no-img
نوین اطلس

چگونه از سایت خود درآمد کسب کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه از سایت خود درآمد کسب کنیم
zip
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷

چگونه از سایت خود درآمد کسب کنیم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه از اینترنت کسب درامد کنیم، ساخت سایت درآمدزا، ساخت سایت و کسب درآمد، کسب درامد از طریق وب سایت، چگونه با کامپیوتر کسب درآمد کنیم، چگونه میتوان از طریق اینترنت کسب درآمد کرد، کسب درآمد از طریق سایت شخصی نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

چرا من ثروتمند نیستم

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

 

چگونه از اینترنت کسب درامد کنیم

چطور کسب و کارمان را اینترنتی کنیم؟

۱. راه اندازی سایت اینترنتی
ثبت اسم اینترنتی
هر سایت اینترنتی اسم منحصر به خود را دارد. مانند Yahoo . com یا google . com .به اینها اسم دمین می گویند.
این اسم منحصر به فرد است که سایت شما را از دیگر سایت های اینترنتی متمایز می سازد. ثبت اسم اینترنتی و فرستادن آن، باعث می شود که دیگران بتوانند از طریق این اسم اینترنتی به شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین، وقتی که شما سایت اینترنتی تان را راه اندازی کنید، کاربران اینترنت می توانند مثلاً با تایپ آدرس (( com. اسم شرکت شما. www)) در جست و جوگر صفحه ی اینترنت، شما را بیابند. شرکتهای مختلفی هستند که در زمینه ی انتخاب نام و ثبت آن در اینترنت از شما حمایت و پشتیبانی کنند.

۲. مشاور فنی

ازیک فرد یا شرکت معتبر که در این زمینه آگاهی دارد مشاوره بگیرید تا سایتی کامل و متناسب با نیازهای مخاطبان راه اندازی کنید.

۳. تبلیغات اینترنتی

هرچه بیشتر در اینترنت دیده شوید، تبلیغات اینترنتی بهتری داشته باشید و نام برندتان به سر زبان ها بیفتد باعث خواهد شد هرچه سریعتر بتوانید به سود بیشتری دست پیدا کنید. برای این کا باید از کسانی که توانایی های لازم جهت افزایش بازدید سایت ،رنک و سئو دارند را به کار بگیریدو اطلاعاتان را در این زمینه افزایش دهید.

ساخت سایت درآمدزا

محتوای مفید،کاربردی، رایگان و روان و قابل درک
اگر شما در وب سایت خود اطلاعاتی ارائه کنید که به خوبی نوشته شده و به راحتی قابل درک باشد، سپس عکس های مناسب در آن بکار ببرید، احتمال دریافت لینک های با کیفیت، انتشار در رسانه های اجتماعی و کسب رتبه در موتورهای جستجوگر بسیار بالا می رود. نکته کلی در اینترنت، پیدا کردن اطلاعات رایگان، مرتبط و مفید است. اطلاعات مهم ترین مسئله است. اگر شما بتوانید طوری عمل کنید که نسبت به دیگران متمایز شوید، شما خود به خود از سایر افراد و وب سایت های دیگر جلو افتاده اید.

ساخت سایت و کسب درآمد

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا تجارت و کسب و کار خود را اینترنتی کنیم؟

۱- تجارت شما ۲۴ ساعت در روز بدون توقف زمان فعالیت خواهد کرد.
۲- پائین آمدن هزینه های نیروی انسانی
۳- حضور در اینترنت و کسب سهام بازار
۴- جذب مشتریان بالقوه و ناپایدار
۵- افزایش توان رقابتی
۶- و مهمتر از همه دسترسی به مخاطبین و مشتریان طبقه بندی شده و هدفمند

کسب درامد از طریق وب سایت

سئو و بهینه سازی وب سایت در پایه وب سایت
باور دارم که شما نباید حتماً یک متخصص سئو باشید تا بتوانید در راه اندازی و طراحی سایت حرفه ای خود به رتبه های بالای جستجوی گوگل می رسد. تنها به خاطر داشتن مسایل زیر می تواند شما را به رتبه های بالا برساند:

از تگ های توضیحی مناسب برای عنوان استفاده کنید.
آنالیز کلمات کلیدی و استفاده بهینه و طبیعی از کلمات کلیدی
از عنوان هایی استفاده کنید که طعمه مناسبی برای جذب لینک هستند!
سیستم ناوبری و گشت مناسب برای کاربران در سایت راه اندازی کنید.
استفاده مناسب از تگ های H1، H2 و H3
نقشه سایت مناسب داشته باشید.
استفاده از ابزار Google Webmaster و Google Analytic برای مشخص کردن نحوه عملکرد سایت
استفاده از فایل robots.txt
ساختار پرمالینک مناسب داشته باشید.
از محتویات تکراری و URL های تکراری دوری کنید، بعضی از CMS ها این مشکلات را دارند.
استفاده از تگ های متعارف
Google SEO starter Guide یا همان راهنمای سئو گوگل برای تازه کارها

چگونه با کامپیوتر کسب درآمد کنیم

طراحی گرافیک سایت
مطمئنا شما می خواهید افزایش بازدید کننده سایت داشته باشید. همین طور شما می خواهید آنها به سایت شما وابسته شوند! برای رسیدن به چنین هدفی، علاوه بر ارائه محتوای با کیفیت، شما به گرافیک های خوب در سایت خود نیاز دارید.

