no-img
نوین اطلس

چه کارهایی میتوان با سرمایه کم انجام داد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چه کارهایی میتوان با سرمایه کم انجام داد
zip
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷

چه کارهایی میتوان با سرمایه کم انجام داد


این مطلب در مورد موضوعات کار تولیدی با سرمایه کم، کسب و کارهای کوچک پرسود، کار تولیدی در خانه، شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها، بهترین کسب و کار در روستا نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونگی تداوم در کسب و کار

راه های پولدار شدن در زمان کوتاه

درباره ی ایده های تجاری خود صحبت نکنید

 

کار تولیدی با سرمایه کم

۱. مشاور
در زمینه‌ای تخصص دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کسب درآمد کنید. در سایت‌های مربوط به یافتن مشاور (مانند الو مشاور) ثبت نام کنید و برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند تا با شما صحبت کنند نرخ تماس دقیقه‌ای خود را مشخص کنید.

۲. تولید محتوا
فرقی نمی‌کند آگهی می‌نویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی، محتوا باید توسط فردی نوشته شود. یکی از جاهایی‌که بیشترین تقاضا برای خلق محتوا وجود دارد، در بخش شبکه‌های اجتماعی است. تولید محتوا یک فرآیند کم‌هزینه است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر است و یک ارتباط اینترنتی سرعت بالا، و همچنین یک برنامه‌ی خاص گرافیکی (یا دیگر نیازهای نرم‌افزاری) که ممکن است هزینه‌ی راه‌اندازی داشته‌باشد. به‌هرحال، جدای از این‌ها، تنها چیزی که باید برای تولید محتوا صرف کنید زمان است. می‌توانید از خدماتی مانند ویکی محتوا برای جا افتادن در بازار و ایجاد حلقه‌ی مشتریان خود استفاده کنید.

۳. طراحی گرافیکی
این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند. به دنبال سایت‌هایی مانند دیزاینو بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را راه‌بیاندازید و حلقه‌ی مشتریان‌تان را گسترش دهید.

کسب و کارهای کوچک پرسود

مدیریت شبکه‌های اجتماعی
ارتباط برقرار کردن با افراد یک هنر است. برخی در این هنر خوب عمل می‌کنند و برخی عالی هستند و برخی …..! خودتان متوجه منظورم شدید. ارتباط برقرار کردن با مشتریان کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت انجام آن را ندارند. خبر خوب این است که، علیرغم این‌که وقت ارتباط با مشتریان را ندارند ولی به کسی نیاز دارند که بتواند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کند و آن‌ها هم هزینه‌اش را پرداخت می‌کنند. مهارت‌های ارتباطی خوب و به روز بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واین، پریسکوپ و غیره بسیار مهم هستند. باید بدانید که هر پلتفرم برای چه گروهی از افراد جذابیت دارد و در هر یک از این جوامع ارتباطی چگونه باید حاضر شوید.

کار تولیدی در خانه

محصولات دست‌ساز‌ تولید کنید.
اگر در ساختن عروسک، مجسمه، لوازم تزیینی و دکوری، اپلیکیشن و هر چیز دیگری مهارت دارید گزینه‌ی مناسب برای شما استفاده از این مهارتتان برای کارآفرینی با سرمایه کم است. بله، ساختن هر چیزی هزینه‌های اولیه‌ای در بر خواهد داشت، اما معمولاً این هزینه‌ها را می‌توان با سرمایه کم نیز تقبل کرد و آن‌قدر هنگفت نیست که نیاز به سرمایه‌ی خیلی زیادی داشته.

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

درست کردن شمع‌های معطر و فروش آن‌ها
شمع‌های معطر شمع‌های معمولی نیستند و اگر که هنر درست کردن شمع‌های معطر با کیفیت را بلد باشید می‌توانید بابت آن‌ها پاداش بگیرید. از آمازون گرفته تا تامین کننده‌های شمع‌های معطر کوچک، بازار بزرگی برای این نوع کسب و کار وجود دارد. اگر می‌خواهید نحوه‌ی درست کردن شمع‌های معطر را یاد بگیرید، می‌توانید به راحتی منابع بسیاری در اینترنت بیابید یا حتی یک تامین کننده یا هنرمند پیدا کنید تا این هنر را به شما یاد بدهد.

اگر آماده‌ی سرمایه‌گذاری کمی از وقت‌تان بابت یادگیری ساخت شمع‌های معطر هستید پس بی‌درنگ و با جدیت شروع کنید

تدریس در منزل
تدریس آنلاین در منزل در حال افزایش است و دانشجویان هندی از درس دادن به دانش‌آموزان بریتانیایی واقعا پول به دست می‌آورند. اگر در بعضی از موضوعات مثل ریاضیات یا حتی انگلیسی تبهر دارید، می‌توانید به راحتی مبلغ خوبی به دست آورید. وب‌گاه‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند اسم شما را به عنوان یک متخصص در فهرست‌شان بیاورند و شما می‌توانید دوره‌های آموزشی خودتان را که آمادگی‌اش را دارید ارائه دهید.

بهترین کسب و کار در روستا

ایده کسب و کار خدمات مشاوره‌ی تغذیه
امروزه اکثر افراد در مورد خوراکی‌هایی که می‌خورند نگران هستند و اغلب به دنبال راهنمایی درباره‌ی عادات غذایی و برنامه‌ی رژیمی هستند. اگر در این زمینه تخصص دارید می‌توانید یک شرکت خدمات مشاوره‌ی تغذیه تاسیس کنید. توصیه‌ی من آن است که برای این کسب و کار، یک متخصص تغذیه‌ی خوب استخدام کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.