیری دخل و خرج و محاسبات مالی را در خودتان تقویت کنید
افراد موفق و ثروتمند معمولاً در زمینه محاسبات ریاضی قوی هستند، این افراد می‌توانند درآمد‌های خود را پیش بینی کنند، ولخرجی نمی‌کنند، از وام‌ها در زمان‌های مناسب استفاده می‌کنند و به عبارت معروف قدر موقعیت‌ها را می‌دانند.

این افراد در نگهداری از وسایل خود بسیار جدی و دقیق هستند و از آخرین اخبار در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری باخبر هستند و در بهترین زمان سرمایه گذاری می‌کنند.

همچنین این افراد اهل ریسک‌های مالی هستند و حتی در صورت شکست نیز روحیه خود را از دست نمی‌دهند و دوباره تلاش می‌کنند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.