no-img
نوین اطلس

راه های میلیاردر شدن در ایران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های میلیاردر شدن در ایران
zip
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

راه های میلیاردر شدن در ایران


این مطلب در مورد موضوعات راه های پولدار شدن در خانه، راه میلیاردر شدن در خانه، ,رازهای میلیاردر شدن، میلیاردر شدن در بورس، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، میلیاردر شدن در یک سال، میلیاردر شدن بدون سرمایه، بهترین شغل برای پولدار شدن نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه به راحتی پولدار شویم

میخواهم میلیونر شوم

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

 

راه های پولدار شدن در خانه

مهم ترین اصل پولدار شدن و دستیابی به درآمد بالا، پیگیری ایده ها و راه های موثر است. چه بسا در منزل و از طریق اینترنت هم بتوانید به درآمد قابل توجهی برسید زیرا در عصرحاضر، تکنولوژی اطلاعات و شبکه های گسترده راه را برای درآمد زایی بیشتر فراهم کرده است.

راه میلیاردر شدن در خانه

نویسندگی

نویسندگی شغلی است که از قدیم در خانه قابل انجام بوده است. این روزها نویسندگان با دسترسی به اینترنت از آن مثل یک کتابخانه استفاده می کنند . رونق ناگهانی دنیای مجازی سبب بالا رفتن تقاضا برای نویسندگانی شده که می توانند مطالب خواندنی را در وبلاگ ها وبسایت هاقرار دهند.

,رازهای میلیاردر شدن

۱ استخدام =برخی دوستان با تحصیل کردن و البته دیگه در زمان حال حاضر با خوش شانسی می توانند استخدام شوند و وارد کار دولتی شوند که خوب چون قبلا رسمی بود دیگه خیالشان راحت بود که یک آب باریکه ای هست شاید هم یک آب نه باریکه برای نابینا. حالا معلمی یا تلفنچی یا شاید کارمندی جایی
۲ موسیقی =هرچند تعداد این افراد کم هست ولی بالاخره یک راهی است که من دیدم. برخی به صورت حرفه ای و با استفاده از راهای معتبر مثل برگذاری کلاس موسیقی و مراکز موسیقی و گذاشتن کنسرتهای آموزشی یا شرکت در گوروه های موسیقی یا غیره پول در می آورند. هرچند افراد حرفه ای در موسیقی به خاطر مشکلات نابینایان در ایران کم داریم یا به نظر برخی دوستان که در موسیقی فعالیت دارند اصلا نداریم ولی برخی دوستان هم از راههای غیر حرفه ای مثل زدن سازی در عروسی جشنی تولدی چیزی. یا تنظیم آهنگ برای گروه سرودها یا برخی سازمانها یا غیره پول در می آورند.

کامپیوتر و زبان =این دیگه راهی است که نیاز به توضیح ندارد فقط من یک چیز باحال دیدم که می خواهم بگویم
کم نیستند دوستانی که دیگه امروزه به کامپیوتر وارد هستند و یا نابینایانی که زبان را بلد هستند ولی خیلی از این افراد حتا یک قران هم از این راه در آمد ندارند. چرا؟ چون راه پول در آوردن از کامپیوتر یا زبان را بلد نیستند

میلیاردر شدن در بورس

سرمایه‌گذار خبره به تنوع بخشی بیش از حد اعتقاد ندارد. در صورتی که یک سرمایه‌گذاری، معیارهای او را داشته باشد، همیشه تا آن اندازه که می‌تواند، به خرید آن می‌پردازد.
در حالی که یک سرمایه‌گذار بازنده،‌ اعتماد به نفس لازم برای انجام یک سرمایه‌گذاری بزرگ را ندارد.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

روان شناسی و مشاوره =این هم راهی است که خیلی نابینایان انتخاب کردند که امروزه دیگر با مشکلات بسیاری مواجه است که قبلا شرحش را در پستی جداگانه دادم. امروزه دیگر بیش از هزاران نفر دارای ارشد و دکترا روان شناسی هستند که جایی برای کار ندارند. در میان خودمان هم در همین سایت فوق لیسانسهای زیادی هستند که می شناسیدشان. اما چند نفر از ما پول در می آورند؟ این جای فکر دارد. چند نفر از ماها واقعا حرفه ای هستیم بلدیم مقاله بنویسیم؟ با آموزشها و درمانهای بروز آشنایم؟ بلدیم تست بگیریم و خیلی حرفهای دیگر که اگر بلد نباشید می شود مدرک گرفت ولی نمی شود از مدرکتان حد اقل در روان شناسی پول در آورد

میلیاردر شدن در یک سال

صرفه جو باشید.
در جهان بسیار مرسوم است که افراد پولدار خیلی صرفه جو هستند، آن‌ ها پول زیادی را برای لاکچری و چیزهای مد پرداخت نمی کنند و اکثرا بخاطر پولی که بابت خانه و اتومبیل ‌های گران پرداخت کرده اند، انگشت نما می شوند.
آن ‌ها همیشه بدهی های خود را نیز تحت کنترل دارند، برای مثال هم می شود به آقای تی بون پیکنز اشاره کرد که هر وقت به جایی می ‌رود به اندازه خرجش با خود پول نقد حمل می کند.