اگر سایت برای شما اهمیت دارد، از قالب های رایگان و به اصطلاح Default استفاده نکنید. من حتی فراتر از این می روم: از قالب های تجاری که دیگران به راحتی توانایی خرید آن را دارند نیز استفاده نکنید. بهتر است شما کسی را انتخاب کنید یا اینکه شرکتی را برای این کار انتخاب کنید تا طراحی یک وب سایت خاص و منحصر به فرد داشته باشید. مهم نیست که وب سایت خیره کننده و بسیار گران قیمت باشد. سایت باید ظاهری ساده و در عین حال زیبا داشته باشد. تنها مسئله این است که طراحی وب سایت شما منحصر به فرد بوده و بیننده را به خود جلب کند. پس طراحی گرافیک سایت مهم است.

چگونه میتوان از طریق اینترنت کسب درآمد کرد

درآمد زایی وب سایت
این کار بسیار واضح و مشخص است. بعد از تمام کارهای بالا، وقت برداشت محصول رسیده است. البته من پیشنهاد می کنم که کار را زودتر از موعد انجام ندهید. کمی صبر کنید تا بلاگ شما شکوفا شود. احتمال ها همیشه بی نهایت هستند و تنها تجربه کردن کلید موفقیت است. سه روش پایه ای برای پول در آوردن از سایت/بلاگ وجود دارد:

تبلیغ قرار دادن (CPC، CPM، CPA، CPV). در این روش شما با هر بار دیدن صفحه، کلیک شدن بر روی لینک، انجام کار یا مشاهده فیلم در سایتتان، پول دریافت می کنید.
ارتقا و فروش محصولات با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای
فروش محصولات خودتان با ساخت فروشگاه اینترنتی (کتاب های الکترونیک، عضویت، خدماتی مثل طراحی، کدنویسی، مربیگری و غیره).

کسب درآمد از طریق سایت شخصی

سایت هایی که تبلیغ فروش بسته ها و پکیج های درآمد زایی را می کنند.

معمولا این سایت ها برای میلیونر کردن کاربرانشان یک بسته که معمولا حاوی یک یا چند نرم افزار، ویدئو، کتاب یا چیزی شبیه اینهاست برای فروش ارائه می کنند، در تبلیغات آنها از ادبیاتی مثل بسته رویایی یا طلایی درآمدزایی، درآمد از اینترنت فقط در ۵ روز ، در منزل خود با یک برنامه یا کتاب به آسانی صاحب کسب و کار اینترنتی شوید، بهترین و ساده ترین روشهای درآمد میلیونی و … نکته حائز اهمیت در این تبلیغات میلیونر کردن کاربران نیست بلکه فروش کتاب یا بسته ای است که اگر چه به کسب و کارهای اینترنتی یا درآمد آنلاین مرتبط است اما هیچگاه نمی تواند کاربر را در عرض یک هفته یا یک ماه صاحب کسب و کار کرده و ثروتمند کند، البته شرکت ها و موسساتی هم هستند که کتب علمی و منابع اصولی کارآفرینی اینترنتی را در قالب بسته های آموزشی ارائه کنند اما هیچ کدام چنین وعده ها و تبلیغات عجیب و غریبی برای فروش محصولات خود به کار نمی برند.

اگر به بازار کتاب و کتابفروشی ها سری زده باشید در بخش کتابهای کارآفرینی، ثروت و درآمدزایی با آثار متعددی از نویسندگان مواجه می شوید، در آنجا به راحتی می توانید با نگاهی گذرا به سوابق نویسنده، دلایل و روشهایی که او برای درآمدزایی آورده است آشنا شوید. هیچ نویسنده معتبر و محققی چنین ادعاهای واهی را به کار نخواهد برد. دقت کنید که سایتهایی که این بسته ها را ارائه می کنند اکثر نمونه ای یا بخشی از بسته خود را قبل از فروش ارائه نمی کنند.

دراین بسته هیچ اثری از نویسندگان مطرح ایران و جهان، سخنرانان، کارآفرینان برتر وجود ندارد و صرفا هدف از این تبلیغات فقط فروش محصولات با هیاهو و دروغ است. این دقیقا شبیه همان قرص های افزایش قد برای بزرگسالان است! این محصولات هیچگاه مورد تائید هیچ یک از موسسات علمی و معتبر کشوری و جهانی نیستند و صرفا اطلاعاتی اگرچه مرتبط اما نادرست به شما ارائه می کنند.

دنیای مجازی کسب و کار هم همانند جهان واقعی از اصول و قوانین تجارت تبعیت می کند، قوانین که فقط در جزئیات تفاوت دارند. در بازار کسب و کار میلیونر شدن یک فرایند مدت دار بر اساس برنامه ریزی، تلاش، خلاقیت و سایر عوامل کامل مشخص است.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.