با میلیونر ها همکاری تا میلیونر شوید.
استیو سیبولد در گزارشی برای Business Insider درباره این موضوع این‌ گونه نوشته است: “در اغلب موارد، ارزش ارتباطات شبکه ای شما، بیانگر تعداد نزدیک ترین دوستان شماست.” این یک فلسفه جدید نیست و زمان زیادی از آن می گذرد.
سیبولد در این باره می گوید: “اگر در معرض افرادی قرار بگیریم که اکثر آن ها موفقند، این موج مثبت بر روی ما هم تاثیر خواهد گذاشت و ما نیز مثل آن ها آدم هایی موفق خواهیم شد، اگر آن ها کسانی باشند که ثروتمند خودساخته هستند، شما نیز به زودی خواهید توانست تا درآمد خود را افزایش دهید. به هر فردی که جذب شوید مانند او خواهید شد، به همین دلیل همیشه آدم های پیروز به سمت افراد پیروز دیگر جذب می شوند. افراد هوشمند به شیوه دیگری نسبت به افراد عادی به پول نگاه می کنند و قرار گرفتن در کنار آن ها همچین طرز فکری را برای شما نیز به ارمغان خواهد آورد.”

میلیاردر شدن بدون سرمایه

شما باید بیش از چیزی که خرج می‌کنید، ذخیره کنید. من عدد سحرانگیزی ندارم؛ اما فکر می‌کنم دست‌کم باید بگویم هر آن‌چه در چند ماهه‌ گذشته ذخیره‌ کرده‌اید، بسیار اندک است. بنابراین بیشتر پس‌انداز کنید که این معنا را می‌دهد: از درآمدی که هر ماه دارید سهم کمتری را به خوردن، مصرف گاز(مثلا ماشینتان را کم‌تر برانید) و هر چیزی که پس از مصرف چیزی از آن برای شما باقی‌ نمی‌ماند، اختصاص دهید. در عوض بیشینه‌ درآمد ماهانه‌تان را پس‌انداز کنید که می‌تواند شامل پرداخت بدهی هم باشد. در باقی گزاره‌ها چگونگی اختصاص بهتر پس‌انداز در هر ماه را توضیح خواهم داد.

بهترین شغل برای پولدار شدن,راه های پولدار شدن بدون سرمایه,راههای پولدار شدن با سرمایه کم,راه های پولدار شدن در خانه,راه های پولدار شدن از طریق اینترنت,راه های پول درآوردن,

بهترین شغل برای پولدار شدن

طراحی و نقاشی
این روزها خیلی ها از این طریق کسب درآمد میلیونی می کنند از طراحی بر روی ناخن گرفته تا طراحی و زیبا سازی انواع خوراکی ها. اگر احساس می کنید هنرمندید از استعدادتان نهایت بهره را ببرید.

آموزش
شما خیلی کارها ممکن است بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران بیاموزید. آموزش یکی از منابع کسب درآمد میلیونی این روزهاست که خیلی ها از طریق آن به نتیجه می رسند و به اصطلاح کارشان گرفته است.

خدمات
سرعت و عجله این روزها به همراه اقزوده شدن به خانم های شاغل باعث شده خیلی از کارهای خدماتی ساده پول ساز باشند و بسیاری را به ثروت رسانده اند و کار را برای دیگران راحت کرده اند.

در عصر مدرن، تکنولوژی پیشرفته چیزی است که مردم از آن بهره می‌برند. این تکنولوژی پیشرفته اکنون تبدیل به پلتفرمی شده است که در آن کارها سریع‌تر انجام‌ می‌گیرد و ارتباطات نیز تسهیل شده است. در این شرایط، کارآفرینان و کارجویان نیز به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال، برای برخی دیگر، کسب درآمد بیشتر از راه‌های قدیمی‌تر صورت می‌گیرد. شما مهارت خود را می‌دانید و قدرت درونی‌تان مشخص می‌کند که چه خدماتی می‌توانید ارائه دهید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.